quote:Op zondag 6 september 2009 12:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoteerd, maar ik wacht tot er iemand met 15 komt.
PMquote:Op zondag 6 september 2009 12:05 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
ach ja voor 2,50 ga ik ook niet moeilijk doen, 15 incl dan
30 vind ik te weinig, aangezien er ook nog 2 oplaadbare batterijen bijzitten en die gaan op MP voor 10/15,- per stuk weg.quote:Op zondag 6 september 2009 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
Ik geef je 30 voor de quick charge en dead rising, inclusief. (quick charge is nieuw 34, gaat op mp weg voor 15)
Hm, dan heb ik me vergist in de prijs.quote:Op zondag 6 september 2009 17:16 schreef kikoooooo het volgende:
Hij is nieuw met 2 batterijen 34 euro...
GTA4 is verkocht.quote:
Die noteer ik, ik ben nog met die games in de onderhandeling met andere fokkers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:21 schreef zuigmarmot het volgende:
dead rising + star wars 18 euro incl verzenden geboden (bubble envelop)
Tja, ik heb het spel super veel gespeeld. Overigens heeft is spel bij mij 0,0 keer vastgelopen, maar zodra je er hinder van hebt PM je maar, krijg je je geld terug.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Forza 2 is binnen!
verzendmethode is super!
Jammer dat de dvd van Forza 2 ontiegelijk vol zit met krassen!!
Ik test hem vrijdag eventjes, laat het je wel weten via een pmquote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, ik heb het spel super veel gespeeld. Overigens heeft is spel bij mij 0,0 keer vastgelopen, maar zodra je er hinder van hebt PM je maar, krijg je je geld terug.
Ik hoor het Nintendo kamp al roepen: HET GAAT NIET OM DE GRAPHICS, MAAR OM DE GAMEPLAYquote:Op woensdag 16 september 2009 23:57 schreef Sigmund666 het volgende:
GTA IV is inmiddels al wat daagjes binnen. Buitendam, bedankt.
Moet zeggen dat de 360 versie qua graphs op de PC-versie erg tegenvalt
Scherp! Scherp. En idd. Daar gaat het ook om. Voor de rest ziet het er allemaal zeer mooi uitquote:Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoor het Nintendo kamp al roepen: HET GAAT NIET OM DE GRAPHICS, MAAR OM DE GAMEPLAY
Helaasch. Mijn xbox is deaud, dus aan 360 spellen heb ik niets en ik heb ook geen DS of PSP.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:37 schreef Lyzio het volgende:
Gears of War of Call of Duty 4 ruilen tegen een van de volgende spellen?
Voor de Nintendo DS
Super Mario 64 DS
Animal Crossing: Wild World
Mario & Luigi: Partners in Time
Big Brain Academy
The Settlers
Voor de X360
Fallout 3
Tony Hawk's Project 8
Top Spin 2
Voor de Sony PSP
WipEout Pure
Metal Gear Ac!d
Und ? weet je al wat meer ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:17 schreef Buitendam het volgende:
Die noteer ik, ik ben nog met die games in de onderhandeling met andere fokkers.
Sorry, ik was vergeten nog terug te reageren.quote:
Weet je dat zeker? Want ik heb de vorige 3 games op exact dezelfde manier verpakt en ermee naar het postkantoor geweest en toen moest ik per game 2,20 postzegels betalen (250-500 gram.). Vandaar dat ik er nu gewoon zelf maar voor 2,20 postzegels op heb geplakt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef MaceNL het volgende:
game vandaag ontvangen, goed verpakt game idd haast zonder krasjes, ben er tevreden mee.
echter zou je ook minder postzegels erop kunnen plakken voor een game hoef je hoogstens 1,76 en soms zelf maar 1,32 voor neer te leggen( gewooon effe wegen)
De HDD is verkocht, tevens kick.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:00 schreef Buitendam het volgende:
Even een update, verschillende games zijn verkocht, maar ik kan mijn OP niet editten:
Games met boekjes, zonder krassen 10 euro inc.:
Star Wars: The Force Unleashed. (verkocht.)
Topspin 3.
Fight Night Round 3.
Viva Piñata. (NL versie)
Dead Rising.
Forza 2. (verkocht.)
Call of Duty 4: Modern Warfare. (verkocht.)
Gears of War 1.
GTA 4 (inclusief citymap.) (verkocht.)
Bioshock Tincase ¤15,- inc. (verkocht.)
Accesoires:
Microsoft Wired Headset: 10,- inc.
Microsoft Quick Charge Kit + 2 batterijen.. 30,- inc.
20 GB Harde schijf (HDD) 20 euro inc. verkocht.
PM.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Dead Rising: 10 incl.
Fight Night Round 3: 7.50 incl.
Ik ga je spellen nu posten, morgen/overmorgen binnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Dead Rising: 10 incl.
Fight Night Round 3: 7.50 incl.
Hoor ik ook graag wel.. En heb interesse in quick charge.. Die is er ook nog?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef Joe-Momma het volgende:
heb je geen joystick meer in de aanbieding??
Nee, controllers heb ik helaas niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:20 schreef Joe-Momma het volgende:
heb je geen joystick meer in de aanbieding??
Quick charge plus 2 oplaadbare controlleraccu's heb ik nog. Heb je nog interesse?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:45 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hoor ik ook graag wel.. En heb interesse in quick charge.. Die is er ook nog?
Allebei al verkocht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Star Wars en Dead Rising voor 20 eur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |