had die ouwe taart maar sneller moeten zijnquote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een oud vrouwtje aan de kant geschoven?
heb nu alleen een beetje last van m'n maag, dus hopelijk zakt dat snel weg, want het is heerlijk weer hierquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik vanavond toch niet even een rondje moet gaan fietsen.....
Ik wil wel graag sporten maar op maandagavond is het altijd zo druk......quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb nu alleen een beetje last van m'n maag, dus hopelijk zakt dat snel weg, want het is heerlijk weer hier
een kloon!quote:
Dat dus. Ik krijg de mailtjes niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet door de passmailer-test gekomen?
uitgelogd zeker? dan moet je ff een nieuw password aanvragen via de passmailerquote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op mijn oude account! help D:
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uitgelogd zeker? dan moet je ff een nieuw password aanvragen via de passmailer
dan kun je nog een mailtje naar forum@fok sturen geloof ik, zodat ze het naar een wel werkend mailadres van je kunnen sturenquote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:
Met een ander mailadres naar forum @fok mailen.....quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet door de passmailer-test gekomen?
De echte kloon van Tanjaa heet namelijk Tanneequote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie moeten dat niet verklappen. Het is gewoon een kloon van Andy omdat hij de inlog gegevens van Tanjaa wil hebben.
Of het is gewoon tanja die nog net niet zo'n hele grote forum-nerd is dat ze weet dat er ook een Fok! emailadres is.. en het even aan jullie wil vragenquote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie moeten dat niet verklappen. Het is gewoon een kloon van Andy omdat hij de inlog gegevens van Tanjaa wil hebben.
Geen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mwa......quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb weer een lekkere indruk achter gelaten zie ik......
Emailadres in je profiel dat je niet meer gebruikt?quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?
Uh Uhquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Emailadres in je profiel dat je niet meer gebruikt?
Damn.... eerst al een pooierimago en nu ook al een schizofreen....quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Damn.... eerst al een pooierimago en nu ook al een schizofreen....Ik sta er weer gekleurd op....
quote:
over bandbreedte heen volgens mij. Mn broer zit namelijk op dezelfde dinges ofzo, ik snap het ook niet helemaal, maar mn moeder is er achter aan.quote:
Toont wel aan dat je populair bent dus......quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
over bandbreedte heen volgens mij. Mn broer zit namelijk op dezelfde dinges ofzo, ik snap het ook niet helemaal, maar mn moeder is er achter aan.
nog spannende dingen meegemaakt daar?quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
over bandbreedte heen volgens mij. Mn broer zit namelijk op dezelfde dinges ofzo, ik snap het ook niet helemaal, maar mn moeder is er achter aan.
of dat de bandbreedte niks voorsteltquote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toont wel aan dat je populair bent dus......
uh jah, een hoop. maar nu ben ik vooral een beetje ziekig..quote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog spannende dingen meegemaakt daar?
Vast hooikoorts na al dat grass.quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uh jah, een hoop. maar nu ben ik vooral een beetje ziekig..
ga even wat thee scoren
neuhquote:
Maar niet feesten vanavond dan?quote:
Ik geloof dat ze nog wat grass uit aan het kotsen is.....quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu een boek uit de schoolbieb voor me liggen waarvan ik me voorstel dat het zo van Soempie zou kunnen zijn. In vier verschillende kleuren marker zijn woorden aangestreept, ik heb ook al drie verschillende kleuren pen gezien en zelfs al een woord dat blauw gemarkeerd is en met roze pen omcirkeld
Zo zag het er inderdaad ongeveer uitquote:Op maandag 7 september 2009 19:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Een foto van een boek van mij:
[ afbeelding ]
Misschien alles overplaatsen naar funpic.org?quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij moet wat vaker naar Herman Brood kijken, dan lukt het hem.quote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pete Doherty deed zelfmoordpoging in Parijs
Right. Het is hem blijkbaar niet gelukt van een gebouw af te springen. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |