abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 17:42:27 #151
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77256634
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

say what?

Overigens moet je altijd voorzichtig zijn als je een tijdje niet geboard hebt. Toen ik weer begon was ik ook iets overmoedig en dat mocht ik meteen bekopen met zeven weken gips.
Hippiejump over een koort, steeds hoger en hoger.
pi_77283947
Gisteravond in ghetto de Kwakel geskate, in een vage underground schuur waar een tyfus grote mini-ramp stond (bedoeld voor bmx-ers maar ook wel te doen voor skaters)...gestoorde session, wie gaat er binnenkort waarheen?
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:21:14 #153
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77285585
welke plaats?
pi_77370583
heb ik nog een vraagje.. hoeveel makkelijker is longboarden? en als je dat kan is het dan ook "makkelijker"om te gaan skateboarden en andersom of zijn het echt twee heel verschillende dingen
pi_77370784
Het zijn twee verschillende dingen, dus het is een beetje appels met peren vergelijken. Vergelijk het met kunstschaatsen en hardrijden. Bij de eerste ben je vooral bezig met de truukjes en de stilistische kant en bij de tweede gaat het vooral om afstand afleggen op een manier die leuker is dan wandelen Denk dat lucifer het daar niet helemaal mee eens is overigens. Ben zelf geen longboarden, maar ik had er niet echt veel moeite mee in ieder geval. Het steppen en sturen is een beetje maf in het begin, maar je went er snel aan. En dan is het wel handig als je een basis in het skateboarden hebt. Dat geldt overigens voor alles op een plank. Als je kunt skateboarden kan je ook in no-time snowboarden. Van de zomer ging ik voor het eerst wakeboarden en zelfs daarop bleef ik eigenlijk moeiteloos overeind voor een noobje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 11:58:33 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:41:08 #156
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77409740
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef Thomas B. het volgende:
Het zijn twee verschillende dingen, dus het is een beetje appels met peren vergelijken. Vergelijk het met kunstschaatsen en hardrijden. Bij de eerste ben je vooral bezig met de truukjes en de stilistische kant en bij de tweede gaat het vooral om afstand afleggen op een manier die leuker is dan wandelen Denk dat lucifer het daar niet helemaal mee eens is overigens. Ben zelf geen longboarden, maar ik had er niet echt veel moeite mee in ieder geval. Het steppen en sturen is een beetje maf in het begin, maar je went er snel aan. En dan is het wel handig als je een basis in het skateboarden hebt. Dat geldt overigens voor alles op een plank. Als je kunt skateboarden kan je ook in no-time snowboarden. Van de zomer ging ik voor het eerst wakeboarden en zelfs daarop bleef ik eigenlijk moeiteloos overeind voor een noobje.
Inderdaad niet mee eens, het cruizen is maar een onderdeel van longboarden, tuurlijk is het door de grote wielen makkelijker om een grote afstand af te leggen, maar een downhill geeft mij een grotere kick dan shortboarden. Vooral als je er af en toe een dansje of een slide in peutert. ^^
Daarnaast kun je met een longboard ook veel tricks poppen alleen zijn ze anders dan shortboardtricks, met longboarden is het net wat vaker een voetje aan de grond, of iets om snelheid te minderen, een bocht in te sturen etc.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:43:46 #157
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77409856

Grossman grab, met een hoge quater doe ik hem boven de koping.

Hippejump, deze kan ik nu ook al een stuk hoger. (:
pi_77409918
Vette foto's! Dope
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_77411313
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef luciferist het volgende:

[..]

Inderdaad niet mee eens, het cruizen is maar een onderdeel van longboarden, tuurlijk is het door de grote wielen makkelijker om een grote afstand af te leggen, maar een downhill geeft mij een grotere kick dan shortboarden. Vooral als je er af en toe een dansje of een slide in peutert. ^^
Daarnaast kun je met een longboard ook veel tricks poppen alleen zijn ze anders dan shortboardtricks, met longboarden is het net wat vaker een voetje aan de grond, of iets om snelheid te minderen, een bocht in te sturen etc.
Jij wilt die arme meid met een longboard downhill sturen? Sadist . Die truukjes zijn leuk, maar face it: het is niet helemaal de bedoeling van die planken. En hippiejumps tellen al helemaal niet mee. nofi hoewel die grab wel ziek is btw ^^

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2010 12:20:58 ]
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:16:23 #160
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_77413599
Toch knap dat ik nog niet gereageerd had toen er over ouwe rotten gesproken werd. Lees het ook nu pas..

Ik denk dat 25 jaar niet de meest gunstige leeftijd is om skateboarden op te pakken, maar waar een wil is is een weg.

Als antwoord op de vraag of je kunt (gewoon) skateboarden, als je eerst gaat longboarden en andersom, zeg ik (als gewone boarder) dat je wel gauw de techniek van longboarden zult oppikken, als je gewoon board, maar andersom niet. Ik heb genoeg longboarders meegemaakt die het al jaren deden, maar nog geen ollie konnen op een gewone plank.
Andersom zal iedereen die gewoon board na een paar keer wankelen goed door een snakerun komen of iets dergelijks.

Ik weet niet precies wat je (Swentibold) voor ogen hebt te bereiken. Wat is de rede dat skateboarden jouw aanspreekt? Want ik denk dat dat de voornaamste rede moet zijn om je keuze te maken.

Ik sluit me bij Thomas B. aan dat skateboarden inderdaad gericht is op de truukjes (beheersing van coördinatie tussen lichaam en plank) en longboarden op het verplaatsen (snelheidsbeheersing).

Enneh over ouwe bokken gesproken.. Ben vorige week woensdagavond in Tilburg geweest en voel het nou nog in mijn rug Dokter adviseert voortaan pijnstillers te slikken na skaten voor het slapengaan Lekker advies weer.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:42 #161
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77430971
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:16 schreef Goofup het volgende:
Toch knap dat ik nog niet gereageerd had toen er over ouwe rotten gesproken werd. Lees het ook nu pas..

Ik denk dat 25 jaar niet de meest gunstige leeftijd is om skateboarden op te pakken, maar waar een wil is is een weg.

Als antwoord op de vraag of je kunt (gewoon) skateboarden, als je eerst gaat longboarden en andersom, zeg ik (als gewone boarder) dat je wel gauw de techniek van longboarden zult oppikken, als je gewoon board, maar andersom niet. Ik heb genoeg longboarders meegemaakt die het al jaren deden, maar nog geen ollie konnen op een gewone plank.
Andersom zal iedereen die gewoon board na een paar keer wankelen goed door een snakerun komen of iets dergelijks.

Ik weet niet precies wat je (Swentibold) voor ogen hebt te bereiken. Wat is de rede dat skateboarden jouw aanspreekt? Want ik denk dat dat de voornaamste rede moet zijn om je keuze te maken.

Ik sluit me bij Thomas B. aan dat skateboarden inderdaad gericht is op de truukjes (beheersing van coördinatie tussen lichaam en plank) en longboarden op het verplaatsen (snelheidsbeheersing).

Enneh over ouwe bokken gesproken.. Ben vorige week woensdagavond in Tilburg geweest en voel het nou nog in mijn rug Dokter adviseert voortaan pijnstillers te slikken na skaten voor het slapengaan Lekker advies weer.
Is Goofup v2.0 er eigenlijk al?
Edit, ik krijg altijd rugpijn van kickflips, die paupertrick kan ik nog niet goed. :p
Catch ze niet in de lucht, maar zie al dat die goed land en door rolt voordat ik erop kom, door die klap krijg ik rugpijn...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:21:28 #162
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_77433028
Goofup v2.0 is uitgerekend op 27-03. Maar ze is al flink aan het schoppen in die buik!
pi_77433101
Hier vast voor op je auto
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:48:06 #164
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77438251
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:21 schreef Goofup het volgende:
Goofup v2.0 is uitgerekend op 27-03. Maar ze is al flink aan het schoppen in die buik!
breng alvast een skateboard in dan... ^^
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:48:09 #165
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_77665595
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
Hier vast voor op je auto
[ afbeelding ]
pi_80311093
Schop. Wordt er al weer een beetje gerold of hoe zit het? Ik ben wel een paar keer met de plank naar buiten geweest, maar opa Thomas zit weer met z'n rug dus echt veel spectaculairs is er nog niet van gekomen.

Ow en als het goed is hebben we er ook weer een potentieel talentje bij. Hoe is het allemaal gegaan Goofup??

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2010 17:11:56 ]
pi_80329551
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef Thomas B. het volgende:
Schop. Wordt er al weer een beetje gerold of hoe zit het? Ik ben wel een paar keer met de plank naar buiten geweest, maar opa Thomas zit weer met z'n rug dus echt veel spectaculairs is er nog niet van gekomen.

Ow en als het goed is hebben we er ook weer een potentieel talentje bij. Hoe is het allemaal gegaan Goofup??
3 week geleden weer begonnen. ( de regen en de winter lieten het de maanden niet echt toe ). Week geleden mijn board gebroken, 2 ochtenden heel londen door geweest om een fatsoenlijk board te vinden. Kon ik verdorie niks goeds vinden

Bay 66 represent
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 19 april 2010 @ 19:43:25 #168
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_80493306
Ik longboard keiveel, af en toe doe ik nog wat miniramp.

Mijn dervisch is gebroken, mijn slalom deck en mijn laatste shortboard liggen nog bij iemand in de auto ):
ik heb wel 3 nieuwe baker decks besteld, met wat schroefjes en lagers
pi_80688450
Ik ga weer beginnen met skateboarden na 4 á 5 jaar nagenoeg geen board aangeraakt te hebben. Het heeft altijd nog geleefd, vrienden die het doen, skatefilms kijken, af en toe een shop binnen lopen. Dus ik heb van mijn supertoffe vriendin voor mijn verjaardag een nieuwe setup gekregen (Enjoi deck, Royal trucks, Spitfire classic 53mm en powell super bones lagers). Ik ben benieuwd hoe het me afgaat, maar kan niet wachten om weer lekker te rollen!
Fingerspitzgefühl
pi_80692493
Ziet er goed uit. Altijd fijn om met een nieuw deckje te skaten. Heb gisteren even nieuwe lagertjes gehaald... is toch ook altijd weer een heel verschil.

En er vervolgens achter komen dat je eruit gereden wordt door ventjes van 14 Ik moet weer meer gaan oefenen...
  donderdag 29 april 2010 @ 20:51:22 #171
269057 Skating-girl
is Soccer Girl
pi_80855297
Ik heb vandaag mijn skateboard ook maar weer tevoorschijn getoverd.
Ik heb weer eens geprobeerd er een Ollie op te doen, maar die kan ik dus echt nog steeds voor geen millimeter.
Heeft iemand een tip voor een beginner?!

Voor de rest wel ff lekker weer op mijn board gestaan.
Met vlagen ben ik geniaal, meestal is het windstil!
  maandag 10 mei 2010 @ 13:18:30 #172
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_81249958
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:10 schreef Thomas B. het volgende:

Ja, goede vrijdag (02-04-2010) is Iza geboren. Alles gaat goed met d'r. Ze kan al lekker trappelen met de beentjes, dus wie weet wordt het inderdaad een nieuw talentje.
Maar ik weet niet of papa toelaat dat ze d'r scheentjes gaat beschadigen

Trouwens, over opa's en ruggen gesproken; ik heb er ook last van...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:00:42 #173
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81367278
Ben sinds vorige week weer een beetje begonnen.
Skate in Dordt
pi_81376536
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:13 schreef KevinVink het volgende:
Ben sinds vorige week weer een beetje begonnen.
Skate in Dordt

Maasplaza zeker?
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')