De Birma spoorweg had denk ik wel de arbeidsvoorwaarden van contract arbeiders en andere slaven in vorige eeuwen. Trouwens, er zijn bij die spoorweg veel meer Aziaten dood gegaan dan blanken, maar ja, daar lag niemand indertijd wakker van. Aziaten waren er toch nog genoeg.quote:Op zondag 6 september 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zit je nou echt de oorlogsmisdaden van de jappenkampen te vergelijken met "dwang"arbeid van een eeuw daarvoor?
Die Japanse vlag is zo te lezen nog gewoon in gebruik in dat land, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Het was geen gewone vlag maar de OORLOGSVLAG van Japan... snap je het verschil?
Dus jij vindt deze vlag ook normaal dus neem ik aan:
[ afbeelding ]
(De Duitse oorlogsvlag)
Is goed hoor dat jij dat soort dingen normaal vindt.
ok manquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(De Duitse oorlogsvlag)
Uhm, dit is de Duitse oorlogsvlag hoor:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(De Duitse oorlogsvlag)
toch wel (nederlands-indië) duizenden nederlanders zijn verkracht, gemarteld en vermoord door de japannersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:48 schreef apij4125 het volgende:
En trouwens Japan heeft helemaal niet nederland aangevald dus.
dus als een duitser hiermee naar een stadion gaat bij nederland-duitsland dan is het ok?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:38 schreef Trollface. het volgende:
En nee, daar heb ik geen problemen mee.
?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:04 schreef AwesomeFace het volgende:
plz holland zet jezelf niet voor schut
Jij hebt ook niet in een kamp gezeten, natuurlijk doet die vlag je niets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de zin dat ik ontstemd ben en het mij pijn doet als Duitse supporters deze vlag meenemen naar een voetbalwedstrijd.
Hoezo is het goed om te weten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |