Omdat?quote:Op zondag 6 september 2009 17:35 schreef _Michiel_ het volgende:
Mensen die meer verdienen dan de balkenende norm moeten zich schamen.
Omdat je niet zoveel geld nodig hebt.quote:
Je zegt dus dat mensen boven de balkenende norm niet hard werken voor hun geld?quote:Op zondag 6 september 2009 17:42 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Omdat je niet zoveel geld nodig hebt.
Er zijn genoeg mensen in Nederland die wél hard werken voor hun geld, en dan nog eens moeite hebben om rond te kunnen komen.
Andere mensen ontslaan, of salaris in laten leveren noem ik nou niet echt hard werken ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 17:44 schreef 1517 het volgende:
[..]
Je zegt dus dat mensen boven de balkenende norm niet hard werken voor hun geld?
Die mensen zorgen er meestal voor dat dergelijke bedrijven gezond kunnen blijven bestaan en werkgelegenheid kunnen verschaffen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Andere mensen ontslaan, of salaris in laten leveren noem ik nou niet echt hard werken ofzoIMHO zijn het mensen met een stevige babbel die flink verdienen in plaats van mensen die goed werk verrichten.
Hallo Gast, zijn het de mensen die beneden modaal verdienen die de economische crisis hebben veroorzaakt?quote:Op zondag 6 september 2009 17:54 schreef 1517 het volgende:
[..]
Die mensen zorgen er meestal voor dat dergelijke bedrijven gezond kunnen blijven bestaan en werkgelegenheid kunnen verschaffen.
Mensen ontslaan is niet iets wat je graag doet lijkt me.
Gast, heb je nou echt oog kleppen op?
Dat dusquote:Op zondag 6 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Wat ik wel wrang vind aan die miljoenenbonussen is dat als het slecht gaat met een zo'n bedrijf er een paar mensen wegbezuinigd worden terwijl als men in die miljoenenbonussen zou snijden er geen mensen weg zouden hoeven.
Top die zich zelf top noemtquote:
Ben ik met je eens. Maar je kan niet zeggen dat iedereen boven de balkenende norm zich moet schamen voor zijn salaris.quote:Op zondag 6 september 2009 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
Wat ik wel wrang vind aan die miljoenenbonussen is dat als het slecht gaat met een zo'n bedrijf er een paar mensen wegbezuinigd worden terwijl als men in die miljoenenbonussen zou snijden er geen mensen weg zouden hoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |