Ik had het iets anders moeten formuleren ja, ze vinden het allebei leuk maakt niet uit of het opvalt of niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze bepaalde kleding dragen "omdat ze het zelf leuk vinden" vind ik onzin. Ik snap best wat je bedoelt hoor maar je blik wordt natuurlijk geschapen door de maatschappij, je gaat niet iets dragen wat je zelf leuk vindt, maar de rest van de wereld belachelijk eruit vindt zien. Mensen zeggen altijd ja dit draag ik omdat ik het zelf leuk vind, maar stiekem hopen/verwachten ze toch dat anderen het ook leuk vinden, en daar is ook niks mis mee.
Maar dat gaat heel ergens anders over, verder ontopic.
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kgquote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Salatrel het volgende:
wat mij ooit eens verteld is (wellicht dat Komakie hier wat meer over kan roepen) is dat gewenste breedte ook afhankelijk is van je gewicht en niet alleen schoenmaat.
Ik weet er niet genoeg van om je advies te geven, maar ik vind het wel een vet stoer mannenboard. En het lijkt er goed uit te zien, ook best goede bindingen denk ik..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kg
http://link.marktplaats.nl/283079751
Zag dat staan, is zoiets iets?
Ik wil gewoon een board waar ik lekker die berg mee afkan, hoef geen stunt dingen ofzo te gaan of weet ik het wat allemaal
Dat board is volgens mij wel goed, ik kan iemand die ook een bullet heeft en er goed me overweg kan (gemiddelde boarder). Het zal allemaal al vrij snel beter zijn dan het meeste huurmateriaal wat je krijgt.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kg
http://link.marktplaats.nl/283079751
Zag dat staan, is zoiets iets?
Ik wil gewoon een board waar ik lekker die berg mee afkan, hoef geen stunt dingen ofzo te gaan of weet ik het wat allemaal
Laat hem daar maar lekker zitten, anders gaat ie ons weer verleiden met die nieuwe boardjes...quote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef MarcoD het volgende:
p.s.
Volgens mij heeft Komakie zich verstopt met z'n voorraad Lib Tech en GNU boardjes![]()
doe je netjeeees!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Nieuwe muts in deze kleur, voor minder dan een euro uit een uitverkoopbak geplukt:
[ afbeelding ]
Tvp met plaatje
Meestal vind ik dezelfde broek als jas van dit soort setjes niet zo vet. Koop dan gewoon een "one 'ie" ofzo (pak uit 1 stuk)quote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is ook een jas in dezelfde stijl vanloop je gewoon met een stripverhaal op je kleding
heb je in ieder geval wat te lezen in de lift
Ehm niet dus. 2 collega's waarvan er 1 wist dat ze gingen uitleveren en de ander wist van nietsquote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat board is volgens mij wel goed, ik kan iemand die ook een bullet heeft en er goed me overweg kan (gemiddelde boarder). Het zal allemaal al vrij snel beter zijn dan het meeste huurmateriaal wat je krijgt.
Over de bindingen weet ik vrij weinig, ik kan er zo snel niet echt iets negatiefs over vinden.
En de lengte van je board hang af van je gewicht, lengte en persoonlijke voorkeur. De breedte van het board hangt volgens mij alleen maar af van de breedte van je schoen.
Ik denk dat je met 1,95 m en 90 kg prima overweg kan met dit board.
p.s.
Volgens mij heeft Komakie zich verstopt met z'n voorraad Lib Tech en GNU boardjes![]()
Kijk maar eens op de sitequote:Op woensdag 30 september 2009 18:57 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Laat hem daar maar lekker zitten, anders gaat ie ons weer verleiden met die nieuwe boardjes...
die zo mooi kunnen staan onder mn nieuwe Triads...
http://www.angrysnowboarder.com/?p=5036quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef Fugie het volgende:
Komakie! waarom moet ik een t-rice ipv een skate banana nemen ?
ik luister niet naar hitlerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
http://www.angrysnowboarder.com/?p=5036![]()
Dat ze vooral lekker moeten zitten als je in 'snowboard houding' staat, dus met gebogen knieën ipv helemaal rechtop. Hierdoor schuiven je voeten meestal iets naar achter in je schoen en kan het dus anders aanvoelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef DrukVout het volgende:
Dit jaar ga ik alleen wel zelf schoenen kopen... Telkens die stink dingen te huren ben ik nu wel zat.
Nog tips waar ik op moet letten? Ja ze moeten lekker zitten. Maar verder?
Thanks!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
http://www.angrysnowboarder.com/?p=5036![]()
Wat voor stickers?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:59 schreef Vono het volgende:
Weet misschien iemand waar ik vette stickers kan halen voor mijn board?
Stickers in het algemeen. Merken. Maakt niet zoveel uit. als ik er maar iets leuks mee kan maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat voor stickers?
Van merken of gewoon stickers in het algemeen?
Een T.Rice wat minder pure freestyle dan de Skatebanana. Op snelheid is hij stabieler. Door de Banana rijdt hij natuurlijk makkelijk door de poeder en door de camber krijgt hij meer pop en carved hij lekkerder. Hij is alleen iets minder met jibben en kleine freestyletricks en net ietsje vatbaarder voor happertjes. Hoewel dat laatste wel meevalt en je het jibben ook in contrast moet zien. Het gaat nog altijd veel makkelijker en lekkerder dan met een normaal boardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:49 schreef Fugie het volgende:
Komakie! waarom moet ik een t-rice ipv een skate banana nemen ?
En welke lengte ga ik mee uit de voeten kunnen ? 90g, 187, size us10.
Eigenlijk zijn er geen echt slechte merken meer. Als het maar geen boards zijn van de Aldi ofzo. Je hebt sommige winkels die ook heel goedkoop spul aanbieden (Raven in Lelystad bijvoorbeeld). Dat is ook meuk. Daar rij je een weekje op en moet je het weg gooien omdat er altijd wel wat stuk aan gaat. 100% dat je beter een oud board van een merk kunt kopen via marktplaats waar al 2 jaar op gereden is, dan dat je daar een board koopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt allemaal voor de uitgebreide uitlegHelaas gaat dat Burton board het niet worden omdat het echt op een onmogelijke plek ligt om af te halen met het OV
Maar zijn er nog bepaalde merken wat altijd wel goed zit en bepaalde merken waar je zeker bij weg moet blijven ?
Ja precies, ik was sowieso wel van plan wat 2e hands te kopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er geen echt slechte merken meer. Als het maar geen boards zijn van de Aldi ofzo. Je hebt sommige winkels die ook heel goedkoop spul aanbieden (Raven in Lelystad bijvoorbeeld). Dat is ook meuk. Daar rij je een weekje op en moet je het weg gooien omdat er altijd wel wat stuk aan gaat. 100% dat je beter een oud board van een merk kunt kopen via marktplaats waar al 2 jaar op gereden is, dan dat je daar een board koopt.
Toen ik wat besteld heb bij blue tomato, hotzone, rockon, planetsports kreeg ik er altijd wel een zooi stickers bij en dus ik denk dat als je het vraagt in je local boardshop dat ze best wel wat hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:03 schreef Vono het volgende:
[..]
Stickers in het algemeen. Merken. Maakt niet zoveel uit. als ik er maar iets leuks mee kan maken.
ja, hebben ze ook wel. Maar ik vroeg me af of er echt een site is waar ik precies kan zien wat er is. dus stickers matchen op kleur van mijn snowgear. aangezien mijn aankomende board niet bepaald gaat met mijn huidige kledingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:43 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Toen ik wat besteld heb bij blue tomato, hotzone, rockon, planetsports kreeg ik er altijd wel een zooi stickers bij en dus ik denk dat als je het vraagt in je local boardshop dat ze best wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |