care in je anusquote:
Normaliter wel, op zaterdagavond issie briljantquote:
dat zijn per definitie kutnummersquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:43 schreef febster het volgende:
[..]
Normaliter wel, op zaterdagavond issie briljant.
Overigens als ik nieuwe nummers van de Arctic Monkeys had geplaatst had ook niemand ze gekend.
Ah, goed nieuws!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:46 schreef ArTiC het volgende:
buren kwamen net nog ff langs (broer van mijn onderbuurman)
hij wordt maandag voorgeleid want hij heeft alles bekend, hij was ook degene die de papierbak hier in de fik gezet heeft 2 maanden terug...en in Uden en Eindhoven had ie ook brand gesticht
ja fuck...ik blijf bezigquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, goed nieuws!
Heeft JB je nog verteld van wat ik eens heb meegemaakt?
kuthippiequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:47 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb ik net godverdomme net een mooie uitgebreide Eindhoven topic gemaakt met Michael Jackson als onderwerp komt febster het ff verneuken.![]()
![]()
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ertquote:
neuken is gratis, ik ben thuisquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:49 schreef Inu het volgende:
tvp
En tonight's gonna be saai... gister mn laatste geld uitgegeven bij uitgaan, dus vanavond thuisblijven
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ert![]()
de ww'erts zijn in de meerderheid hier tegenwoordigen dan maar zeiken dat Helmonder lui niet werkend volk zijn...ik heb tenminste werk
auto kopen?quote:
Ik ben geen hippie, ik ben een journalist (in wording)quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
feb is de hippie...jij bent gewoon een ww'ert![]()
de ww'erts zijn in de meerderheid hier tegenwoordigen dan maar zeiken dat Helmonder lui niet werkend volk zijn...ik heb tenminste werk
hippie met ambities...die zijn nog ergerquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben geen hippie, ik ben een journalist (in wording).
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja fuck...ik blijf bezig
nee, vertel
wow...zelf schade gehad?quote:
je woont toch nog steeds in Lelystad?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
Mens was knettergek. Was kerstavond 2003 en ik lag net een uur in bed toen de politie in zeer grote paniek op alle bellen stond te drukken en met hun sirenens voor de deur de hele buurt wakker probeerde te maken. We stonden goed en wel 10 minuten buiten te wachten en toen explodeerde de boel met een giga knal!
Inmiddels verhuist naar een betere buurt, dus geen ervaringen daar meer
Waterschade, rookschade en de brandweer had mijn voor- en achterdeur ingetrapt om op het balkon te kunnen komen en voor de rest lagen alle ramen eruit... De vloerbedekking was naar de kloten en nog wat dingetjes. Het viel gelukkig nog mee... (Was nog niet verzekerd toen... vond dat onzinquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wow...zelf schade gehad?
zou het familie zijn ofzo?
Fijne ventquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:46 schreef ArTiC het volgende:
buren kwamen net nog ff langs (broer van mijn onderbuurman)
hij wordt maandag voorgeleid want hij heeft alles bekend, hij was ook degene die de papierbak hier in de fik gezet heeft 2 maanden terug...en in Uden en Eindhoven had ie ook brand gesticht
Ja, maar niet meer in die wijk, ik begrijp dat voor buitenstaanders LLS als een grote slechte buurt wordt gezienquote:Op zondag 6 september 2009 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je woont toch nog steeds in Lelystad?
buurt? ik had het over die hele polderquote:Op zondag 6 september 2009 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer in die wijk, ik begrijp dat voor buitenstaanders LLS als een grote slechte buurt wordt gezien
Whehehe, tnxquote:Op zondag 6 september 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
buurt? ik had het over die hele polder
Met een beetje geluk ben ik binnenkort in deze regio dagelijks leesbaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hippie met ambities...die zijn nog erger
ja, ik was al verzekerdquote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, tnx
Maarre, ben je zelf wel verzekerd? Kan me voorstellen dat het je gevoel gerust stelt dat die gast is opgepakt nu en de brandrisico's beduidend minder zijn.
je gaat de overlijdensberichten in het ED schrijven?quote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef febster het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik binnenkort in deze regio dagelijks leesbaar.
Snap ik. Eerste keer weer slapen op die plek is kut, maar de volgende morgen is het des te fijner, als je beseft dat je goed hebt geslapen en weet dat die mafketel er niet meer is en geen last meer van hebt..quote:Op zondag 6 september 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ik was al verzekerd
en gerustgesteld? ja...van 1 kant wel..van de andere kant niet...dus ik hik ff tegen het moment aan om weer te gaan slapen
marktplaatsquote:Op zondag 6 september 2009 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat de overlijdensberichten in het ED schrijven?
Met net zoveel schrijffouten als ik wel eens lees in het ED e.d.?quote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef febster het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik binnenkort in deze regio dagelijks leesbaar.
ik werd vanmorgen om 6 uur wakker van de koppijn...zo fijn was dat nietquote:Op zondag 6 september 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snap ik. Eerste keer weer slapen op die plek is kut, maar de volgende morgen is het des te fijner, als je beseft dat je goed hebt geslapen en weet dat die mafketel er niet meer is en geen last meer van hebt..
dat is niet deze regio hequote:
en zo subjectief als de pestquote:Op zondag 6 september 2009 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met net zoveel schrijffouten als ik wel eens lees in het ED e.d.?
ow, ik dacht dat je niet thuis sliep... Hoewel, nu ik dit type herinner ik me ineens een quasi dronken post van je gisteren...quote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen om 6 uur wakker van de koppijn...zo fijn was dat niet
morgen lekker lang blijven liggen
quote:
je gaat elke dag een stuk van je inventaris verkopen daar??quote:
Bert Visser savonds gezien.?quote:
Mits jij niet vroeg wakker gemaakt wordt door de hulpdiensten of zoquote:Op zondag 6 september 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen om 6 uur wakker van de koppijn...zo fijn was dat niet
morgen lekker lang blijven liggen
hij zit voorlopig vast dus ja...dat scheeltquote:Op zondag 6 september 2009 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je niet thuis sliep... Hoewel, nu ik dit type herinner ik me ineens een quasi dronken post van je gisteren...
Vervang 1e nacht door 2e nacht dan
jup...Bert Visscherquote:
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn in Humaan Nederlandquote:Op zondag 6 september 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij zit voorlopig vast dus ja...dat scheelt
Agent die vandaag voor mijn verklaring langskwam zei dat hem waarschijnlijk poging tot doodslag ten laste gelegd wordt...dan komt ie voorlopig nog niet vrij
teveel prikkels voor jou iddquote:
vriend van me is net na 4 jaar vrij voor poging tot doodslag...en niet eens echt vrij (enkelband)quote:Op zondag 6 september 2009 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn in Humaan Nederland
Is mijn naam febster?quote:Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je gaat elke dag een stuk van je inventaris verkopen daar??
je hebt wel de ziekte van Mex_quote:
Op die mesjes van ebay laatst best wel wat op verdient.quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt wel de ziekte van Mex_
via internet alles wat los en vast zit kopen en verkopen
dat bedoel ikquote:Op zondag 6 september 2009 00:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op die mesjes van ebay laatst best wel wat op verdient.
aan emo'squote:
van vandaag welquote:
dan mis ik twee dingen...dat eerste en een bal dus om in te koppenquote:
Stel dan duidelijke vragenquote:
Ik ga wat uurtjes slaap inhalenquote:
Ik ga daar ook eens aan meedoen, lijkt mij wel leukquote:Op zondag 6 september 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
soms lijkt het hier wel de A factor: wie ontpopt zich als de autist pur sang...
Of so you wanna be a autist
/carequote:
Die aan het wachten is tot dochterlief zich meldt ivm voeding en daarna gaat slapen. Maar dat kan best nog wel 1,5 uur duren.quote:
huh, wattes?quote:
Los daarvan mag ik aannemen dat de verhuurder zijn contract opzegt.quote:Op zondag 6 september 2009 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij zit voorlopig vast dus ja...dat scheelt
Agent die vandaag voor mijn verklaring langskwam zei dat hem waarschijnlijk poging tot doodslag ten laste gelegd wordt...dan komt ie voorlopig nog niet vrij
Daar moet je niet op wachten, een beetje dochter heeft een longinhoud waarmee ze aan de hele straat kanmelden dat ze honger heeft! Of slaap jij zo dieP?quote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die aan het wachten is tot dochterlief zich meldt ivm voeding en daarna gaat slapen. Maar dat kan best nog wel 1,5 uur duren.
Lijkt mij inderdaad ook. Denk niet dat het een groot probleem zal zijn om hem er uit te gooien.quote:Op zondag 6 september 2009 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Los daarvan mag ik aannemen dat de verhuurder zijn contract opzegt.
Nee zo diep slaap ik niet want er staat een babyfoon naast mijquote:Op zondag 6 september 2009 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar moet je niet op wachten, een beetje dochter heeft een longinhoud waarmee ze aan de hele straat kanmelden dat ze honger heeft! Of slaap jij zo dieP?
Zulke mensen heeft de regering graagquote:Op zondag 6 september 2009 11:58 schreef Inu het volgende:
Blergh, nog een saaie dag... vind het maar niks, dat werkeloos zijnAls je werkt ben je blij met een suffe zondag en nu heb ik elke dag een suffe dag
Morgen maar eens alle uitzendbureau's af ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |