abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72471598
Hi ik ben een bankiersdochter uit laren en de laatste peroiode hoor ik heel veel negatieve geluiden dat mijn vader een graaier zou zijn. Hij heeft een hoge functie bij ING. Vinden jullie de term graaier terecht?? want ik denk er zo over iemadn met een verantwoordelijke baan hoort ook miljoenen te verdienen
pi_72471667
hoi kloon
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:30:13 #3
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_72471739
Iemand die miljioenen verdiend moet in staat zijn om de crisis op te lossen of te voorkomen.

Dit hebben de tegenwoordige bankiers NIET gedaan, dus zijn die bonussen onterecht verstrekt, de tegenwoordige topmanagers falen, en zijn meer geschikt voor de balie dan voor die hoge functies.
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_72471789
toen het goed ging klaagde niemand hierover
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:37:57 #5
61556 klappernoot2000
pi_72471966
[quote]Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef floortjeh het volgende:
11 juni 2005

lulkoek, dit speelt al veel langer
pi_72471985
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef floortjeh het volgende:
Maar als het plots slecht gaat met een bedrijf, verlies maakt en hulp van de staat krijgt om overeind te blijven hoort je pa plots een bonus te krijgen voor het naar de afgrond helpen?
pi_72472041
maar anders zou me moeder bijvoorbeeld boodschappen moeten doen met suzuki alto ipv cayenne
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:41:05 #8
61556 klappernoot2000
pi_72472045
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef Luvjah het volgende:

[..]

Maar als het plots slecht gaat met een bedrijf, verlies maakt en hulp van de staat krijgt om overeind te blijven hoort je pa plots een bonus te krijgen voor het naar de afgrond helpen?
dat is de gebruikelijke gang van zaken in die bedrijfstak
pi_72472085
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef floortjeh het volgende:
Hi ik ben een bankiersdochter uit laren en de laatste peroiode hoor ik heel veel negatieve geluiden dat mijn vader een graaier zou zijn. Hij heeft een hoge functie bij ING. Vinden jullie de term graaier terecht?? want ik denk er zo over iemadn met een verantwoordelijke baan hoort ook miljoenen te verdienen
Als hij ook nog miljoenen verdient als de bank failliet gaat kun je dat nauwelijks nog een verantwoordelijke baan noemen, vind je niet?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72472209
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:40 schreef floortjeh het volgende:
maar anders zou me moeder bijvoorbeeld boodschappen moeten doen met suzuki alto ipv cayenne
Idd, als je geen bonus meer krijgt kan je plotseling geen cayenne meer rijden van je normale salaris
pi_72472280
nee maar hier in het gooi wordt erg op status gelet.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:51:23 #12
61556 klappernoot2000
pi_72472355
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:48 schreef floortjeh het volgende:
verhuis naar de bijlmer..
pi_72472601
quote:
Daar op het gooi zullen de meeste wel zwaar te lijden hebben onder de crisis
pi_72472603
quote:
Ach, als de crisis doorzet ben je volgend jaar het mannetje met je tweedehands Opel kadet.
Niks aan de hand dus.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_72473142
hoezo zou ik moeten verhuizen naar de Bijlmer en wat is er mis met status? ik bedoel het zou toch ook raar zijn als mijn vader modaal salaris zou verdienen??
pi_72473567
Laat hem maar lekker genieten van zijn bonussen zolang het nog duurt. Als het niet eind dit jaar is dan is het wel volgend jaar dat heel het banken-systeem keihard faalt want er klopt allemaal geen zak van. Alleen het goud zal nog waarde hebben. Wat ben ik toch weer lekker negatief heh
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:52:33 #17
61556 klappernoot2000
pi_72473910
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:23 schreef floortjeh het volgende:
hoezo zou ik moeten verhuizen naar de Bijlmer en wat is er mis met status? ik bedoel het zou toch ook raar zijn als mijn vader modaal salaris zou verdienen??
Wij zijn diegen die geld naar de bank brengen, en een bank is een commercieel bedrijf in dienst van ons. En wij willen waar voor ons geld, vooral als de beloningen voor je vader extravagant zijn, zo simpel is het..
pi_72473915
quote:
want ik denk er zo over iemadn met een verantwoordelijke baan hoort ook miljoenen te verdienen
Nee wacht, laat ik het anders zeggen.

Laat jouw vader maar is deelnemen in een fulltime machine-operator functie binnen een fabriek voor een paar weken / of pakjes stapelen op de pallet. En na afloop hem vragen of het eerlijk is dat hij 40x het uurloon van hen verdient.

( Ja, ik ben me ervan bewust dat jouw vader heeft gestudeerd en een verantwoordelijkheid heeft.. Dat rechtvaardigd die belachelijke bedragen echter absoluut niet, op geen enkel punt. )
pi_72474163
Zou mijn vader dan niet meer dan Balkenende mogen verdienen?? Omdat ING staatsteun krijgt??
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:14:18 #20
61556 klappernoot2000
pi_72474584
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:52 schreef RobertKunath het volgende:

[..]

Nee wacht, laat ik het anders zeggen.

Laat jouw vader maar is deelnemen in een fulltime machine-operator functie binnen een fabriek voor een paar weken / of pakjes stapelen op de pallet. En na afloop hem vragen of het eerlijk is dat hij 40x het uurloon van hen verdient.

( Ja, ik ben me ervan bewust dat jouw vader heeft gestudeerd en een verantwoordelijkheid heeft.. Dat rechtvaardigd die belachelijke bedragen echter absoluut niet, op geen enkel punt. )
Bovendien HEEFT hij geen "verantwoordelijke" baan, zelfs een bejaardenverzorgster heeft meer verantwoordelijkheden dan een bankdirecteur.
pi_72474839
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef floortjeh het volgende:
Zou mijn vader dan niet meer dan Balkenende mogen verdienen?? Omdat ING staatsteun krijgt??
Hoor ik niet meer te verdienen dan je vader? Het bedrijf waar ik werk heeft geen namelijk geen staatssteun nodig en maakt zelfs winst!
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:44:09 #22
61556 klappernoot2000
pi_72475425
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:23 schreef Luvjah het volgende:

[..]

Hoor ik niet meer te verdienen dan je vader? Het bedrijf waar ik werk heeft geen namelijk geen staatssteun nodig en maakt zelfs winst!
de mijne ook, ondanks de crisis (die imho dit keer maar betaald moet worden door bovenmodaal en hoger)
  zaterdag 5 september 2009 @ 23:46:42 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72475495
tits or gtfo
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72477659
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:23 schreef floortjeh het volgende:
Dat zou juist heel normaal zijn, daarom heet het ook modaal. Waarom vind jij dat je vader recht heeft op dat geld? Omdat hij zo'n verantwoordelijke baan heeft? Dat valt wel mee, blijkt dus nu. Als het goed gaat met het bedrijf, krijgt je vader dik betaalt. Als het door zijn toedoen slecht gaat, hoeft hij geen verantwoordelijkheid te nemen, mag de belastingbetaler opdraaien voor de fouten die door ING gemaakt zijn, en krijgt jouw vader nog steeds dik betaalt.

Hoe typerend dat je dat toch allemaal maar normaal lijkt te vinden. Alsof jij meer recht hebt op status en weelde dan andere mensen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72477679
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef floortjeh het volgende:
Daar valt wel wat voor te zeggen. Hij krijgt immers steun van de staat dus zou een lager salaris in deze tijd gepast zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')