abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 08:47:01 #251
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72605929
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Grappig dat je het vraagt. Ze was op vakantie en vandaag haar te pakken gekregen.
Over 2 weken komt ze langs. Ze vind het heel goed dat we nu aan de bel trekken. Kan het meestal relatief makkelijk verholpen worden. Toevallig is ze dezelfde die vlak na de geboorte in het ziekenhuis kwam kijken.
Okay ik ben erg benieuwd!!

Arme Seb,

Lastig is het soms hè Huup? Wat is wijsheid... ik zou zeggen... gewoon op je (moeder)gevoel afgaan, dat is vaak het best.
Make love, not war ☮
pi_72606164
Leander lag te huilen in bed. Maar ik was bezig Mikael aan te kleden dus tja dan moet ie maar even huilen. Ben ik klaar met Mikael ga ik bij Leander kijken heeft ie gespuugd en niet zo'n klein beetje ook. Echt alles eronder. Hij kon zijn oogjes niet eens open doen, overal spuug
Gelukkig moest ie wel meteen lachen toen ik hem oppakte

Maar men wat kun je je dan stom voelen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72607050
ach huup, lastig he? In het begin pakte ik haar gewoon altijd op. NU laat ik haar als ze alleen moppert of pruttelt gewoon lekker liggen, tot ik het gevoel krijg dat dat gepruttel wel wat meer inhoudt en ze zo wel eens zou kunnen gaan huilen. Dan neem ik haar gewoon bij me, want dat zal dan wel zijn wat ze wil

Arme Seb, echt grote paniek dus, wat zielig

Die Avent bekers hebben we, en twee kleine kers-speentjes van Difrax. Gisteravond heeft schaap Senna haar eerste flesje gegeven. Eerst wilde ze niet, toen ik een beetje geprobeerd had met hoe het speentje erin, ging het ineens goed, tot het laatste beetje, toen was het ineens weer drama. Maar goed, ze doet het dus wel. Zo nu en dan maar eens blijven proberen en nu eerst maar eens een goede voorraad opbouwen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72607674
ja Miss dat is ook wat ik nu doe idd, maar ik vind het zo zielig dat gemopper
ik ben een mietje hahaha

A. heeft net voor het eerst gespuugd
ik denk dat ze misschien teveel gedronken heeft? Of kan het ergens anders aan liggen? Ze had wel heel goed geboerd tussen en na de voeding. T kwam echt met grote golven, toevallig toen ik haar aan het verschonen was. Verder lijkt ze niet ziekig ofzo.
Ik weet ook niet zo goed of ik haar nu wel of niet weer moet aanleggen. Ze maakt geen hap/smak/ikhebhonger geluiden ofzo, maar ze is wel wakker nu. en heeft wederom de hik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72607886
Goed hoor Miss, dat je gekolfd hebt! Het is natuurlijk even wennen voor Senna dat ze ineens uit een fles moest drinken, ik vind het knap van haar!

Zielig heh Huup, dat spugen!
Bij de hik leg ik vaak wel aan, en bij spugen niet.
De hik gaat er namelijk wel van over, maar bij Lianne was het met spugen meestal zo, dat ze wel wilde drinken, omdat ze een vieze smaak in haar mond had, maar dat het daarna alleen maar erger werd. Maar het is maar net even zien of ze wil drinken of niet.

Even een hele kleine fotospam, want ik vond dit zo'n mooie foto!

pi_72607944
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
ja Miss dat is ook wat ik nu doe idd, maar ik vind het zo zielig dat gemopper
ik ben een mietje hahaha

A. heeft net voor het eerst gespuugd
ik denk dat ze misschien teveel gedronken heeft? Of kan het ergens anders aan liggen? Ze had wel heel goed geboerd tussen en na de voeding. T kwam echt met grote golven, toevallig toen ik haar aan het verschonen was. Verder lijkt ze niet ziekig ofzo.
Ik weet ook niet zo goed of ik haar nu wel of niet weer moet aanleggen. Ze maakt geen hap/smak/ikhebhonger geluiden ofzo, maar ze is wel wakker nu. en heeft wederom de hik
Met flesvoeding is het zo dat als het 10 minuten in de maag heeft gezeten dan zijn de voedingsstoffen eruit. Dus hebben ze als het geod is geen extra honger. Hoe het met bortsvoeding zit weet ik niet.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72607968
ahw wat een lieve gezellige foto!
Wat een prethoofdje heeft ze <3
dat shirtje is echt te leuk! Ik heb ermee in mn handen gestaan ook haha, zowel voor mezelf als voor Innepin's dochter

Ja dat aanleggen, ik denk dat ik ook maar even wacht ermee. De hik is weer over, mevrouw heeft geloof ik zes keer per dag de hik ofzo net als in mn buik overigens dus tsja. Ze ligt nu in de wandelwagenbak beneden weer, ik durf haar nu niet zo goed boven te leggen zonder dat ik regelmatig even kan kijken of alles goed hoor
volgens mij is ze moe, oogjes vallen langzaam dicht.

Trouwens, ik heb net even gemeten, ze is gewoon 56 cm! 5 cm gegroeid in 2 weken! jeumig. En ik vond al dat sommige rompers wat krap zaten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72608102
Wow, lekker snel gegroeid! Als dat zo doorgaat is ze over een jaar al 1.70m!
Maar dan heb je in iedergeval weer een excuus om te shoppen.
Ben je al weer wat mobieler?
Ik vind het zo knap van iedereen hier dat jullie "allemaal" na de bevalling alweer zo snel vanalles ondernamen! Na 6 weken had ik pas het gevoel "ik doe het weer"! Haha!

En de Hema heeft op het moment allemaal leuke kinderkleertjes! Ook hele mooie jasjes en mutsjes!
Over jasjes gesproken, hoe weet ik in vredesnaam welke maat ik moet kopen voor aankomende winter? Anders ben ik straks te laat en is straks alleen nog maar voorjaarsspul te koop!
pi_72608295
ja weet je, mijn kraam vertelde dat baby's in 1 keer groeien. Dus niet 1 mm. per keer en dan opgeteld tot 3 cm per maand ofzo, maar gewoon in 1 nacht schieten ze in een keer een cm. of 2 de lengte in. Daarom zouden ze dan ook een dag (of nacht) wat vervelend en hangerig en huilerig zijn, want groeipijntjes enzo.
Ik weet niet of het waar is, maar ik ga er vanuit dat zij haar info wel ergens vandaan heeft enzo...

Mja die 1.70m ik ben bang dat met onze genen dat het maximale gaat zijn wat er voor haar inzit
op zich niets mis mee vind ik, maar ze moet geen topmodel-aspiraties hebben

Over jasjes, ik heb voor de winter een frans jasje, die maat is 3 tot 6 maanden. Dat durfde ik wel aan
Hoe lang is Lianne nu? Kun je niet toe denk je met 1 maat groter? Dus als ze nu 68 heeft om dan 74 te kopen ofzo? Of denk ik nu te simpel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72608361
oh en ik ben alweer mobieler hoor
gister wezen lopen naar het andere dorp hier. Is een half uur heen en een half uur terug en dat vond ik eigenlijk wel heel erg lekker. Even uitwaaien.

Ik voel me nu zeg maar zoals op het einde van de zwangerschap zo'n beetje. Of ja, rond 38 weken. Qua lopen. Rustig aan en dan gaat het best. Uiteindelijk voel ik dan wel dat ik flink gelopen heb enzo maar met een uurtje zitten gaat dat ook wel weer weg.

Het zal van persoon tot persoon vast schelen hoe snel je weer op de been bent
ik ben wel heel erg moe en heb vaak hoofdpijn, ik gok dat mn hb toch ietsjes gezakt is. Op de nacontrole van de vk over 3 weken ga k eens vragen of ze me even kan prikken, gewoon ter info voor mezelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72608379
Oh, Zweefvliegje, wat een heerlijkheid heb je daar! Echt een supervrolijke foto.

Moeilijk, Huup, dat spugen. Ko spuugt sinds een week of 2 af en toe maar daarvoor dus helemaal nooit.
Maar hij had ook niet echt veel last van krampjes. Wel van de hik!

En als je alles gehad hebt van je lijstje en ze is nog steeds ontevreden dan heeft ze misschien gewoon mama/papa honger.

Mijn jongetje ligt uitgeput op bed.
Net naar het CB geweest, en hij groeit echt als kool! 65,5 cm en 7050 grammen.
Alles was verder ook helemaal goed.

Prikken waren weer heel naar.
Kinderparacetamol ligt al weer klaar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72608532
ohja! kinderparacetamol!
ook maar eens halen, kan geen kwaad om dat in huis te hebben. Je zult altijd zien dat je zoiets op zaterdagavond nodig hebt ofzo, als de winkels net dicht zijn.

Kobus wat groei je goed!
kusje voor de prikjes.

A. ligt nu te slapen, ze was er moe van denk ik, het spugen. Wel beetje bout want mn moeder komt zo en die was alweer aan het miepen over vasthouden en nu met dat spugen wil ik dat helemaal niet dat ze wakker wordt gemaakt. Bluuuh... misschien maar naar buiten met zn drie ofzo, mag ze de wagen duwen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72608604
Gewoon laten liggen hoor Huup!! En het kan best zijn dat ze spuugt omdat ze vol zit.

De fysio was tevreden, we hoeven niet meer terug te komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72609015
Echt laten liggen hoor Huup. Moeders moeten niet zeuren Ze kunnen het kind nog vaak genoeg vasthouden.

Babyzwemmen (het heet bij ons moeder en kind zwemmen trouwens) was zo leuk Wel veel grotere kindjes van een jaar of twee, en maar drie baby's maar dat mag de pret niet drukken. De kindjes moesten op de kant zitten en dan moesten ze voorover vallen. De ouders van de echt kleine kindjes moesten maar kijken of dat ging. Nou ik zet Seb op de kant en hij laat zichzelf zo voorover het water in vallen. En daarna met de neus in het water dippen, "de baby's doen dat natuurlijk niet" Nou Seb wel hoor die ging zo met zijn neus (en mond) voorover in het water om al proestend weer boven te komen en lachen dat ie deed. Hij is echt een waterrat En nu slaapt hij
mama moet nog wel even haar kinderliedjes repertoire bijspijkeren, de wielen van de bus gaan rond en rond
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72609115
Kobus gaat hard Oeke, mooi!

Vicky, wat was er ook alweer met de fysio? Ging dat over Tess haar heupjes? Die plooitjes die niet helemaal gelijk zaten? Of was er iet anders?
In iedergeval mooi dat je niet meer terug hoeft te komen!

Huup, Lianne was 20 augustus 71cm. Dus ik gok dat een maatje 74 wel prima is voor de komende winter, aangezien ze nu toch wel wat langzamer zal gaan groeien.
En laat A. maar lekker liggen hoor, er komen nog zat momenten dat je moeder haar vast kan houden!
* Zweefvliegje mompelt iets over schoonmoeder die telkens klaagde dat Lianne in het begin zoveel sliep als ze langskwam en ze haar weer niet vast mocht houden..

Edit:
Estrys,

Oke, deze is beter, direct een leuk filmpje:
pi_72609203
Estrys, als ik je verhalen lees over Seb moet ik zo hard lachen! En bovendien houd ik mijn hart ook vast want volgens mij heb ik er hier precies zo een. Ik weet het natuurlijk nog niet echt maar hoe druk Ko kan doen vind ik soms echt verbazingwekkend.

Wel heel leuk klinkt dat babyzwemmen. Volgens mij hebben jullie er allebei veel plezier gehad!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72609211
Heej hebben jullie allemaal zo'n schoonmoeder als ik, die deed dat ook steeds. " ow hij slaapt" en dan heel teleurgesteld zijn en boven hem gaan hangen steeds als hij maar enige beweging vertoonde. JA dat doen ze he, baby's. Die slapen

Ja het was heel leuk, alleen aankleden he Tip van de week: doe je kind geen spijkerbroek aan na het babyzwemmen
pi_72609279
zweefvliegje, ik playback wel een beetje
pi_72609964
Oh arme Seb!

Vicky wat sneu voor Tess dat ze daar zoveel last van heeft.

Leander ook al zo aan het spugen.

Huup ik zou haar niet opnieuw aanleggen, maar gewoon afwachten tot ze zelf weer aangeeft honger te hebben. Anders spuugt ze het misschien direct weer uit als ze teveel had?

Zweefvliegje wat een lieve foto Ik heb dat gevoel nu ook pas een heel klein beetje hoor, dat ik weer wat mobieler word, ik kan weer een minuut of 10 achter elkaar lopen, jeuj. En nu ook bijna 6 weken na de bevalling. Je bent niet de enige dus

Oeke arme Kobus, hopelijk heeft hij niet teveel last van de prikken..

Wij hebben gisteren de kersspeen van difrax geprobeerd en het was geen succes. De speen is te klein, dus er lekt allemaal melk langs en hij drinkt net zo snel de fles leeg als met een gewone speen De volgende keer dus maar weer gewoon de Medela speen..
pi_72610126
Kobus druktemakertje

De juf vond dat Seb helemaal niet bang was en mama ook niet om Seb in het water te doen.
Ik heb zojuiste een bestelling geplaatst voor een dvd van Bumba Ik vind er niks aan maar Seb is meteen stil en gaat stil zitten kijken als hij Bumba ziet. Leek mij wel handig om dan een dvd te hebben voor bepaalde momenten

*Opschepmodus*: Ik heb een heel grappig filmpje geplaatst in het filmpjestopic *Opschepmodus uit*
  donderdag 10 september 2009 @ 12:37:12 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72611035
Hier een superverkouden ventje. Hij ligt nu in de box naast me te tukken en als je hm zo hoort zou je denken dat hij bijna blauw aan moet lopen zo is hij aan het reutelen om adem te krijgen door zijn neusje.
Zometeen maar eens met zoutoplossing proberen de boel een beetje door te spoelen, dit klinkt echt zo vreselijk sneu...
pi_72611676
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:50 schreef Ynske het volgende:
Ingrid, k was benieuwd hoe het nu met Tyler is, en of hij nog geopereerd moet worden?
gister was tijdens Afslag UMC Utrecht een heel klein kindje die geholpen werd aan de ziekte van Hirschprung, dat was toch ook wat Tyler heeft?
Als alles goed blijft gaan, hoeft hij niet meer geopereerd te worden. Hirschsprung heeft hij idd.
Maandag weer controle umcg. Je ziet het litteken haast niet meer. Poepen heeft hij wel meer moeite mee, maar zal wel normaal zijn. Vraag het sowieso na.
Oh, hij ligt klem zie ik. Ff helpen.
rest wel gelezen, maar weet t niet goed meer. Mega koppijn, wat verkouden en keelpijn blugh. zo frisse neus halen
Een voor alle beebs en hun mama's.
pi_72611696
arme Oscar

huup, die hoofdpijn kan komen door te weinig drinken. als je bv geeft, moet je echt heel veel drinken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72612470
Zweefvliegje wat een super leuke foto! Mooie meid zeg!

Vicky wat vervelend die krampjes bij Tess, ik kan me voorstellen dat je daar zelf ook moedeloos van wordt!

Estrys wat zielig dat hij zo bang was voor de stofzuiger! En want klinkt dat zwemmen heerlijk! Ik kan niet wachten totdat ik dat ook met Finn kan doen.
Doe je Seb zwemvleugeltjes om ofzo? Ik zie namelijk dat bij sommige zwembaden hier dat verplicht is voor kinderen zonder diploma.

Huup, het zou ook goed kunnen dat ze gewoon teveel heeft gehad hoor! Dat merk ik bij Finn ook wel eens namelijk.

Oscar ook al zo verkouden! Ik vind dat zo zielig!
pi_72612702
Ahw Oscar zo verkouden, wat zielig

Miss, bedankt voor de tip maar ik drink heel veel al zo'n 2.5 liter water op een dag en dan nog wat allerhande dingen zoals een kopje thee of een glaasje siroop ofzo erbij. Ik kom wel aan de ruim 3 liter vocht.

Ouders zijn weer weg. Ze hadden mazzel A. werd net wakker, dus ze hebben even kunnen tutten met haar. Daarna even heen en weer naar de supermarkt geweest met haar in de draagdoek. Ging prima, ze sliep als een roos, maar nu zijn we thuis en is ze weer huilerig en niet willen slapen enzo. oh oh meisje toch, doe es slapen...
oh... en mn moeder zei gnorf tegen mn meisje
hoi mam ga es ergens anders meelurken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')