HOAX!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Placebo. The Beatles waren eigenlijk nooit onder invloed tijdens opnames.
Het kan wel geschreven zijn onder invloed.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Placebo. The Beatles waren eigenlijk nooit onder invloed tijdens opnames.
Nee, wel...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo zo, dat klinkt exclusief. Schuiven John en George ook aan?
Sorry was dequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo zo, dat klinkt exclusief. Schuiven John en George ook aan?
Blue jay way dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind de Magical Mystery Tour eigenlijk toch minder stoned klinken dan Sgt. Peppers Lonely Heart Club Band.. op "I Am the Walrus en Strawberry Hills forever" na dan..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Nee, wel...
DVD KOPEN?! 50 EURO!
BU heeft niet echt één spokesman toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:48 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En ik begrijp het niet...BU is toch een veel betere vertegenwoordiger van dit alles?
Tuurlijk, al die Middle-age Hippiemoeders, zijn natuurlijk weer helemaal in hun nopjesquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Honky het volgende:
Mijn winkel heeft de boxsets....maar verkoopt ze pas morgen. Nouja dan maar gereserveerd en dat was maar goed ook aangezien het de laatste mono box was. Die dingen gaan volgens de verkoper ook in Nederland razendsnel dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze niet meer te krijgen zijn.
Zoals vanavond. Dus waarschijnlijk bij DWDD ook Beatles. Waarom is Blokhuis een oplichter overigens?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:51 schreef webfreak het volgende:
[..]
(zie Leo Blokhuis).
Daarom zit die grijsharige oplichter ook altijd bij DWDD en Popquiz a gogo.
Omdat-ie met z'n pedante gezicht overal verstand van meent te hebben. De feitjes die hij zo nu en dan oplepelt wist ik allang.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Zoals vanavond. Dus waarschijnlijk bij DWDD ook Beatles. Waarom is Blokhuis een oplichter overigens?
Dat is goed van jouquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Omdat-ie met z'n pedante gezicht overal verstand van meent te hebben. De feitjes die hij zo nu en dan oplepelt wist ik allang.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:03 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat is goed van jou
Ik vind Leo Blokhuis relaxt overkomen. Hij weet veel van muziek en weet dat op een goede manier te verwoorden.
Hmmm, ik kon 'm zo meenemen. Toen ik vroeg of het al een beetje stormliep, bleek dat ik de eerste koper was. Om 17:00 uur in de Rotterdamse binnenstad! Toch vreemd, had ergens toch gedacht dat het harder zou gaan. MediaMarkt wist uberhaupt van niks ("Morgen komen ze uit? Ja meneer dan zullen we ze morgen wel binnenkrijgen lijkt mequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef Honky het volgende:
Mijn winkel heeft de boxsets....maar verkoopt ze pas morgen. Nouja dan maar gereserveerd en dat was maar goed ook aangezien het de laatste mono box was. Die dingen gaan volgens de verkoper ook in Nederland razendsnel dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze niet meer te krijgen zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Aardige vent, prettige stem, veel muziekkennis, leuke verhalen. Maar goed, dat boeit allemaal niets, want For No One is zijn favoriete Beatlesnummer en daarmee is het sowieso al een heldquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:03 schreef Honky het volgende:
[..]
Dat is goed van jou
Ik vind Leo Blokhuis relaxt overkomen. Hij weet veel van muziek en weet dat op een goede manier te verwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |