had die ouwe taart maar sneller moeten zijnquote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een oud vrouwtje aan de kant geschoven?
heb nu alleen een beetje last van m'n maag, dus hopelijk zakt dat snel weg, want het is heerlijk weer hierquote:Op maandag 7 september 2009 18:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik vanavond toch niet even een rondje moet gaan fietsen.....
Ik wil wel graag sporten maar op maandagavond is het altijd zo druk......quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb nu alleen een beetje last van m'n maag, dus hopelijk zakt dat snel weg, want het is heerlijk weer hier
een kloon!quote:
Dat dus. Ik krijg de mailtjes niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet door de passmailer-test gekomen?
uitgelogd zeker? dan moet je ff een nieuw password aanvragen via de passmailerquote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op mijn oude account! help D:
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uitgelogd zeker? dan moet je ff een nieuw password aanvragen via de passmailer
dan kun je nog een mailtje naar forum@fok sturen geloof ik, zodat ze het naar een wel werkend mailadres van je kunnen sturenquote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:
Met een ander mailadres naar forum @fok mailen.....quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Tanjaa_2 het volgende:
[..]
Jaaah, heb ik geprobeerd maar de mailtjes komen niet aan D:
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet door de passmailer-test gekomen?
De echte kloon van Tanjaa heet namelijk Tanneequote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie moeten dat niet verklappen. Het is gewoon een kloon van Andy omdat hij de inlog gegevens van Tanjaa wil hebben.
Of het is gewoon tanja die nog net niet zo'n hele grote forum-nerd is dat ze weet dat er ook een Fok! emailadres is.. en het even aan jullie wil vragenquote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie moeten dat niet verklappen. Het is gewoon een kloon van Andy omdat hij de inlog gegevens van Tanjaa wil hebben.
Geen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?
quote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mwa......quote:Op maandag 7 september 2009 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb weer een lekkere indruk achter gelaten zie ik......
Emailadres in je profiel dat je niet meer gebruikt?quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had dat zelfde gezeik. Weet jij misschien waar dat aan schort?
Uh Uhquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Emailadres in je profiel dat je niet meer gebruikt?
Damn.... eerst al een pooierimago en nu ook al een schizofreen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |