Ja, maar dat komt omdat de meeste mensen een 16GB 3GS willen en daarom is de 32GB vaak nog op voorraad.quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Christiaan het volgende:
Mijn 32GB was na bestelling binnen een week binnen
Ook bij de T-Mobile Shop zelf?quote:Op zondag 6 september 2009 15:10 schreef Wupppie het volgende:
ja.. ik heb hem ook besteld, zou binnen 10 dagen geleverd worden.
na 20 dagen nog niets gehad... ja.. kan wel 8 weken worden.
fijn, zeg dat effe van te voren
tmobile online jaquote:Op zondag 6 september 2009 15:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ook bij de T-Mobile Shop zelf?
Ik las van een aantal mensen dat ze bij The Phone House vrijwel altijd gelijk de winkel uit konden lopen met hun nieuwe iPhone.
Ja ik begin te denken dat T-Mobile de enigste is die er zo lang over doet om iPhones te leveren.quote:
Ik kan het wel annuleren maar dat kost me weer 5 euro administratie kosten en pauper als ik ben zit ik daar natuurlijk niet op te wachten.quote:Op zondag 6 september 2009 15:48 schreef Qaox het volgende:
Haha, faal.
BelCompany heeft ze gewoon op vooraaad.
Heb ik de mijne pas ook gehaald.
Alleen in de TT dus.quote:Op zondag 6 september 2009 17:44 schreef Qaox het volgende:
[..]
Wachten op een fucking telefoon, en TT
boeien. ik zou het er voor over hebben..quote:Op zondag 6 september 2009 15:54 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ik kan het wel annuleren maar dat kost me weer 5 euro administratie kosten en pauper als ik ben zit ik daar natuurlijk niet op te wachten.
Nee dat doe je nu niet met je overbetaalde abbo?quote:Op maandag 7 september 2009 08:05 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal ik gelijk de volle mep.
Nee dan betaal ik per maand 30 euro in plaats van in 1 keer 800 euro.quote:Op maandag 7 september 2009 11:05 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Nee dat doe je nu niet met je overbetaalde abbo?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
TS heeft 2 weken geleden een zwarte iPhone 3GS 16GB besteld
Ik heb op dit moment nog een Nokia N73 liggen met een Orange abbo die in november afloopt.quote:Op maandag 7 september 2009 11:18 schreef Trannellius het volgende:
Je klaagt dat je niet gebeld word? Je hebt geen telefoon.....hoe moeten ze je in vredesnaam bellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |