goedenavond

Heerlijk gekloot weer bij mijn werk gister...
Ik had gevraagd of ik eerder vrij kon krijgen i.vm. vrienden die toen "les" gaven in het Wilhelmina hotel(Woldendorp)
Zouden ze kijken wat ze konden doen. hoorde ik later dat het niet mogelijk was om eerder vrij te krijgen want dat moest je dan minimaal 1 week van te voren aangeven..
Lekker handig, want als je pech hebt moet je tot 23.00 werken terwijl je maar tot 20.30 ingeroosterd staat en dat melden ze ook niet van te voren.. En als je daar dan wat van zegt, dat je had afgesproken om uiterlijk 22.00 thuis te zijn, krijg je direct een boze reactie van de baas: "daar heb ik niks mee te maken. Je weet dat het werk uit kan lopen, dus je hebt dan pech, dan moet je maar niet van die afspraken maken"
Lekker is dat.. Nouja, ik weet wel wat ik de volgende keer doet als het weer dreigt uit te lopen tot zolaat: ik meld alle ritjes gewoon loos en ga naar huis.. van Dijk heeft bij mij nu een punt bereikt waarop ik best wel schijt aan hun, en hun klote taxi's krijg.. Alleen de luxewagens en de nieuwere busjes rijden fatsoenlijk, maar daar mag ik niet op rijden.. XD. Ik moet 9 van de 10 keer op een gare verroeste rolstoelbus die niet harder als 100 kan en 3 minuten erover doet om die snelheid te halen..
(moest ik even kwijt hoor..)
trouwens, het HBO traject van het Alfa bevalt me super! in 1 week meer gedaan als dat ik in 1 jaar op het Alfa doe en waarover ik op het Noorderpoort zo'n 2 jaar dee.. XD
Eindelijk weer uitdaging! En ik weet nu ook zeker wat ik later wil worden: netwerkbeheerder.