Ik wil bier.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef Mr.DD het volgende:
Noortje, mag ik je msn![]()
![]()
(je krijgt een breezer)
Niettttttttttttt, want ik heb vandaag ook al niet gewerkt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wel voor geld, want dan kan ze naar Appelpop.
Oh is het er zo eenquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom heb ik het breezer-etiket op een bierflesje geplakt.quote:
Lief.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom heb ik het breezer-etiket op een bierflesje geplakt.
Dan kan je alsnog een Breezer zijn
maar appelpop is toch gratis?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
maar wel pijpen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil helemaal niet naar Appelpop.
Ik ga er geen moeite voor doenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zestien.
Zwak zwakquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik neuk niet met mezelf in mannenvorm.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ook
We hebben al heel wat gemeen.
Neuken?
Ik heb al medestanders genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite voor doen![]()
Als je wilt dat je medestanders krijgt hier, crosspost je ze maar!
neinquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:24 schreef GizartFRL het volgende:
Toch niet Noortje uit Drachten toch?
Dan geef ik je wel een innige knuffel en een kusje op je wangquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik neuk niet met mezelf in mannenvorm.
Definieer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
Ik bevestig hierbij dat ze te doen is.
Misschien is het idee dat jij dat eerst zelf doetquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef Pakspul het volgende:
Is ze te doen dan? Gezien feit dat ze geen fobo heeft heb ik het idee dat het z'n 160kg wegende nerd is.
De mogelijk is er, maar het is wel bijna onmogelijk?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
quote:
Half glas bier was genoeg? Of wou ze een beugelquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef ImTheBase het volgende:
Alles beter dan jullie gebruikelijke watermeloen-met-een-gat-erin-uit-de-magnetronquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De mogelijk is er, maar het is wel bijna onmogelijk?
Wacht maar op Noortje.'s antwoord, die weet beter hoe ze te doen is.quote:
Goh, bedankt hè.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:28 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Alles beter dan jullie gebruikelijke watermeloen-met-een-gat-erin-uit-de-magnetron
Veel vrouwen overschatten hun zelfkennisquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:28 schreef ImTheBase het volgende:
Wacht maar op Noortje.'s antwoord, die weet beter hoe ze te doen is.
Ah hierom kunnen we pas om 11 uur naar de kroeg...quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:25 schreef nietzman het volgende:
Ik dacht dat ze de boel door de shredder had gesmeten.
of hoe ze gedaan wil worden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar op Noortje.'s antwoord, die weet beter hoe ze te doen is.
Ben nog aan het puinruimen, heb geen zin om morgen brak in een zwijnenstal te zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:30 schreef Grulez het volgende:
Ah hierom kunnen we pas om 11 uur naar de kroeg...
Ik heb een voorgevoel dat Adolescens z'n nickname niet staat voor z'n volwassenheid.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Noortje. is geil."
geil bn, bw (inform) 1 begerig naar seks 2 belust op: machtsgeil, publiciteitsgeil
Klopt...!
Begerig naar seks waarschijnlijk ook wel, geef d'r een breezertje...
Maar lekker...?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee klopt, daarom zit ik op FOK!quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb een voorgevoel dat Adolescens z'n nickname niet staat voor z'n volwassenheid.
Wel de moeite genomen dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Noortje. is geil."
geil bn, bw (inform) 1 begerig naar seks 2 belust op: machtsgeil, publiciteitsgeil
Klopt...!
Maar lekker...?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. Zonder fotos geen topic. En wilde de TT even ontkrachtenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Noortje. is geil."
Klopt...!
Maar lekker...?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Noortje. is geil."
Klopt...!
Maar lekker...?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Favo forum: Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwingquote:
Je lijkt me wel zo'n eigengeilert.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Mooie foto's.
Iig wel teringlelijk godver de god god god teringquote:
Relatie Bierquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Favo forum: Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |