Zo'n type die zijn auto doormidden rijdt op een boom langs een 80 kilometer weg, het ternauwernood overleefd en maar niet kan begrijpen waarom het hem toch moest overkomen.quote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:
Artikel 5 op basis van dat hij geen idee heeft wat ie fout deed zeg ik. Wat een kankermongooltje zeg. Hoop dat ie zich om een boom draait.
Is vaak het geval inderdaadquote:foto Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
zal wel weer niks voorstellen volgende week, ookal ziet het er nu vet uit
90-80 = 10, dat bedoelde hij domboquote:
zet je video recorder klaar!quote:
quote:foto Op zondag 6 september 2009 21:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
90-80 = 10, dat bedoelde hij dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop