Als ie niet gedraaid is....quote:Op zondag 6 september 2009 11:59 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ah, het heilige symbool voor o.a. Hindoeïsme en Boeddhisme.
Over 10 jaar is vast 90% dood.quote:Op zondag 6 september 2009 12:00 schreef Appelknaller het volgende:
Ach, die zitten onderhand toch wel in een bejaardentehuis
Iets met spleetogen..quote:Op zondag 6 september 2009 11:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Eerst pijn aan de ogen, daarna de genadeklap.
en als duitsers bij een voetbalwedstrijd een hakenkruisvlag meenemen? zeker ook normaalquote:
Omdat we ook nooit Japan als kolonie hadden, we hadden slechts een handelspost op een kunstmatig eiland. De Jappen zijn Nederlands Indië binnengevallen, hebben Nederlandse burgers in kampen gestopt en hebben het begin gemaakt van een onafhankelijk groot-Indonesië terwijl het vroeger allemaal verschillende kleine eilandenrijkjes waren.quote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef Id_do_her het volgende:
Wat een bullshit om een vlag.
Toen er in de Gouden Eeuw Nederlandse vlaggen in Japan wapperden liepen ze daar toch ook niet om te zeiken?
En desnoods nemen ze een vlag van Nazi-Duitsland mee, dan moeten die fanatiekelingen ook niet eerst lopen roepen dat zo'n flauw balspel 'OORLOG' is.![]()
Dat valt mij ook op, mijn oma is van 1927 dus heeft de oorlog bewust meegemaakt maar die doet er zo luchtig en normaal over. "Ja het was oorlog, we wisten niet beter."quote:Op zondag 6 september 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Terechte klacht.
Nog een leuk voorbeeld: GVB Amsterdam huurde aan het begin van dit decennium drie trams uit Duisburg, die aan de voorzijden voorzien waren van een Duits wapenschild.
Een lokale politieke partij heeft het vervoersbedrijf de opdracht gegeven die wapenschilden te verwijderen vanwege connecties met de Tweede Wereldoorlog.
![]()
![]()
Kan er nog steeds niet bij dat uitgerekend dé mensen die pas na de WO2 geboren waren zoveel stampij maken.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef Acinonyx het volgende:
Zelfde als die figuren die nu nog steeds zeiken over de Holocaust, flikker op het is al bijna 100 jaar geleden, niemand is heilig, de Joden ook niet![]()
Er zijn massamoorden geweest met minstens zoveel of meer slachtoffers maar daar hoor je nooit iemand over![]()
Noem er eens een paar.quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef Acinonyx het volgende:
Zelfde als die figuren die nu nog steeds zeiken over de Holocaust, flikker op het is al bijna 100 jaar geleden, niemand is heilig, de Joden ook niet![]()
Er zijn massamoorden geweest met minstens zoveel of meer slachtoffers maar daar hoor je nooit iemand over![]()
Daarom houd ik de mening over de Holocaust voor mezelf. Ik wil niet voor zionist of antisemiet worden uitgemaakt.quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef Acinonyx het volgende:
De oprichting van de VoC wordt ook nog steeds gevierd elk jaar, daar hoor je die negers ook niet over jankenquote:Op zondag 6 september 2009 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
Lekker hypocriet ja, als die mensen eens zouden weten wat Nederland allemaal heeft uitgevreten door de eeuwen heen.
De oorlog tussen Irak en Iran, de Hutu's en de Tutsi's, het slavernijverleden.quote:
Ik vind de kleursamenstelling ook zo mooi, rood, wit en zwart.quote:Op zondag 6 september 2009 11:52 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind dit ook een mooie vlag. Dat er nou zo een geschiedenis aan verbonden is, tja.![]()
[ afbeelding ]
Helaas, maar je hebt wel degelijk Surinamers en Antillianen die over het slavernijverleden klagen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
De oprichting van de VoC wordt ook nog steeds gevierd elk jaar, daar hoor je die negers ook niet over janken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |