quote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef koei het volgende:
Lennie sloot het topic
En ik begin een Fat Princess verslaving te krijgen volgens mij
LEZEN KOEIquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef lkb9000 het volgende:
Ik weet niet hoe ver we nu zijn want ik zit op mn mobiel (gaat ie dan niet stuk? Nee), maar ik ga ook geen nieuwe openen mocht ik hem per ongeluk sluiten.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef koei het volgende:
De vorige was prima! Dat was om het spannend te houden!
quote:
Lekker maar wel troep iddquote:Op maandag 7 september 2009 09:18 schreef Poit het volgende:
Troep man die energy drinks..
In wat voor autooo?quote:Op maandag 7 september 2009 09:20 schreef Gamer_V het volgende:
Goedemorgen!
Zo rijlesBlijf uit de buurt van Rijswijk!
"Mercedes B-Klasse 170 Bluemotion"quote:
1e les dadelijk?quote:Op maandag 7 september 2009 09:25 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
"Mercedes B-Klasse 170 Bluemotion"
Gast ik heb hem allangquote:Op maandag 7 september 2009 09:28 schreef Gamer_V het volgende:
en 9 oktober examen
Ben jij eigenlijk al oud genoeg om je rijbewijs te mogen halen?
Lutserquote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef RitseB het volgende:
Tweede week, meteen verslapen. Dat word nog een ramp dit jaar
quote:Op maandag 7 september 2009 10:08 schreef RitseB het volgende:
Ik zit hier knetter hard te werken, zitten er een paar gasten WoW te spelen
het is zeker spannend. Maar ik ben bang dat het ook frusterend gaat worden.quote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit net dat filmpje te kijken van Uncharted 2 met die heli.. Damn wat een super spannende vette scene is dat zeg!
Quick Time event zekerquote:Op maandag 7 september 2009 10:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het is zeker spannend. Maar ik ben bang dat het ook frusterend gaat worden.
ik ben ergens rond de helft van de gamequote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef lkb9000 het volgende:
Ik moet uncharted nog eens spelen eigenlijk, nooit gedaan
quote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Zit net dat filmpje te kijken van Uncharted 2 met die heli.. Damn wat een super spannende vette scene is dat zeg!
Toffe lesbak Vquote:
Dat zag er inderdaad vet uit, maar iemand in het PS3 topic had het al over aliens.quote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 11:38 schreef Poit het volgende:
Victor, ik spoiler niet meer dan je geliefde site doet.
Nathan Drake versus helikopter in Uncharted 2 video
Ritse, Geen QTE.
Edje, Aliens was een grapje voor de mensen die het filmpje niet wilde bekijken.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:50 schreef Poit het volgende:
Ritse! qte's zijn koning! Heavy Rain ftw!
Heb je de presentatie gezien van de Gamescom?quote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef lkb9000 het volgende:
Heavy Rain
Ik ben lui geworden qua gamen dus QTE's vind ik wel chill
quote:
ja natuurlijk werkt dat! probeer farenheit maar eens!!quote:Op maandag 7 september 2009 11:53 schreef RitseB het volgende:
Ik moet nog maar zien of het daar werkt.
Ligt eraan hoe ze zijn uitgevoerd. Bij mercs 2 moest je zoveel handelingen uitvoeren dat ik het gewoon niet bij kon benen. En vaak ging je dood als je faalde. Dan is het gewoon bagger.quote:Op maandag 7 september 2009 11:50 schreef Poit het volgende:
Ritse! qte's zijn koning! Heavy Rain ftw!
bij mercs 2 waren het constant dezelfde knoppen volgordequote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze zijn uitgevoerd. Bij mercs 2 moest je zoveel handelingen uitvoeren dat ik het gewoon niet bij kon benen. En vaak ging je dood als je faalde. Dan is het gewoon bagger.
Nope, na de E3 enzo heb ik meer dan genoeg gezien, ik wil het niet voor mezelf verpesten en wacht lekker op de gamequote:Op maandag 7 september 2009 12:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je de presentatie gezien van de Gamescom?
Van die vent in die winkel?
Ik heb er meer zin in dan MW2.
[..]
![]()
Mercs 2 heb ik 20minuten volgehoudenquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze zijn uitgevoerd. Bij mercs 2 moest je zoveel handelingen uitvoeren dat ik het gewoon niet bij kon benen. En vaak ging je dood als je faalde. Dan is het gewoon bagger.
Psies!quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
ja natuurlijk werkt dat! probeer farenheit maar eens!!
quote:Op maandag 7 september 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mercs 2 heb ik 20minuten volgehouden
Ik heb het ff over die helicopters van de amerikanen en chinezen. Dat was gewoon belachelijk. Het is mij nooit gelukt. Maar dan heb ik ook een aantal 'handicaps' die het niet makkelijker makenquote:Op maandag 7 september 2009 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
bij mercs 2 waren het constant dezelfde knoppen volgorde
quote:Op maandag 7 september 2009 12:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny. Die filmpje gaat echt spang worde brada.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
beta maak jij ook die moves met je skills brada
Moet je misschien je blokkendoos wegleggen en gewoon gaan leren bitch!quote:Op maandag 7 september 2009 13:55 schreef Nebo het volgende:
Geen pauze, maar keihard blokken in de bieb (en zoals jullie zien lukt het me niet om mijn concentratie erbij te houden...)
quote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef Poit het volgende:
#901460 +(596)- [X]
<Stormscape> Yo dawg we heard you like Macs so we only put one pedal in your car
Klopt iddquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hollywood Undead - Sell Your Soulquote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart, weet jij nog een tof nummer die ik kan gebruiken voor het filmpje? Ik ga 2 nummers doen
Nah. Te druk.quote:Op maandag 7 september 2009 14:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hollywood Undead - Sell Your Soul
Die is wel gewaagd, ik zal eens kijken hoe het samengaat met skate filmpjes.quote:Op maandag 7 september 2009 14:12 schreef Poit het volgende:
i don't feel like dancing - sciccor sisters
Interpol - PDAquote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nah. Te druk.
[..]
Die is wel gewaagd, ik zal eens kijken hoe het samengaat met skate filmpjes.
En past erg goed na Every you every mequote:Op maandag 7 september 2009 14:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DUIDELIJK.
Genoeg variatie in dat nummer. Ga ik gebruiken.
Maak jij diequote:Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef lkb9000 het volgende:
En na 3 minuten kan dan een mooi lang slowmotion stukje
Dat is een goedequote:Op maandag 7 september 2009 14:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Misschien straks even skate1 erin stoppen, maar kan je wel uploaden zonder live gold?
Kun je die gebruiken om dat jochie uit de reclame neer te meppen? Wat een zeikkind is dat zeg...quote:
Eerst gaat die vieze pedofiele vader neerquote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kun je die gebruiken om dat jochie uit de reclame neer te meppen? Wat een zeikkind is dat zeg...
Wat studeer je eigenlijk nebo ?quote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Nebo het volgende:
Ik geef het op voor vandaag, wat een schijtboek moet ik leren zeg. Als het volledig in het Nederlands zou zijn, zou ik het nog niet fatsoenlijk kunnen volgen. Fucking Popper en zijn gezeur over de valsheid van theorieen...
Werken is goed voor jequote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:40 schreef lkb9000 het volgende:
Werken is voor mensen met ambitie en levenslust
watquote:Op maandag 7 september 2009 16:38 schreef lkb9000 het volgende:
Caaaliiifornia show me love yeah boys lets get fucked up
quote:
Komt omdat je niet het goede luistertquote:Op maandag 7 september 2009 16:48 schreef Edwinuss het volgende:
Heb het eigenlijk een beetje gehad met al die rock
Don't hate me, educate me!quote:Op maandag 7 september 2009 16:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Komt omdat je niet het goede luistert
Weet ik. Hij is ook nog niet af.quote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef RitseB het volgende:
Ziet er al goed uit Ed, muziek houd alleen een beetje abrupt op
Downloads eens wat van Jimi Hendrix das echt goeie rock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem niet gezienquote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet ik. Hij is ook nog niet af.
Hij gaat er nu ook weer af
Snorryquote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had hem niet gezienHad ik maar geen Uncharted gespeeld, ik wou maar ff spelen. De hele middag ermee bezig geweest. Schiet nu aardig op
het is je vergevenquote:
Mja, ik ging ook nog even proberen vanmiddag om een lastig stukje voorbij te komen... (speel Crushing mode).quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had hem niet gezienHad ik maar geen Uncharted gespeeld, ik wou maar ff spelen. De hele middag ermee bezig geweest. Schiet nu aardig op
quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny, ik ben bang dat PDA niet geschikt genoeg is..
Het is te donker en te triest
Ja, het nummer zit ritmisch goed in elkaar met veel breaks.quote:Op maandag 7 september 2009 19:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Jammer, het nummer verder is perfect namelijk. Ik zal nog even rondkijken naar nummers
Ik dacht, ik ga ook even voor de platinum, met Uncharted 2 zo voor de deur. Nu bij de blue roomquote:Op maandag 7 september 2009 19:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik ging ook nog even proberen vanmiddag om een lastig stukje voorbij te komen... (speel Crushing mode).
Heb 'm zojuist uitgespeeld en nu ook weer een platinum trophy erbij!!![]()
Moet alleen nu nog wel gaan eten...
in welke chapter ziet ie? dan kan ik me geestelijk voorbereidenquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga ook even voor de platinum, met Uncharted 2 zo voor de deur. Nu bij de blue room
Leuk stuk ja...quote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga ook even voor de platinum, met Uncharted 2 zo voor de deur. Nu bij de blue room
quote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef RitseB het volgende:
Net mijn kamer bekeken, ik heb een lekker stekje
quote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef RitseB het volgende:
Net mijn kamer bekeken, ik heb een lekker stekje
Ik nam het te letterlijkquote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Reintji het volgende:
Wat voor plaatjes, tis rtise die iets wil delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
Rossdale,..Doe eens voor en maak er scans vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Reintji het volgende:
Rossdale,..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zelfs een thermosfles in de poepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op montana spuitverfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen een week en 3 maanden, hij moet eerst nog een appartement vindenquote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wanneer ga je erin? Neem je wel je deur mee?
Wat heb je nog meer gedaan bij die vriend van je?quote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef Lyzio het volgende:
Morgen Batman even halen. Gespeeld bij een vriend van me, en het is erg vet! Nog even een klacht ertussendoor: m'n piemel afgeveegd met m'n lieveling t-shirt
Dus daarom was je ineens wegquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus daarom was je ineens weg
Krijg je ervan als je ons probeert af te knallen
en dan schiet ik je ook nog eens neer, wat een kutdag voor jouwquote:
Random granaatje is wat frustrerender hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en dan schiet ik je ook nog eens neer, wat een kutdag voor jouw
voor zijn wat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en dan schiet ik je ook nog eens neer, wat een kutdag voor jouw
in CoD4. Ik weet niet precies wat jij met voor zij wat bedoeld. Maar ik moet dan ook hoognodig slapenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
voor zijn wat?
Anyways, ik ben maar weer eens richting bed...![]()
het was geen granaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Random granaatje is wat frustrerender hoor
We moeten eens Hardcore TeamDeathmatch doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het was geen granaatof die kill heb ik niet gemerkt
maar ik plaag je maar een beetje. Je weet hoe waardeloos ik erin ben
Doen wequote:Op dinsdag 8 september 2009 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We moeten eens Hardcore TeamDeathmatch doen.
Veel leuker
LBPquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Doen we
edit: En anders doen we wel eerst wat op de PS3
Maar dan wel na woensdag. Pokke veel werken komende dagen. Ik heb er uren bij gekregen. Morgen werk ik tot 3 uur en dan om 6 uur weer bij me andere werk te verschijnen.quote:
Geveld door mexicaanse griep? Sombrero's uit je neus?quote:
Mijn zeikerige opmerking ging over het verschil tussen "jou" en "jouw".quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
in CoD4. Ik weet niet precies wat jij met voor zij wat bedoeld. Maar ik moet dan ook hoognodig slapen
dat dus...quote:
bij mij geen sombrero's, maar wel ziek en 'verhoging'..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Geveld door mexicaanse griep? Sombrero's uit je neus?
* Poit heeft last van pijn in de pens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
bij mij geen sombrero's, maar wel ziek en 'verhoging'..
* lkb9000 las penisquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:19 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit heeft last van pijn in de pens.
* Fallen is niet verbaasdquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef RitseB het volgende:
ook maar een jaar of twee, ik ben jong met internet begonnen
Dat was wel een flinke upgrade jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:45 schreef Tain het volgende:
* Tain weet nog de tijd dat ISDN 64KB/s nog retesnel was
Dude!! 2 keer inbellen en gewoon dik 128 Kb/s scoren!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:45 schreef Tain het volgende:
* Tain weet nog de tijd dat ISDN 64KB/s nog retesnel was
ja of gewoon op 128KB/s internettenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat was wel een flinke upgrade jaEn opeens kon je bellen en internetten tegelijk
Mijne had 64KB ramquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn eerste eigen PC had 22mb hardeschijf
Mijn eerste pc had windows 3.11quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:50 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn eerste eigen PC had 22mb hardeschijf
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:56 schreef Reintji het volgende:
En inbellen maar, 56k6 lijn, met Napster één MP3 downloaden in 16min.Thuis mocht ik maar een half uur per week internettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn collectie groeide dus met 2 mp3 tjes per week
Do androids dream of electric sheep?
Wat een helse oudersquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Thuis mocht ik maar een half uur per week internetten
mijn collectie groeide dus met 2 mp3 tjes per week
Kreeg je later billenkoek ivm de hoge rekeningquote:
Zit jij te fokken inder college ritse?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:05 schreef RitseB het volgende:
Als die kerel nou eens op houd met lullen, ik moet pissen
Duidelijk motorstorm 2!quote:
Heel kort gespeeld, kon er niet echt inkomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:53 schreef Poit het volgende:
Motorstorm is gewoon knoeperhard scheuren
En split screen multiplayer!!
Okay, dat dacht ik zelf ook al wel....quote:
Mja, ik heb liever ook gewoon een WRC-game...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:50 schreef lkb9000 het volgende:
DiRT wordt verpest door de motorstorm achtige races met lompe vrachtwagens enzoen domme challenges. Ik wil gewoon rallyen
Waar niet in? In de dikke snelle matches met pompende muziek, vette jumps en alternatieve routes??quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heel kort gespeeld, kon er niet echt inkomen
Ik vond t gewoon kut rijden, maar heb t ook maar 2x gedaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar niet in? In de dikke snelle matches met pompende muziek, vette jumps en alternatieve routes??
Give it another try! It's nias!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vond t gewoon kut rijden, maar heb t ook maar 2x gedaan
datequote:
Vette shit Lyzio!quote:
Ik mis pagina 888 van teletekst...quote:
Alleen lennart hoeft het te zien?quote:
Nietes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |