quote:Op zondag 6 september 2009 18:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Begin een eigen topic met PSM en Reulzeus.
Lekker rustig zoals altijd. Vandaag weer eens gewerkt en het was weer eens leukquote:
Pauper ga je topics nalezen topper?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verdorie, ik zie het nou pas.
![]()
Waarom wordt mijn naam hier misbruikt , Jop??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke van de velen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pauper ga je topics nalezen topper?
Nee jongen, hoezo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef JH87 het volgende:
Ben je nog verliefd eigenlijk Zeusje?
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 13 september 2009 00:16 schreef JH87 het volgende:
Nouja, zitten jullie beide niet een beetje in hetzelfde schuitje, denkje?
Zonde, Denemarken is tof.quote:Op zondag 13 september 2009 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewel ik eindleijk wel eens naar denemarken moet. jammer dat mn auto gaar is, anders wasik nu die kant op gereden, had je morgenochtend de koffie klaar kunnen hebben
uitlaat is lek, koelsysteem is ontzettend lek, achterlicht doet het mar soms en er zit een rammeltjein het hitteschildquote:Op zondag 13 september 2009 01:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zonde, Denemarken is tof.Wat is er mis met de auto?
Hm, klinkt niet best.quote:Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uitlaat is lek, koelsysteem is ontzettend lek, achterlicht doet het mar soms en er zit een rammeltjein het hitteschild
Tot wanneer zit je nog in Kopenhagen?
Ooooooh voor de tijd is ie wel weer heelquote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, klinkt niet best.
En met kerstmis ben ik weer thuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |