Toen nog als man met zwart haar?quote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hij zong zelf, heeft een paar hitjes gehad in de jaren tachtig.
Dat heeft alles met de censuur te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
De TT is een beetje raar, of is dat opzet?
Ik ookquote:Hoe dan ook...ik ga ook slapen.
Opzet. De man op het plaatje kan niet kiezen of hij een man of een vrouw is. Hij was bevriend met Boy George en had zelf wat hitjes.quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef wyccie het volgende:
De TT is een beetje raar, of is dat opzet?
Kom eens bij mij werken, daar is het elke dag kut.quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag ook zo'n rotmaandag zoals jij vorige week of twee weken geleden had. Alles is kut.
Ach gosquote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag ook zo'n rotmaandag zoals jij vorige week of twee weken geleden had. Alles is kut.
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetjequote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe heet die travo uit de jaren 8o ook alweer. Mijn god wat haatte is die scene
Hoort dat zo?quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Kom eens bij mij werken, daar is het elke dag kut.
Gewoon veel stress, en er gaat echt helemaal niks goed.quote:Maar wat scheelt eraan?
De Gordon van Engelandquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je bevriend bent met Boy George heb je volgens mij ook iedere dag een rotdag.
Divinequote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetje) van Boy George. Hij had alleen een voornaam, zoiets als Cher, maar dan anders.
Neuh, never mind.quote:
Ben je alweer met je studie begonnen?quote:Gewoon veel stress, en er gaat echt helemaal niks goed.
Toh niet dat ene waar ik laatst aan dacht?quote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
In haar branche is dat gebruikelijk
Verbaast me niks. Weer blijkt mijn vooringenomenheid terechtquote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Gordon van EngelandIk heb toen zijn autobiografie gelezen, wat een akelig boek was dat, niemand deugt, hij maakt met iedereen ruzie
Nee, dat is het hele probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je alweer met je studie begonnen?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toh niet dat ene waar ik laatst aan dacht?
Whehehe. Ik zit al maandenlang te denken dat ik de dvd-box van Yes Minister en Yes Prime Minister moet gaan bestellen en dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Verbaast me niks. Weer blijkt mijn vooringenomenheid terecht
Moet je geen college lopen oid? Dan komt het toch vanzelf? Of ben ik nu heel naïef.quote:
Nee, co-schappen. Maar ik heb er geen geld voor.quote:Op maandag 7 september 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Moet je geen college lopen oid? Dan komt het toch vanzelf? Of ben ik nu heel naïef.
Prachtige serie. Fantastische rol van Nigel Hawthornequote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik zit al maandenlang te denken dat ik de dvd-box van Yes Minister en Yes Prime Minister moet gaan bestellen en dat ga ik ook maar eens doen.
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?quote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Nee, co-schappen. Maar ik heb er geen geld voor.
Nee, ze moet zich een slag in de rondte werken, krijgt geen geld maar moet wel ergens van leven, de huur betalen en zo.quote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?
vergoeding < kosten levensonderhoudquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen?!?! Het is toch een soort stage?
Dus als je arts wilt worden, moet je geld meebrengen. Ongelooflijk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze moet zich een slag in de rondte werken, krijgt geen geld maar moet wel ergens van leven, de huur betalen en zo.
In feite gewoon ontgroening net als in het leger.quote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als je arts wilt worden, moet je geld meebrengen. Ongelooflijk.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Geen wonder dat chirurgen Roderick, Eugenie en Pieter-Jan heten
Ah, als je in het leger wilt, moet je ook geld meebrengen?quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Marble het volgende:
In feite gewoon ontgroening net als in het leger.
Jij heet natuurlijk Karin of Monique en je bent geen rijkeluiskindje.quote:
Ja ik brainstorm noge even. Het was zoiets als Lucikkequote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong, jij weet het vast! Vriendje (vriendinnetje) van Boy George. Hij had alleen een voornaam, zoiets als Cher, maar dan anders.
Als ik donderdag eenvijfde van de jackpot win, blijft er niet veel over voor wycciequote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik donderdag de jackpot win kan wyccie doorstuderen.
Hij gebruikte dezelfde voornaam als een beroemde vrouw, een icoon, een sekssymbool.quote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ja ik brainstorm noge even. Het was zoiets als Lucikke
Ik doe ook mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik donderdag eenvijfde van de jackpot win, blijft er niet veel over voor wyccie
Heel veel.quote:Hoeveel heb je ongeveer nodig, wyccie? Zonder dollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |