WAT!?!?!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef trovey het volgende:
Vind je het echt vreemd met die doofheid op jonge leeftijd die er tegenwoordig heerst?
Sennheiser rukquote:
die mensen horen geen verschil en besparen euro's. je punt is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef Hetiszover het volgende:
tussen goedkope oordopjes en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wat voor faler ben je dan
Klacht: mensen bij wie de oren zo verkracht/onderontwikkeld zijn dat ze het verschil in kwaliteit niet horen tussen oordopjes van 1 euro en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wie denk je dat de rekening betaald over 50 jaar ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef Teezie het volgende:
Wtf boeit jou of hun het horen of niet![]()
Ja vlak/koud geluid ,beroerd draagcomfort ik vind het 10 keer poep .quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Sennheiser ruk__??
Er zal vast wel iets beters zijn, maar een goede Sennheiser koptelefoon is absoluut niet ruk
quote:
Klacht: iemand die zeurt over hoe duur je koptelefoon moet zijn om te genieten van muziek.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef Hetiszover het volgende:
tussen goedkope oordopjes en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wat voor faler ben je dan
Klacht: mensen bij wie de oren zo verkracht/onderontwikkeld zijn dat ze het verschil in kwaliteit niet horen tussen oordopjes van 1 euro en een goede Sennheiser koptelefoon.
iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat een ipod goed geluid geeft
Ik heb er geen problemen mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat een ipod goed geluid geeft
Right, je hebt het geld er gewoon niet voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
idd
Daarom heb ik ook geen iPod.
Of.. je koopt een andere speler met beter geluid en meer optiesquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Right, je hebt het geld er gewoon niet voor
Lekkere redenering van jequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
uiteraad heb je miljoenen op een bankrekening staan in Zwitserland, maar dat interesseert ons niet
Zwitserlandquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef Pakspul het volgende:
[..]
uiteraad heb je miljoenen op een bankrekening staan in Zwitserland, maar dat interesseert ons niet
AKG ftw!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:58 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nominatie vaagste post van de maand.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef drumstickNL het volgende:
Ben jij zo'n gastje die over straat met zo'n ding loopt?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
Van die neppe ipods is helemaal triest
Nee, dan krijg je koppijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef Acinonyx het volgende:
Als je een paar minuten met die goedkopere gaat luisteren ben je het verschil toch al direct weer vergeten
dat is helemaal kut.. Zit je in de bus/trein/tram/metro, op straat.. Lopen er van die sukkels die denken dat iedereen die kk herrie van ze wil horen. Geef mij maar muziek van 30 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
AKG K701. Alleen te groot om mee over straat te gaan, maar wat een geluid
.
Verder hecht de jeugd er weinig waarde aan volgens mij. Driekwart gebruikt die speaker in hun telefoon en dat is helemaal van bescheten kwaliteit.
huh?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:05 schreef drumstickNL het volgende:
Ben jij zo'n gastje die over straat met zo'n ding loopt?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat is helemaal kut.. Zit je in de bus/trein/tram/metro, op straat.. Lopen er van die sukkels die denken dat iedereen die kk herrie van ze wil horen. Geef mij maar muziek van 30 jaar geleden
Nou niet over straat. Maar in de trein vind ik het wel prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |