quote:
Gezien de stemmingswisselingen van je zou ik dat niet te hard zeggen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]maar je moet wel weer naar school
Ervaring mee?quote:Op maandag 7 september 2009 15:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gezien de stemmingswisselingen van je zou ik dat niet te hard zeggen.
Nee dat is algemene kennis.quote:Op maandag 7 september 2009 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
[..]
Ervaring mee?
AHAHAHAHAHAHAAHA WAT BEN JIJ GARPIG ZEGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
Is SWJ wel echt leraar? Of is het gewoon een conciërge of zoquote:Op maandag 7 september 2009 15:17 schreef Powerkiwi het volgende:
He SWJ, ik hoop dat je leerlingen niet op Fok! zitten want dan hebben ze vast ook je "cooking with cum" wel gezien
quote:Op maandag 7 september 2009 15:15 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAAHA WAT BEN JIJ GARPIG ZEG![]()
![]()
!1!!111!EINZWEIHERTGEWEI1!1!!11@!@@4132432@1341#$123
Eh, wie ben jij eigenlijk? Houd zelf maar je mond, want je commentaar slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is SWJ wel echt leraar? Of is het gewoon een conciërge of zo
Ik ben een SC'er.quote:Op maandag 7 september 2009 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh, wie ben jij eigenlijk? Houd zelf maar je mond, want je commentaar slaat nergens op.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ik ben een SC'er.
[ afbeelding ]
Don't feed the troll!
quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]'Scheikunde": het combineren van water en dreft
"Natuurkunde" Het duwen van de bezem en de krachten die hij daarop uitoefent.
Wij al 2 jaar, bij de broodjes heb je 3 lagen met een duimen sticker. Goed, matig, slecht. En in die rij liggen dan broodjesquote:Op maandag 7 september 2009 15:38 schreef Powerkiwi het volgende:
We hebben nu trouwens een "gezonde kantine" op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |