Toen nog als man met zwart haar?quote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hij zong zelf, heeft een paar hitjes gehad in de jaren tachtig.
Dat heeft alles met de censuur te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
De TT is een beetje raar, of is dat opzet?
Ik ookquote:Hoe dan ook...ik ga ook slapen.
Opzet. De man op het plaatje kan niet kiezen of hij een man of een vrouw is. Hij was bevriend met Boy George en had zelf wat hitjes.quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Kom eens bij mij werken, daar is het elke dag kut.quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag ook zo'n rotmaandag zoals jij vorige week of twee weken geleden had. Alles is kut.
Ach gosquote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag ook zo'n rotmaandag zoals jij vorige week of twee weken geleden had. Alles is kut.
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetjequote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe heet die travo uit de jaren 8o ook alweer. Mijn god wat haatte is die scene
Hoort dat zo?quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Kom eens bij mij werken, daar is het elke dag kut.
Gewoon veel stress, en er gaat echt helemaal niks goed.quote:Maar wat scheelt eraan?
De Gordon van Engelandquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je bevriend bent met Boy George heb je volgens mij ook iedere dag een rotdag.
Divinequote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetje) van Boy George. Hij had alleen een voornaam, zoiets als Cher, maar dan anders.
Neuh, never mind.quote:
Ben je alweer met je studie begonnen?quote:Gewoon veel stress, en er gaat echt helemaal niks goed.
Toh niet dat ene waar ik laatst aan dacht?quote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
In haar branche is dat gebruikelijk
Verbaast me niks. Weer blijkt mijn vooringenomenheid terechtquote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Gordon van EngelandIk heb toen zijn autobiografie gelezen, wat een akelig boek was dat, niemand deugt, hij maakt met iedereen ruzie
Nee, dat is het hele probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je alweer met je studie begonnen?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toh niet dat ene waar ik laatst aan dacht?
Whehehe. Ik zit al maandenlang te denken dat ik de dvd-box van Yes Minister en Yes Prime Minister moet gaan bestellen en dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Verbaast me niks. Weer blijkt mijn vooringenomenheid terecht
Moet je geen college lopen oid? Dan komt het toch vanzelf? Of ben ik nu heel naïef.quote:
Nee, co-schappen. Maar ik heb er geen geld voor.quote:Op maandag 7 september 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Moet je geen college lopen oid? Dan komt het toch vanzelf? Of ben ik nu heel naïef.
Prachtige serie. Fantastische rol van Nigel Hawthornequote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zit al maandenlang te denken dat ik de dvd-box van Yes Minister en Yes Prime Minister moet gaan bestellen en dat ga ik ook maar eens doen.
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?quote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Nee, co-schappen. Maar ik heb er geen geld voor.
Nee, ze moet zich een slag in de rondte werken, krijgt geen geld maar moet wel ergens van leven, de huur betalen en zo.quote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?
vergoeding < kosten levensonderhoudquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?
Dus als je arts wilt worden, moet je geld meebrengen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze moet zich een slag in de rondte werken, krijgt geen geld maar moet wel ergens van leven, de huur betalen en zo.
In feite gewoon ontgroening net als in het leger.quote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als je arts wilt worden, moet je geld meebrengen. Ongelooflijk.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Geen wonder dat chirurgen Roderick, Eugenie en Pieter-Jan heten
Ah, als je in het leger wilt, moet je ook geld meebrengen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Marble het volgende:
In feite gewoon ontgroening net als in het leger.
Jij heet natuurlijk Karin of Monique en je bent geen rijkeluiskindje.quote:
Ja ik brainstorm noge even. Het was zoiets als Lucikkequote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetje) van Boy George. Hij had alleen een voornaam, zoiets als Cher, maar dan anders.
Als ik donderdag eenvijfde van de jackpot win, blijft er niet veel over voor wycciequote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik donderdag de jackpot win kan wyccie doorstuderen.
Hij gebruikte dezelfde voornaam als een beroemde vrouw, een icoon, een sekssymbool.quote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ja ik brainstorm noge even. Het was zoiets als Lucikke
Ik doe ook mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik donderdag eenvijfde van de jackpot win, blijft er niet veel over voor wyccie
Heel veel.quote:Hoeveel heb je ongeveer nodig, wyccie? Zonder dollen.
Marilynquote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gebruikte dezelfde voornaam als een beroemde vrouw, een icoon, een sekssymbool.
Marilynquote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij gebruikte dezelfde voornaam als een beroemde vrouw, een icoon, een sekssymbool.
Hoe ga je dat oplossen en is dat wel op te lossen?quote:
lenen.nlquote:Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe ga je dat oplossen en is dat wel op te lossen?
Daar worstel ik al weken mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe ga je dat oplossen en is dat wel op te lossen?
Ik wilde dat ik hele goede adviezen voor je had, maar dit is nieuw voor mij. Heb geen Rodericks in mijn vriendenkringquote:
quote:
Heel lief van jullie.quote:Op maandag 7 september 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wilde dat ik hele goede adviezen voor je had, maar dit is nieuw voor mij. Heb geen Rodericks in mijn vriendenkring
Maar het is belangrijk voor jou. Ik hoop idd dat het gaat lukken.quote:Op maandag 7 september 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
Heel lief van jullie.![]()
Het is even lastig nu, maar de wereld vergaat niet. Ik kom er wel uit.
Allerminst.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is belangrijk voor jou. Ik hoop idd dat het gaat lukken.
Oh en actrice ook bedenk ik me nu.quote:
Of een prequel, zoals bij Star Wars. Dan zijn we daar helemaal lekker meequote:
quote:Op maandag 7 september 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Amerikaanse, dat kan niet missen.
quote:
Zo zeg, schaam jij je niet.quote:
Net zo erg als jij, want jij weet wie Miley Cyrus en Taylor Swift zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Zo zeg, schaam jij je niet.
Heeft ze Idols of Popstars gewonnen? Haar naam ken ik wel.
Touchéquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef wyccie het volgende:
Net zo erg als jij, want jij weet wie Miley Cyrus en Taylor Swift zijn.
Misschien ben ik je wel weer voorquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nou moet ik drie hele minuten wachten. Twee nog.
Na na na na naquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien ben ik je wel weer voor
Veel te makkelijk voor jullie generatie bijkbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Tony Parsons.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook geen flauw idee wie het was
Jullie generatie? Wickedangel is véél ouder dan ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel te makkelijk voor jullie generatie bijkbaar.
Welke generatie? Ik ben gewoon cultureel onderlegd, jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef wyccie het volgende:
Veel te makkelijk voor jullie generatie bijkbaar.
Ik heb een boekje van hem hier liggen. Stories we could tell.
Minstens twintig jaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie generatie? Wickedangel is véél ouder dan ik
Is ze al over de veertig?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie generatie? Wickedangel is véél ouder dan ik
Nee toch?quote:
Nee. Er staan ook elders in Europa windmolens.quote:
In die tijd werd werd daar nog niet zo openlijk over gesproken als nu.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee toch?Waarom heeft niemand me dat verteld?
Spanjaard, dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Er staan ook elders in Europa windmolens.
Nou ga je weer lukraak allemaal landen noemenquote:
Nee hoor. Ik ben cultureel onderlegd en Spanje ligt dan voor de hand. Don Quichot cum suis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ga je weer lukraak allemaal landen noemen![]()
Een zeilert?quote:Ik probeer tenminste vaak nog een gooi te doen naar het beroep van de persoon op het plaatje.
Zo lukraak is dat niet, cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ga je weer lukraak allemaal landen noemen![]()
Hij ziet er uit als een weerman op locatie. Maar stiekem denk ik dat het die ene van A-Ha is.quote:Ik probeer tenminste vaak nog een gooi te doen naar het beroep van de persoon op het plaatje.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
Maar stiekem denk ik dat het die ene van A-Ha is.
Ik heb die clip ook nog wel eens eind jaren '90 gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ben je toch al bijna dertig, wyccie.
Mijn eerste scheiding!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ten tijde van jouw eerste huwelijk, toch?
Verdorie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ben je toch al bijna dertig, wyccie.
Ah, dan mag ik al drinken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent 21.
Mijnheer rechtsquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan mag ik al drinken.
Trusten, Wa.
Ik heb geen inspiratie voor een nieuw plaatje.
Correct.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
Dat is Wilders.
Geblondeerd met uitgroeiquote:Ik was toevallig naar de muziek van deze meneer aan het luisteren en vind hem een beetje de Britse Wilders.
[ afbeelding ]
![]()
Hij drinkt niet zo heel veel hoor, maar hij heeft het duidelijk van zn vader. Ik drink veel te weinig, vooral als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat-ie zoveel drinkt, heeft-ie dat van z'n vader of z'n moeder?
Nee dat valt ook wel mee. Ik moet meestal rijden.... En we gaan ook niet zo vaak naar de kroeg. Op festivals hebben ze vaak niet iets wat ik echt lekker vind. Ik ben geen wijnmens, ik word erg ziek van Rosé als ik er teveel van drinkquote:
Ow dat is niet veelquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hou het meestal ook bij een litertje bier. Dronken worden heb ik nooit echt leuk gevonden.
Ik ben meer van het gras.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is niet veelHet is soms wel lekker om even in een roesje te komen..
quote:
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook niet blowen als ik de zorg over een kind had.
de bewaking van Paradiso had onlangs een zware avond bij The Wailers
Neuh, dat ging allemaal vriendelijk. Ik zag één iemand vlak voor me betrapt worden. Hand op de schouder en een vriendelijk verzoek de joint uit te maken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
hahaha ja logisch.. zijn er echt mensen nog uitgezet dan?
Ik ben er ook vandoorquote:Pff het is alweer bijna 3 uur... tijd om Twan van school te gaan. Is het weer eventjes gedaan met de heerlijke rust van nu...
Ik rook mijn tabak liever puur. Daar zit al genoeg rommel doorheen.quote:
Misschien niet als je elke dag minstens 40 sigaretten hebt gerookt 12 jaar lang.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:58 schreef brother52 het volgende:
Dat duurt wel erg lang, dat zou na een half jaartje toch wel over moeten zijn.
Op een gegeven moment zat ik aan twee pakjes Pall Mall... toen vond ik het te gek (en te duur) worden..... Ik ben dus wel blij dat ik gestopt ben want het scheelt zo 125 euro per maand.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef brother52 het volgende:
Dat is wel heel erg veel. Ik dacht dat ik altijd behoorlijk veel rookte maar de 40 haal ik niet.
Dat is inderdaad wel een naar side-effect. Ik kon kort na ik stopte 4 maanden niet sporten en toen ging het hard.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef brother52 het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk prijzig.
Ik stop voorlopig nog niet, ik heb geen zin om weer 6 kilo (of meer) aan te komen.
Ja dat is zeker waar.... en ik wou dit jaar weer wedstrijden gaan doen maar ik kom nu zeker in 2 klassen hoger dan ik zou moeten....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:10 schreef brother52 het volgende:
En het komt er helaas sneller bij dan dat het er af gaat...
Klopt daarom heb ik mijn return in de ring/octagon een jaartje uitgesteld... Volgend jaar september moet ik op gewicht en wedstrijdfit zijn. Nu zou ik tegen gasten van gewichtsklasse 90 plus moeten.....geen pretje....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:20 schreef brother52 het volgende:
2 klassen is wel een erg grote stap. En te snel gewicht verliezen gaat weer ten koste van je kracht.
Als je nu ook gewoon stopt met het gaan naar de sportschool, dan ben je ook nog eens van het hoesten afquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zat ik aan twee pakjes Pall Mall... toen vond ik het te gek (en te duur) worden..... Ik ben dus wel blij dat ik gestopt ben want het scheelt zo 125 euro per maand.....
Dat zijn gasten die gemiddeld 1.85 a 1.90 zijn ik ben korter dus dat is al geen pretje... plus dat het bij hun alleen maar spier is bij mij niet.... dus ik denk dat ik nog wel even doortrain.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef brother52 het volgende:
Daar zou ik een tijdje geleden ook nog tegen uit mogen komen (als ik zou willen).
Ja klopt ik zal dichtbij moeten komen en eer ik er ben dan heb ik aardig wat trappen gekregen denk ik. Ik wil het nog een jaartje om het echie vechten....dan is het genoeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
Als ze langer dan je zijn ben je wel behoorlijk in het nadeel. En je wilt natuurlijk wel een redelijke kans hebben om te winnen.
Klopt maar Judo is ook een close combat sport. Freefight is eigenlijk beide..... Als ik mijn opponent wil benaderen zal hij schoppen en slaan om het te verhinderen. En door die lange stelten is hij dan in het voordeel....quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij judo ben je meestal in het nadeel als je langer bent dan je opponent. Ik vond het trouwens altijd heerlijk om een veel grotere en zwaardere gast op de training te werpen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar Judo is ook een close combat sport. Freefight is eigenlijk beide..... Als ik mijn opponent wil benaderen zal hij schoppen en slaan om het te verhinderen. En door die lange stelten is hij dan in het voordeel....
Oh ja die enorme Rus..... die is wel groot maar zeer traag geloof ik.....quote:
En toch denk ik dat 6 kilo zwaarder zijn veel gezonder is dan roken. Zes kilo valt toch heel erg mee? Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:06 schreef brother52 het volgende:
Ik stop voorlopig nog niet, ik heb geen zin om weer 6 kilo (of meer) aan te komen.
Een hele matige bokserquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja die enorme Rus..... die is wel groot maar zeer traag geloof ik.....
6 kilo valt inderdaad wel mee maar ik zit eindelijk weer eens op een redelijk gezond gewicht. Dat heeft genoeg moeite gekost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
En toch denk ik dat 6 kilo zwaarder zijn veel gezonder is dan roken. Zes kilo valt toch heel erg mee? Hoe lang ben je?
Misschien kunnen wyccie en jij het gewoon over nagellak en mascara hebben?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Als het over boksen en zo gaat, blijf ik nog even weg.
Roken om op gewicht te blijven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef brother52 het volgende:
6 kilo valt inderdaad wel mee maar ik zit eindelijk weer eens op een redelijk gezond gewicht. Dat heeft genoeg moeite gekost.
Ik ben trouwens 1.90.
Laat ik beide nou niet gebruikenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen wyccie en jij het gewoon over nagellak en mascara hebben?
Nagellak op mijn tenen omdat ik bloeduitstortingen heb door het lopen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Laat ik beide nou niet gebruikenJij wel, wyccie?
Nee, ik ben absoluut niet ijdel maar ik heb de keuze gemaakt om eerst gewicht kwijt te raken en daarna te stoppen met roken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef wyccie het volgende:
Roken om op gewicht te blijven.Ben jij zo ijdel?
Ik zou niet weten of dat laatste bij mij ook geldt. Diëten werkt gewoon niet bij mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik ben absoluut niet ijdel maar ik heb de keuze gemaakt om eerst gewicht kwijt te raken en daarna te stoppen met roken.
En gewicht kwijt raken is nu eenmaal gemakkelijker dan stoppen met roken.
Nog steeds van de Vierdaagse?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef wyccie het volgende:
Nagellak op mijn tenen omdat ik bloeduitstortingen heb door het lopen.![]()
Je hebt toch ook waterproof.quote:Soms mascara, als ik zin en tijd heb en weet dat het niet gaat regenen of ontzettend heet gaat worden.
Dat is een slimme oplossing. Heb jij zusjes?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik gebruik wel eens nagellak om beschadigingen op mijn telefoon te maskeren.......
Wat erg, het is best alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ja. Zo hard groeit dat niet uit.
Oké. Ik kan niet met mascara omgaan (quote:Dat werkt niet bij mij.
Ik heb een zus en een zusje...... maar ik heb die zwarte nailpolish nog van mijn ex-vriendin.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een slimme oplossing. Heb jij zusjes?
Ik heb ooit eens Tipp-ex gebruikt om een vlek op een T-shirt te maskeren, maar dat viel nogal op.
Diëten werkt sowieso niet. Het heeft vaak maar een tijdelijk effect. Het is gewoon een kwestie van je eetpatroon aanpassen en dat ook zo houden. (en wat meer gaan bewegen natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zou niet weten of dat laatste bij mij ook geldt. Diëten werkt gewoon niet bij mij.
Als je het in deze volgorde doet ben je toch twee keer bezig met afvallen? Als je eerst stopt met roken hoef je maar 1 keer af te vallen.
Zwart T-shirt zeker?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit eens Tipp-ex gebruikt om een vlek op een T-shirt te maskeren, maar dat viel nogal op.
Daarom doe ik het ook als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Oké. Ik kan niet met mascara omgaan (), dat gekut met zo'n borsteltje, dat geklonter, ik word er helemaal chagrijnig van.
Was ze een beetje emo of gothic?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb een zus en een zusje...... maar ik heb die zwarte nailpolish nog van mijn ex-vriendin.....
Ik heb veel respect voor mensen die dat doen. Mij lukt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef brother52 het volgende:
Diëten werkt sowieso niet. Het heeft vaak maar een tijdelijk effect. Het is gewoon een kwestie van je eetpatroon aanpassen en dat ook zo houden.
Ik ken mensen die het in één keer is gelukt. Nadat ze een infarct hebben gehad.quote:Stoppen met roken heb ik al een aantal keren geprobeerd maar dat is nog steeds niet gelukt. Waarschijnlijk wil ik ook helemaal niet stoppen anders had ik nu al niet meer gerookt.
Niet eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwart T-shirt zeker?
Zo kom je natuurlijk nooit aan de man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor mensen die dat doen. Mij lukt het gewoon niet.
Nee, gewoon stylish....als ze een zwart jurkje met open schoenen droeg wou ze ook zwarte nagels.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook als ik tijd heb.
[..]
Was ze een beetje emo of gothic?
Er mag best wat vet verdwijnen, maar als ik ga diëten komen mijn toch al niet aanwezige borsten er aan de rugkant weer uit. Daar trek ik ook geen volle zalen mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit aan de man.
Ik ken mensen die het is gelukt zonder infarct maar ze willen me hun geheim niet vertellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ken mensen die het in één keer is gelukt. Nadat ze een infarct hebben gehad.
Pleisters.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het is gelukt zonder infarct maar ze willen me hun geheim niet vertellen.
Het belangrijkste is dat je het zelf echt wil. Ik ben wel eens een jaar gestopt om een punt te maken. Cold turkey, behalve zoute sticks zonder hulpmiddelen... geen echt probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het is gelukt zonder infarct maar ze willen me hun geheim niet vertellen.
Ah zo. Ik ben echt te lui voor dat soort dingen. Ook daarom kom ik nooit aan de man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, gewoon stylish....als ze een zwart jurkje met open schoenen droeg wou ze ook zwarte nagels.
Wat flauw.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef brother52 het volgende:
Dat zijn lapmiddelen.quote:
Diëten hoef ik nooit. Als ik me iets te zwaar voel eet ik gewoon niets meer tussendoor. Ontbijten en gezond avondeten en zo raak ik zomaar bijna 2 kilo in een week kwijt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er mag best wat vet verdwijnen, maar als ik ga diëten komen mijn toch al niet aanwezige borsten er aan de rugkant weer uit. Daar trek ik ook geen volle zalen mee.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen... morgen sollicitatie.....
Trusten en succesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar zit bij mij waarschijnlijk het grootste probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Het belangrijkste is dat je het zelf echt wil.
Ik ben ook ooit eens een jaar gestopt, ook cold turkey maar dat lukt me nu niet meer.quote:Ik ben wel eens een jaar gestopt om een punt te maken. Cold turkey, behalve zoute sticks zonder hulpmiddelen... geen echt probleem.
Dat is wel de beste manier. Zo is het mij ook gelukt, behalve ontbijten dan want dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diëten hoef ik nooit. Als ik me iets te zwaar voel eet ik gewoon niets meer tussendoor. Ontbijten en gezond avondeten en zo raak ik zomaar bijna 2 kilo in een week kwijt.
Succesquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat vind ik dus diëten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Diëten hoef ik nooit. Als ik me iets te zwaar voel eet ik gewoon niets meer tussendoor. Ontbijten en gezond avondeten en zo raak ik zomaar bijna 2 kilo in een week kwijt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zijn die knulletjes die bij DWDD waren?
Nou!quote:Naam kwijt maar ze rockten wel.
Bij diëten zit ik eerder aan maaltijdvervangers en South Beach en zo te denken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik dus diëten.
De enige reden om te gaan diëten is geldgebrek, maar helaas is het nog niet gelukt om me daar aan te houden.
Dat kan dus écht niet, hè.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, ik blijf dan gewoon volle melk drinken en zo.
Melk is voor jonge koeien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, ik blijf dan gewoon volle melk drinken en zo.
Eentje maar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
De bandnaam is iets met veel o's.
Probeer het maar te vinden, tong opent wel vaker topicsquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
tong heeft een topic over ze geopend. Mag ik een béétje valsspelen?
Je had nog een minuut speling.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hehe... ik moest gewoon weer wachten vanwege die verdomde drieminutenregel.
Tuuuuuuuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hehe... ik moest gewoon weer wachten
Waar jullie zo aan vasthoudenquote:vanwege die verdomde drieminutenregel.
Ik heb 'm ook nooit gezien. Toen-ie uitkwam had ik er gewoon geen zin in.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, morgen komt Zwartboek op tv. Moet ik die zien? Ik ben geen Verhoeven-fan, op Robocop en Basic Instinct na.
Nee, Amerikaanse.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Slavische?
Netjes op tijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Tatum O'Neal.
Die bijna werd versierd door haar eigen vader op de begrafenis van Farah Fawcett. En die lul vertelt dat zelf nog ook
Tja, het schijnt dat je op begrafenissen makkelijk kunt scoren.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Tatum O'Neal.
Die bijna werd versierd door haar eigen vader op de begrafenis van Farah Fawcett. En die lul vertelt dat zelf nog ook
We hebben je echt moeten overhalen, hè?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Oké, dan ga ik gewoon kijken.
Van tevoren gewoon even naar het toilet.quote:Maar ik word bij voorbaat nerveus van een film die bijna 2,5 uur duurt
Aan jullie heb ik niks, dus ik zal het zelf weer moeten doenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben je echt moeten overhalen, hè?
Daar gaat het niet om. Het moet wel héél boeiend zijn, wil ik 2,5 uur naar iets kijken. Ik merk echt dat ik van de MTV-generatie benquote:Van tevoren gewoon even naar het toilet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik merk echt dat ik van de MTV-generatie ben
Verdomd als het niet waar is. MTV heeft mij verpest.quote:
quote:
Moeilijk om haar niet te herkennen. Wat heeft ze zichzelf dan aangedaan?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Dat je haar herkent! Ik begrijp niet waarom ze zichzelf zo heeft toegetakeld.
Top of Flop met Herman Stok heette dat toch nog in jouw tijd?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdomd als het niet waar is. MTV heeft mij verpest.
Dikke laag make-up en ze is al beeldschoon van zichzelf.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
Moeilijk om haar niet te herkennen. Wat heeft ze zichzelf dan aangedaan?
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 9 september 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Top of Flop met Herman Stok heette dat toch nog in jouw tijd?
Dat zie ik nu pasquote:En over of gesproken: Raad of Plaatje?
Ik vroeg gisteren nog of dat opzet was!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zie ik nu pasWat is dat nou weer
Twee dagen geleden al.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog of dat opzet was!
quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik dan verkeerd begrepen, dacht dat het om 'mannen of vrouwen' ging, dat sloeg op Marilyn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg gisteren nog of dat opzet was!
Die is leuk voor een sig.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag een leuke spreuk: Het vervelendste van censuur is ########
Wel grappig dat die ene in dat paarsige pak z'n broek al vaak heeft gewassen voordat-ie op de foto ging.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef wyccie het volgende:
Dat is de make up van die tijd.
[ afbeelding ]
Marc-Marie zei nog zo (ging over een afritsbroek) dat je alles tegelijk moet wassenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel grappig dat die ene in dat paarsige pak z'n broek al vaak heeft gewassen voordat-ie op de foto ging.
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Marc-Marie zei nog zo (ging over een afritsbroek) dat je alles tegelijk moet wassen
Heb je het gezien? Ik lag al helemaal in een deuk toen hij het vliegtuigje uitkwam en zei: "Zoooo... daar zijn we dan"quote:
Ik heb maar een heel klein stukje gezien maar vroeg me af of het wel leuk zou zijn om een maand lang met MM onder die omstandigheden te reizen. Ik denk dat het lastig gezelschap is.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je het gezien? Ik lag al helemaal in een deuk toen hij het vliegtuigje uitkwam en zei: "Zoooo... daar zijn we dan"
Zij rocken vast niet zo hard als Dewolff.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:06 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is deze herkenbaarder.
Nee joh, die gaan strakjes als de grootste vrienden uit elkaar. Er was al enige toenadering.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb maar een heel klein stukje gezien maar vroeg me af of het wel leuk zou zijn om een maand lang met MM onder die omstandigheden te reizen. Ik denk dat het lastig gezelschap is.
'een Amerikaanse R&B-groep uit Oklahoma City'quote:Op woensdag 9 september 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij rocken vast niet zo hard als Dewolff.
O ja, z'n begeleider is nogal een stijve man hè? Ik vroeg me af hoe ik zelf zo iemand als MM kon uitstaan zo'n lange tijd onder zulke omstandigheden.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, die gaan strakjes als de grootste vrienden uit elkaar. Er was al enige toenadering.
Ik herken ze wel hoor. Vaag. Het is zo'n dertien in een dozijn-bandje.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:13 schreef wyccie het volgende:
'een Amerikaanse R&B-groep uit Oklahoma City'
Wa zou dit toch zeker moeten weten, volgens mij kwamen ze regelmatig op MTV.
Hij is nu nog een beetje aan het jengelen, maar hij wordt een bikkel, let op mijn woorden.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, z'n begeleider is nogal een stijve man hè? Ik vroeg me af hoe ik zelf zo iemand als MM kon uitstaan zo'n lange tijd onder zulke omstandigheden.
Een bikkelinnetje, hooguit.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is nu nog een beetje aan het jengelen, maar hij wordt een bikkel, let op mijn woorden.
Dat is niet waar.....want ik heb nu al 12 maanden geen pleister meer op......En ik heb ook niet meer gerookt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn lapmiddelen.
Als ik stop wil ik cold turkey stoppen en op geen nekele andere manier nicotine binnen krijgen. Anders kom je nooit van de verslaving af.
Laat ik het anders zeggen. Als ik stop met roken, wil ik het op eigen kracht doen, zonder hulpmiddelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is niet waar.....want ik heb nu al 12 maanden geen pleister meer op......En ik heb ook niet meer gerookt.
Zo dachten ik en mijn maatje er 2 en half jaar geleden ook over. Ging de eerste 2 maanden goed maar ik merkte wel dat ik dus al die tijd tegen het verlangen moest vechten en dat dat sterker was als toen ik het later met pleisters deed. Je verlangen verminderd en dus als je na die 10 weken stopt met de pleisters is het niet meer zo lastig.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Als ik stop met roken, wil ik het op eigen kracht doen, zonder hulpmiddelen.
De vijftiende? Heb je je instellingen op tien posts per pagina of zo?quote:
Nee was een foutje van Fokquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vijftiende? Heb je je instellingen op tien posts per pagina of zo?
Heb jij ook zo van de "soap" van gisterenavond genoten? Ik als buitenstaander wel...quote:
Je bedoelt al die mails over en weer?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij ook zo van de "soap" van gisterenavond genoten? Ik als buitenstaander wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |