Ik voel me aangesprokenquote:Op zondag 6 september 2009 02:56 schreef rudedeltadude het volgende:
Fok, toch jammer dat het echte leuke is overgenomen, door naar hormonen ruikende puubs.
quote:Op zondag 6 september 2009 02:59 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger was alles beter.
Als troost wilde ik de Boomlaats bundel nog posten, maar zelfs die is inmiddels offline gehaald.
Hier stond ie: http://members.home.nl/braun99/Boomlaars.pdfquote:
Toevoeging:quote:Op zondag 6 september 2009 11:08 schreef devl1nsect het volgende:
De taalpolitie users. "het is ik word!! TS schrijft met dt en is een kneus".
Het eeuwige VMBO, MBO, HBO, Universiteit gezeik. "TS HEEFT VMBO"
PATAT, NEE HET IS FRIET!!11! discussies.
TMF is kut. topics.
etc.
Vroeger had je een aantal mods voor het hele forum. Nu heb je gemiddeld vier mods per onderdeel. De meeste mods zijn machtsgeil. Verschillende mods, verschillende normen en waarden die gereflecteerd worden op het forum. De ene keer mag het topic wel, de andere keer niet.
I.p.v. Big Brother is watching you. De mods are watching you. Meer mods, meer controle, minder kunnen zeiken in topics, minder grappige topics, minder nieuwe topics.
Go Mods Go!
Die hoor ik nog ergens te hebben. Even zoeken.quote:Op zondag 6 september 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier stond ie: http://members.home.nl/braun99/Boomlaars.pdf
http://zargon.nl/Boomlaars.pdf.quote:Op zondag 6 september 2009 11:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die hoor ik nog ergens te hebben. Even zoeken.
Bedankt, daar ging mijn droom.quote:
Mien god, jij moet echt een enorm Fok!archief hebben.quote:
quote:
quote:
Jij was toch degene die begon met 'TS kan er niet mee omgaan'?quote:Op zondag 6 september 2009 13:30 schreef jordeeeh het volgende:
Op zich eensch met TS.
Ik zit hier dan ook nog niet echt superlang, 2.5 jaar. Maar toch merk je wel dat het leuker was toen ik hier net kwam.
Toen had je in KLB ook niet de 100en SBS topics, of het "Samenvatting:", "Subklacht", "Antiklacht" en al die zooi gezeik. Je had goede topics met af en toe wat bagger, en dat kon ook op z'n tijd.
Nu is het alleen maar dezelfde soort topics, die vaak op een backfire uitlopen omdat iedereen de "TS is ..." opmerkingen maken. Niet dat er iets mis is met een backfire topic, want die zijn op zich ook vermakelijk, maar dan alleen als het terecht is.
Nee.quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij was toch degene die begon met 'TS kan er niet mee omgaan'?
Dan verwar ik jou met jitzzze.quote:
Np.quote:Op zondag 6 september 2009 14:55 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dan verwar ik jou met jitzzze.
Excuses.
Het is nu inderdaad meer regel dan uitzondering. Er is altijd wel iemand die die open deur in wil trappen en op die manier grappig probeert te zijn.quote:Op zondag 6 september 2009 13:30 schreef jordeeeh het volgende:
Nu is het alleen maar dezelfde soort topics, die vaak op een backfire uitlopen omdat iedereen de "TS is ..." opmerkingen maken. Niet dat er iets mis is met een backfire topic, want die zijn op zich ook vermakelijk, maar dan alleen als het terecht is.
Beter kon ik het vast niet verwoorden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zo gaat het met alles wat leuk is en daarom in populariteit groeit. Er komt een hele horde kneusjes achter aan hollen die alles verpest![]()
Dus ik ben het helemaal eens met TS.
dat dus denk ik ;P heb beetje zelfde gevoel als TS. Vroegâh lag ik om bijna ieder topique in een deuk, maar waarschijnlijk wen je gewoon aan het niveau en wordt zo'n beetje alles cliché en heb je het daarmee gehadquote:Op zondag 6 september 2009 14:51 schreef OldJeller het volgende:
Het is wel altijd dat men nostalgisch naar het verleden kijkt.
Maar als over een jaar of meer die kutusers van nu terugkijken, zullen ze ook topics openen en klagen dat de huidige users van dat moment niet leuk zijn en dat je vroeger prachtige topics had over "bazen", "hosselen", "patat/friet" etc.
Toen FOK! nog een oude oude layout hadquote:Op zondag 6 september 2009 16:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Zijn jullie nou echt met nostalgische emoties aan het praten over een forum op internet? Doe normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |