quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Dat is waar.. Als ik langs het voetbalveld loop en daar de dames zie.. ben ik blij dat 100m verder de dames aan het hockeyen zijnquote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Anouk is de enige leuke in het team
quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Nee, nu ff makenquote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar Idz... doet de brievenbus het nog wel? of moet je een nieuwe kopen?
trouwens? heb je nog wel een foto geplaatst van je roze kleding gister?
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
Druk het licht aan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat shetche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.
Ik weigerquote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?
Goed zo! roze is voor homo!!quote:
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.quote:
Ruk Televisie Luxemburgquote:
Ja, maar da's lang niet zo erg..quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.
schiet de dader neer.quote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar da's lang niet zo erg... Eén van m'n tofste shirts, wat doe je
.
Druk het licht aan...quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat sketche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |