www.skatevideosite.comquote:
ik zie tquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef murderH het volgende:
die staan daar ook allemaal op, moet je even zoeken en je vind er genoeg
nu je t zegt, hier zijn er best veel op HQ te downloaden in mov bestand meestal.quote:
Skate je nog in Ngein? ik ben zonet samen gaan wonen in De Bilt, maar wat vrienden van mij kunnen je het best leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:51 schreef Skating-girl het volgende:
Ik heb vandaag mijn skateboard ook maar weer tevoorschijn getoverd.
Ik heb weer eens geprobeerd er een Ollie op te doen, maar die kan ik dus echt nog steeds voor geen millimeter.
Heeft iemand een tip voor een beginner?!
Voor de rest wel ff lekker weer op mijn board gestaan.
Ja, ik skate nog in N'gein. Niet meer voor lang ik ga naar Galecop (voor zo ver dat geen N'gein is).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:33 schreef luciferist het volgende:
[..]
Skate je nog in Ngein? ik ben zonet samen gaan wonen in De Bilt, maar wat vrienden van mij kunnen je het best leren.
varierent, er zijn daar skatertjes van 10-12 en wat van rond de 16/17 en een enkele is 20+quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:48 schreef Skating-girl het volgende:
[..]
Ja, ik skate nog in N'gein. Niet meer voor lang ik ga naar Galecop (voor zo ver dat geen N'gein is).
Maar hoe oud zijn die mensjes dan?
oke. Ik ben 13, maar waar is dat dan ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
varierent, er zijn daar skatertjes van 10-12 en wat van rond de 16/17 en een enkele is 20+
mini-ramp in het park bij tramhalte fokkesteeg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef Skating-girl het volgende:
[..]
oke. Ik ben 13, maar waar is dat dan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |