Hippiejump over een koort, steeds hoger en hoger.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
say what?
Overigens moet je altijd voorzichtig zijn als je een tijdje niet geboard hebt. Toen ik weer begon was ik ook iets overmoedig en dat mocht ik meteen bekopen met zeven weken gips.
Inderdaad niet mee eens, het cruizen is maar een onderdeel van longboarden, tuurlijk is het door de grote wielen makkelijker om een grote afstand af te leggen, maar een downhill geeft mij een grotere kick dan shortboarden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef Thomas B. het volgende:
Het zijn twee verschillende dingen, dus het is een beetje appels met peren vergelijken. Vergelijk het met kunstschaatsen en hardrijden. Bij de eerste ben je vooral bezig met de truukjes en de stilistische kant en bij de tweede gaat het vooral om afstand afleggen op een manier die leuker is dan wandelenDenk dat lucifer het daar niet helemaal mee eens is overigens. Ben zelf geen longboarden, maar ik had er niet echt veel moeite mee in ieder geval. Het steppen en sturen is een beetje maf in het begin, maar je went er snel aan. En dan is het wel handig als je een basis in het skateboarden hebt. Dat geldt overigens voor alles op een plank. Als je kunt skateboarden kan je ook in no-time snowboarden. Van de zomer ging ik voor het eerst wakeboarden en zelfs daarop bleef ik eigenlijk moeiteloos overeind voor een noobje.
Jij wilt die arme meid met een longboard downhill sturen? Sadistquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef luciferist het volgende:
[..]
Inderdaad niet mee eens, het cruizen is maar een onderdeel van longboarden, tuurlijk is het door de grote wielen makkelijker om een grote afstand af te leggen, maar een downhill geeft mij een grotere kick dan shortboarden.Vooral als je er af en toe een dansje of een slide in peutert. ^^
Daarnaast kun je met een longboard ook veel tricks poppen alleen zijn ze anders dan shortboardtricks, met longboarden is het net wat vaker een voetje aan de grond, of iets om snelheid te minderen, een bocht in te sturen etc.
Is Goofup v2.0 er eigenlijk al?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Goofup het volgende:
Toch knap dat ik nog niet gereageerd had toen er over ouwe rotten gesproken werd. Lees het ook nu pas..
Ik denk dat 25 jaar niet de meest gunstige leeftijd is om skateboarden op te pakken, maar waar een wil is is een weg.
Als antwoord op de vraag of je kunt (gewoon) skateboarden, als je eerst gaat longboarden en andersom, zeg ik (als gewone boarder) dat je wel gauw de techniek van longboarden zult oppikken, als je gewoon board, maar andersom niet. Ik heb genoeg longboarders meegemaakt die het al jaren deden, maar nog geen ollie konnen op een gewone plank.
Andersom zal iedereen die gewoon board na een paar keer wankelen goed door een snakerun komen of iets dergelijks.
Ik weet niet precies wat je (Swentibold) voor ogen hebt te bereiken. Wat is de rede dat skateboarden jouw aanspreekt? Want ik denk dat dat de voornaamste rede moet zijn om je keuze te maken.
Ik sluit me bij Thomas B. aan dat skateboarden inderdaad gericht is op de truukjes (beheersing van coördinatie tussen lichaam en plank) en longboarden op het verplaatsen (snelheidsbeheersing).
Enneh over ouwe bokken gesproken.. Ben vorige week woensdagavond in Tilburg geweest en voel het nou nog in mijn rugDokter adviseert voortaan pijnstillers te slikken na skaten voor het slapengaan
Lekker advies weer.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Hier vast voor op je auto
[ afbeelding ]
3 week geleden weer begonnen. ( de regen en de winter lieten het de maanden niet echt toequote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Schop. Wordt er al weer een beetje gerold of hoe zit het? Ik ben wel een paar keer met de plank naar buiten geweest, maar opa Thomas zit weer met z'n rug dus echt veel spectaculairs is er nog niet van gekomen.
Ow en als het goed is hebben we er ook weer een potentieel talentje bij. Hoe is het allemaal gegaan Goofup??
Ja, goede vrijdag (02-04-2010) is Iza geboren. Alles gaat goed met d'r. Ze kan al lekker trappelen met de beentjes, dus wie weet wordt het inderdaad een nieuw talentje.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ow en als het goed is hebben we er ook weer een potentieel talentje bij. Hoe is het allemaal gegaan Goofup??
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:13 schreef KevinVink het volgende:
Ben sinds vorige week weer een beetje begonnen.
Skate in Dordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |