care in je anusquote:
Normaliter wel, op zaterdagavond issie briljantquote:
dat zijn per definitie kutnummersquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef febster het volgende:
[..]
Normaliter wel, op zaterdagavond issie briljant.
Overigens als ik nieuwe nummers van de Arctic Monkeys had geplaatst had ook niemand ze gekend.
Ah, goed nieuws!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:46 schreef ArTiC het volgende:
buren kwamen net nog ff langs (broer van mijn onderbuurman)
hij wordt maandag voorgeleid want hij heeft alles bekend, hij was ook degene die de papierbak hier in de fik gezet heeft 2 maanden terug...en in Uden en Eindhoven had ie ook brand gesticht
ja fuck...ik blijf bezigquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws!
Heeft JB je nog verteld van wat ik eens heb meegemaakt?
kuthippiequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb ik net godverdomme net een mooie uitgebreide Eindhoven topic gemaakt met Michael Jackson als onderwerp komt febster het ff verneuken.![]()
![]()
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ertquote:
neuken is gratis, ik ben thuisquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:49 schreef Inu het volgende:
tvp
En tonight's gonna be saai... gister mn laatste geld uitgegeven bij uitgaan, dus vanavond thuisblijven
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ert![]()
de ww'erts zijn in de meerderheid hier tegenwoordigen dan maar zeiken dat Helmonder lui niet werkend volk zijn...ik heb tenminste werk
auto kopen?quote:
Ik ben geen hippie, ik ben een journalist (in wording)quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ert![]()
de ww'erts zijn in de meerderheid hier tegenwoordigen dan maar zeiken dat Helmonder lui niet werkend volk zijn...ik heb tenminste werk
hippie met ambities...die zijn nog ergerquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben geen hippie, ik ben een journalist (in wording).
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja fuck...ik blijf bezig
nee, vertel
wow...zelf schade gehad?quote:
je woont toch nog steeds in Lelystad?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
Mens was knettergek. Was kerstavond 2003 en ik lag net een uur in bed toen de politie in zeer grote paniek op alle bellen stond te drukken en met hun sirenens voor de deur de hele buurt wakker probeerde te maken. We stonden goed en wel 10 minuten buiten te wachten en toen explodeerde de boel met een giga knal!
Inmiddels verhuist naar een betere buurt, dus geen ervaringen daar meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |