WAT!?!?!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef trovey het volgende:
Vind je het echt vreemd met die doofheid op jonge leeftijd die er tegenwoordig heerst?
Sennheiser rukquote:
die mensen horen geen verschil en besparen euro's. je punt is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef Hetiszover het volgende:
tussen goedkope oordopjes en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wat voor faler ben je dan
Klacht: mensen bij wie de oren zo verkracht/onderontwikkeld zijn dat ze het verschil in kwaliteit niet horen tussen oordopjes van 1 euro en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wie denk je dat de rekening betaald over 50 jaar ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:42 schreef Teezie het volgende:
Wtf boeit jou of hun het horen of niet![]()
Ja vlak/koud geluid ,beroerd draagcomfort ik vind het 10 keer poep .quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Sennheiser ruk__??
Er zal vast wel iets beters zijn, maar een goede Sennheiser koptelefoon is absoluut niet ruk
quote:
Klacht: iemand die zeurt over hoe duur je koptelefoon moet zijn om te genieten van muziek.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:38 schreef Hetiszover het volgende:
tussen goedkope oordopjes en een goede Sennheiser koptelefoon.
Wat voor faler ben je dan
Klacht: mensen bij wie de oren zo verkracht/onderontwikkeld zijn dat ze het verschil in kwaliteit niet horen tussen oordopjes van 1 euro en een goede Sennheiser koptelefoon.
iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat een ipod goed geluid geeft
Ik heb er geen problemen mee hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat een ipod goed geluid geeft
Right, je hebt het geld er gewoon niet voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
idd
Daarom heb ik ook geen iPod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |