Ik heb ze allemaal een berichtje achtergelatenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, zoals om 3.58 's nachts op een zaterdagnacht verveelde fokkertjes met een meerderwaardigheidscomplex die kleine jongetjes op hyves pesten erop te wijzen dat er een betere manier is om je tijd te verspillen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:58 schreef Pulu het volgende:
Moet dit nou.....verveelde fokkertjes met een meerderwaardigheidscomplex gaan kleine jongetjes op hyves pesten...
There must be a better way to waste your time....oh shit
Ja of om 04.00 's nachts op een zaterdagnacht mij erop te wijzen dat ik verveelde fokkertjes met een meerderwaardigheidscomplex die kleine jongetjes op hyves pesten erop wijs dat er een betere manier is om je tijd te verspillen.quote:Op zondag 6 september 2009 04:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja, zoals om 3.58 's nachts op een zaterdagnacht verveelde fokkertjes met een meerderwaardigheidscomplex die kleine jongetjes op hyves pesten erop te wijzen dat er een betere manier is om je tijd te verspillen.
Maar ik beweerde niet dat jij iets beters had kunnen doenquote:Op zondag 6 september 2009 04:13 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ja of om 04.00 's nachts op een zaterdagnacht mij erop te wijzen dat ik verveelde fokkertjes met een meerderwaardigheidscomplex die kleine jongetjes op hyves pesten erop wijs dat er een betere manier is om je tijd te verspillen.
Zo nu jij weer en weltrusten!
Wij begrijpen elkaar....quote:Op zondag 6 september 2009 04:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik beweerde niet dat jij iets beters had kunnen doen
quote:Op zondag 6 september 2009 03:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is de hyves van de playboy
[ afbeelding ]
Onurquote:
Wat is dit voor kankermongoolquote:Op zondag 6 september 2009 12:23 schreef 9611Niels het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die jas![]()
![]()
En die lippen, het lijkt wel een albinoneger!![]()
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
De enige echte bazen van hyves zitten natuurlijk bij deze hyve!
http://terror-school.hyves.nl/
Leden van deze hyve zijn ook lid van: Fuck 8 uur melden [of eerder] :thefinger:, Haat voor docenten die je niet laten uitpraten!, 5.5 is voldoende !, Ik ben tegen de 1040 lesuren norm!, TerroR People bekijk het overzichtquote:
Valt me mee dat ze niet lid zijn van de Limburg-hyvequote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Leden van deze hyve zijn ook lid van: Fuck 8 uur melden [of eerder] :thefinger:, Haat voor docenten die je niet laten uitpraten!, 5.5 is voldoende !, Ik ben tegen de 1040 lesuren norm!, TerroR People bekijk het overzicht
Komt ie.quote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef PierreTT het volgende:
De enige echte bazen van hyves zitten natuurlijk bij deze hyve!
http://terror-school.hyves.nl/
quote:Just Dilly (310)
20 aug, 23:25
Ze noemen me niet voor niets
TERROR DILLY!
quote:1# geakke meidty:heartbounce: (182)
29 jul, 12:27
eeey ik ben een gekke terror kid:coolpeace:
quote:ikenna (426)
30 aug, 23:11
ik zet terror op je MAWFAKING BEELDSCHEREM BITCH
quote:(l) (380)
vrijdag, 19:59
ik kan niet zonder terror leven(l)
quote:S.Aamir (527)
23 jun, 20:23
SOWIESO(l)
TERROR.
Dag&Dag
quote:* chocOlaté,,(l) . (270)
29 jun, 19:11
ALTIJD(h)
dagje geen terror dagje niet geleefd.
Ik lach 24/7:lol: om de domste dingen op school hahaha.. Ik doe gwn waar IK zin in heb:-d
Wat een simpel volkquote:Krishanth (240)
5 jul, 23:18
herres 4 life
quote:Alpacino (706)
8 apr, 17:25
hahah met 180er door de skoolaula ryde hoort erby a bledderss
quote:Johan (503)
14 mei, 20:44
hehehe
niemand is erger dan mij mijn lijstje is dan ook 7stagelopers op stress gemaakt
2conciercies laten huilen(mannen)
4docent weggepest
en ontbaar uit gestuurd........
quote:The Golden Boy (333)
27 feb, 11:02
IK ben die gekke toch ik heb pas nog schroeven daraair op juf gegooid
quote:Mocroboy-naoufal (221)
6 dec, 19:06
Ik hoor havo te doe maar omdat ik terror doe vmbo-t
quote:(^) (278)
24 dec, 12:25
Ik ben de baas in de klas G ik had de juf geklapt
quote:Its Me Bitches!!! (292)
5 jan, 08:02
Ik Ben De Baas In Tha House G In Men Klas Klap De Juf En Heb Sgijt Aan De Directeurssss Tsss Ben Kk Veel Keer Geschorst G
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |