Haha mooiquote:Op zondag 6 september 2009 22:26 schreef Nalbandian het volgende:
Wat een moment: Delpo serveert bij nadeel, slaat de 1e service in, Koellerer retourneert en vervolgens schopt Delpo de bal weg....vervolgens challenged ie zijn eigen service!
Ik geef juist aan dat Clijsters wel een uitzonderlijk talent is en ook gewoon wereldtop was. Colplay hangt het juist op aan het aantal GS-overwinningen. Daarmee ben ik het oneens en ik geef SoK dan ook volledig gelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Clijsters stak er wel zeker dik bovenuit. Het is dat Henin nog beter was. Clijsters had de pech bij de GS, de rest won ze bijna allemaal...ook de masters cups, wat henin niet lukte. Ik begrijp je punt hoor...maar Clijsters won misschien niet zoveel GS maar toentertijd was de top 4 wel zo ongelooflijk veel beter dan de rest.
Ja maar dat was toen clijsters al practisch gestopt was.quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Henin won wel een Masters Cup. Finale tegen Sharapova in één van de beste WTA-wedstrijden ooit, dik 3 uur.
Inderdaad, beetje debiel om na de eerste set al een artikel te schrijven..quote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
Telesport kopt nu al: CLIJSTERS VEEGT VENUS VAN BAAN
Kom je toch bedrogen uit als je dit leest, en Venus wint onverhoopt toch nog de wedstrijd
Dit gebeurt heel vaak bij vrouwentennis.quote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef qonmann het volgende:
Hoe kan Kim dit nu zo uit handen geven![]()
Je wint set 1 met 6-0, en staat nu met 0-5 achter
Dat weet ik, maar juist bij Kim werd gedacht dat het bij haar anders zou zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit gebeurt heel vaak bij vrouwentennis.
Knie.quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Szura het volgende:
Haha lekker moment om in te schakelen![]()
Trouwens waarom gaf Simon op, waar had ie last van?
Tuurlijk was Clijsters wereldtop en erg goed. Maar bij uitzonderlijk talent denk ik bij de dames aan iemand als Graf, Hingis, Navratilova. Speelsters die qua techniek en mentaliteit boven de rest uit staken en jaren het tennis hebben gedomineerd en veel hebben gewonnen. Dit gaat voor Clijsters naar mijn mening niet op. Is een van de topspeelsters in haar tijd geweest, maar er heeft altijd iets aan ontbroken om die stap te maken om dit om te zetten in prijzen winnen. Ik vond Clijsters in haar topperiode heel goed, maar zoals gezegd niet uitzonderlijk goed.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geef juist aan dat Clijsters wel een uitzonderlijk talent is en ook gewoon wereldtop was. Colplay hangt het juist op aan het aantal GS-overwinningen. Daarmee ben ik het oneens en ik geef SoK dan ook volledig gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |