Hoe vind je zoiets?quote:Op zondag 6 september 2009 21:25 schreef Mini.Cooper het volgende:
Haha, dit topic!
Als je denkt dat het niet erger kan, hou je vast!
http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1036&thread=32945088
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 6 september 2009 21:25 schreef Mini.Cooper het volgende:
Haha, dit topic!
Als je denkt dat het niet erger kan, hou je vast!
http://forums.dpreview.com/forums/readflat.asp?forum=1036&thread=32945088
[..]
Hoe kan je hier nou met een uitgestreken smoel serieus begripvol over zijn?quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zijn daar wel begripvoller dan hier, stel horken dat we zijn.
Vals wichtquote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou met een uitgestreken smoel serieus begripvol over zijn?
Ik ben altijd het watje hier, vind altijd alles en iedereen zielig. Maar dat kan ik hier niet opbrengen.
Heb het geprobeerd hoor. Echt. Maar dat liep uit op huilen en kokhalzen.
Zij weten nog niet dat het om een pluche kameeltje gaatquote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zijn daar wel begripvoller dan hier, stel horken dat we zijn.
Ik had niet gedacht dat iemand dat ooit nog eens tegen me zou zeggen!quote:
Oh, wacht, dat scheelt al ja. En dat hij weent en kotst.quote:Op zondag 6 september 2009 22:18 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Zij weten nog niet dat het om een pluche kameeltje gaat
Nee dit was al het zondagmiddagtopic, je bent te laatquote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef rompompom het volgende:
Is dit hét zondagavond topic?
Hilarisch..
Even mn vorige post editen hierquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oke, da's het enige dat ik dan wel sneu vind. Dat naam en toenaam van TS nu in het topic staan en dat dit topic voor altijd gevonden gaat worden door Google op zijn naam![]()
![]()
/watje
En de ECHTE Marc is een gozer met een enorme piemel die die bitch gedissed heeft nadat hij haar tot d'r oren volgeblaft had en zijn reet had afgeveegd met een pluchen tyfus kameeltje dat ze altijd naast het hoofdeind wilde hebben staan tijdens het rampetampen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
En straks komen we erachter dat dit gewoon een valse ex van Marc Korens is.
Ja, dan had hij maar moeten opletten tijdens die reclame van de regering waarbij dat wief d'r pincode door de straat roept.quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
Oke, da's het enige dat ik dan wel sneu vind. Dat naam en toenaam van TS nu in het topic staan en dat dit topic voor altijd gevonden gaat worden door Google op zijn naam![]()
![]()
/watje
PDD-NOS, heeft ze het vast al op Fok gelezenquote:Is is very shitty because uit was the first personall thing she bought for me... Was a super gesture... Very thougtfull given the fact she has PDD-NOS in a light way, well I don't know because this was the first time in 10 weeks I saw her again...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |