ik heb een eierstokkenrammelaar (grijze stationwagen), dus geen kofferbak, sorry. En het laadruim is volgeladen met dingen om hem eventueel onderweg te kunnen repareren en allerhande vitale vloeistoffenquote:
Moet dat wel goedkoper zijn dan een treinkaartje.quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een eierstokkenrammelaar (grijze stationwagen), dus geen kofferbak, sorry. En het laadruim is volgeladen met dingen om hem eventueel onderweg te kunnen repareren en allerhande vitale vloeistoffen
bijrijdersstoel zou wel een optie zijn, mag je wel meebetalen
in de benzinekosten![]()
Mijn broer is een paar keer met de trein naar Denemarken geweest (duh, hij heft er jarengewoon en had destijds geen rijbewijs...), en dat schijnt nogal een ellende te zijn er te komen? Maar goed, ik heb geen idee wat een retourtje Groningen-Kopenhagen kost in de trein, en geenidee wat het aan benzine gaat kostenquote:Op zondag 13 september 2009 12:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Moet dat wel goedkoper zijn dan een treinkaartje.
Je doet 2cv na?quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een eierstokkenrammelaar (grijze stationwagen), dus geen kofferbak, sorry. En het laadruim is volgeladen met dingen om hem eventueel onderweg te kunnen repareren en allerhande vitale vloeistoffen
bijrijdersstoel zou wel een optie zijn, mag je wel meebetalen in de benzinekosten![]()
Was gewoon in Jutland gaan residerenquote:Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef Bob. het volgende:
Met de auto gaan is echt flink duur.Alleen al om op het eiland waar Kopenhagen op ligt te komen moet je 70 euro betalen (enkeltje) om een half uurtje met de pont te mogen.
Weerspiegelt wel goed wat het prijsniveau hier ongeveer is.
Jij doet Han Pekel na?quote:
Welkom!quote:Op zondag 13 september 2009 20:08 schreef bhm het volgende:
Hier meld zich een kersverse groninger
Woon er nu een weekje, en het bevalt goed
Welkom!quote:Op zondag 13 september 2009 20:08 schreef bhm het volgende:
Hier meld zich een kersverse groninger
Woon er nu een weekje, en het bevalt goed
quote:
Dankje!quote:
Grote Beltbrug is maar 30 euroquote:Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef Bob. het volgende:
Met de auto gaan is echt flink duur.Alleen al om op het eiland waar Kopenhagen op ligt te komen moet je 70 euro betalen (enkeltje) om een half uurtje met de pont te mogen.
Ik ben ook een keer met de trein naar denemarken geweest maar op de eerste dag in Hamburg gestrand maar we hadden fietsen mee en zijn toen de volgende dag maar verder gaan fietsenquote:Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn broer is een paar keer met de trein naar Denemarken geweest (duh, hij heft er jarengewoon en had destijds geen rijbewijs...), en dat schijnt nogal een ellende te zijn er te komen? Maar goed, ik heb geen idee wat een retourtje Groningen-Kopenhagen kost in de trein, en geenidee wat het aan benzine gaat kosten
Maar dat is wel weer een stuk om toch?quote:Op zondag 13 september 2009 21:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Grote Beltbrug is maar 30 euro
Daar naast de America Today?quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef Grulez het volgende:
Weet iemand waar je pianobladmuziek kan krijgen in Groningen?
Waarom?quote:
Heul niet. Drie kwartier van Puttgarden naar Rodbyhavnquote:Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef Bob. het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar dat is wel weer een stuk om toch?
Ah, geen vervelende wekkers voor jou morgen vroeg?quote:Op maandag 14 september 2009 03:34 schreef NikkelCobalt het volgende:
Vanalles. Wat artikelen lezen, muziekje luisteren. En dan straks als ik slaap heb kan ik lekker gaan slapen.
Mwa.quote:Op maandag 14 september 2009 03:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
Gaat die studie wel samen met je nachtritme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |