quote:Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Hier draait de wereld ook om melk...en wakker zijn. Almaar wakker zijn, niet toegeven aan de slaap. Ze is, op een wat dommelen in de draagdoek, nu wakker sinds vanochtend ongeveer 9 uur.
dat weet ik zekerquote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]wakker als in wakker of wakker met veel gehuil door vermoeidheid?
en ja het is een fijne dag.
en het maakte het extra bijzonder weer ivm wederom de witte vlinder bij het graf, in de achtertuin,tijdens het auto rijden,
en gisteren aan het station wederom die vlinder.
Thijs is gewoon bij ons
quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]wakker als in wakker of wakker met veel gehuil door vermoeidheid?
en ja het is een fijne dag.
en het maakte het extra bijzonder weer ivm wederom de witte vlinder bij het graf, in de achtertuin,tijdens het auto rijden,
en gisteren aan het station wederom die vlinder.
Thijs is gewoon bij ons
Hier slaapt Roy ook niet in de box dat wilt hij niet.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Saffier, ik vind dat altijd leuk, behang afhalenlekker puinhoop maken. Alleen het opruimen van de troep acheraf vind ik dan weer vervelend.
Ons meisje slaapt nu. Heb net een hele tijd een en hetzelfde rondje met haar gelopen en toen viel ze eindelijk in slaap. Was ze nu dus echt op, want eerder viel ze daarvan niet in slaap.
Inbakeren helpt hier niet, ze is ook neit druk ofzo. Groot deel van de middag heeft ze ook neit gehuild, op een paar korte huilmomentjes na. Ze heeft veel in de box gelegen in de hoop dat ze zou slapen, maar dat deed ze neit. rondkijken, wakker liggen, bijna in slaap vallen, even echt indutten en dan weer klaarwakker zijn. Ze is nu dus een uurtje of 11 wakker geweest; beetje veel voor zo een klein meisje. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel redelijk. Laatste paar uur was het wel veel huilen, wat alleen getroost kon worden met de borst.
lekker! Ik ga volgende week nog even naar m'n ouders.quote:Op zondag 6 september 2009 21:10 schreef Saffier het volgende:
Tico hoe was jouw vakantie?
he wat naar.quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef miss_sly het volgende:
NIet uitgeput genoeg, ze is al weer wakker
Rondje met de auto? Of in de draagdoek met de bus als er geen auto is?quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef miss_sly het volgende:
NIet uitgeput genoeg, ze is al weer wakker
quote:Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Niet dat ik veel mag zeggen, want hier wil er ook iemand niet slapen. Eerst was het gillen, toen ben ik weer naar boven gegaan en met haar in de stoel gaan zitten. Toen sliep ze binnen een paar minuten. Half uur blijven zitten, daarna in bed gelegd en gelijk weer krijsen
. Toen ben ik beneden de vaatwasser uit gaan ruimen en nu doe ik net de babyfoon aan, is ze aan het zingen boven
.
.
.
En ik was in de waan dat het beter zal gaan op het moment dat je kind begrijpt wat je zegt. weer een illusiequote:Op zondag 6 september 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Niet dat ik veel mag zeggen, want hier wil er ook iemand niet slapen. Eerst was het gillen, toen ben ik weer naar boven gegaan en met haar in de stoel gaan zitten. Toen sliep ze binnen een paar minuten. Half uur blijven zitten, daarna in bed gelegd en gelijk weer krijsen
. Toen ben ik beneden de vaatwasser uit gaan ruimen en nu doe ik net de babyfoon aan, is ze aan het zingen boven
.
.
.
Nee, want dan noemen ze een reden, ga je daarover in discussie en dat verlies je.quote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
En ik was in de waan dat het beter zal gaan op het moment dat je kind begrijpt wat je zegt. weer een illusie
Ja, daar heb ik nu ook wel een beetje last van, een UUR later. Ik heb een stukje geyoutubed, zal het wel even plakken als het erop staatquote:Op zondag 6 september 2009 21:28 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
van een afstand klinkt het erg lief
maar ik kan er zelf nooit tegen als er 1 niet wil of kan slapen...
Wat lief! En herkenbaar!quote:
Oeh, dat lijkt me echt erg, dat je als ouders na de geboorte nog moet stressen over de naam!quote:Op zondag 6 september 2009 21:53 schreef snoopy het volgende:
Vrienden van ons hebben vandaag hun 2e zoon gekregen. Ze twijfelen alleen nog over de naam en ik moet het geboortekaartje maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |