Dan is het geen voorbeeldige maagd!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet of ze wakker is! Voor hetzelfde geld was ze om kwart over 8 nog steeds op en ligt ze nu te maffen.
Gaan we wat aan doenquote:
We gaan nu lunchen bij Subways. U bent welkom, over een kwartiertje ongeveer.quote:
Dan is het vast gezellig geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef swollywood het volgende:
Fuck, wat heb ik een mega-kater.![]()
Kan me niet eens meer herinneren hoe ik thuis gekomen ben. Jas lag ergens in de gang op de grond.
Heb nog wel een bonnetje van 102,15 euro van de Belgische Keizer in mijn portemonnee zitten.
Pfff door de debiele tijd dat ik thuis was heb ik helemaal niet geslapenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef swollywood het volgende:
Kan me niet eens meer herinneren hoe ik thuis gekomen ben. Jas lag ergens in de gang op de grond.
Heb nog wel een bonnetje van 102,15 euro van de Belgische Keizer in mijn portemonnee zitten.
Ik heb de gokkast in de dokter nog leeggetrokken; had 180 euro aan kleingeld in m'n zak zitten. Nu ff voetbal kijken, eten maken en maar een echt biertje open trekken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef swollywood het volgende:
Ik dacht dat mijn leven flitsend was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Nauwelijks gedronken dit weekend. Wel net een home tournament no-limit gewonnen. 10tje inleg, 120 euro gepakt.
Volgens mij ben ik met de fiets thuisgekomen, die staat ijg voor de deur.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:35 schreef JJH het volgende:
Ik heb vanmorgen 4 uurtjes op de bank liggen pitten. Ben de rest van de dag bij mijn ouwelui geweest.
Ik heb je in ieder geval niet thuisgebracht swolly.
Da's we; handig dat je je fiets bij huis hebt, ben je die in ieder geval niet in het centrum kwijtgeraakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik met de fiets thuisgekomen, die staat ijg voor de deur.![]()
Ik sprak vanavond nog bekenden die mij tegen waren gekomen toen ik op weg naar de fiets was en het schijnt dat ik moeite met lopen had en zo lam als een konijn was.![]()
Ik ben ook het hele stuk kwijt vanaf het moment dat ik bij de Belgische Keizer naar buiten stapte en het moment dat ik thuis weer wakker werd met een knallende koppijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |