0 van 5quote:Op zondag 6 september 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Britney Spears, Lindsay Lohan, Halle Berry, Paris Hilton en Shakira?
Oooh lekker ding, maar neequote:Op zondag 6 september 2009 00:02 schreef Aap_2 het volgende:
Cameron DIaz op 3?
Hints:quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef BasOne het volgende:
Kaatje prijs heeft haar naam veranderd
Dolly is er al
Ze is geen familie van Marge en Homer
Ze had grote hits met Dream Lover en All i want for christmas
Getrouwd met 1 van de beroemste voetballers ooit, en maakte deel uit van een meiden groep een paar jaar terug
Kijk nu komen we ergensquote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef Aap_2 het volgende:
Jordan
Jessica Simpson
Victoria Beckham
ennn.........
Daaaaar is ie weer Qonnie *knuffelt*quote:Op zondag 6 september 2009 00:09 schreef qonmann het volgende:
Mariah Carey beter gespeld
Mosterd na de maaltijd misschien (kan na lange tijd eindelijk weer inloggen; bedankt admin Mike!), maar dit is dus voor mij het BESTE songfestivallied OOIT!! Absolute topklasse!!!!! En topzangeres van Anúna!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:13 schreef BasOne het volgende:
Nen makkelijke
In 1996 won
Het Eurovisie songfestival...
Voor welk land won ze?
quote:Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Jodie Foster?
Nee ..het was een vosjequote:Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Jodie Foster?
quote:Op zondag 6 september 2009 00:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd misschien (kan na lange tijd eindelijk weer inloggen; bedankt admin Mike!), maar dit is dus voor mij het BESTE songfestivallied OOIT!! Absolute topklasse!!!!! En topzangeres van Anúna!!
Tja.wie had dat gedacht ..quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Samantha Fox?
bekend van "Touch Me", ookquote:
Die kende ik niet. Inderdaad ook erg mooi. Maar dan heeft Eimear Quinn voor mij toch haar smoeiltje mee.....quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Echt wel
de versie van Celtic Women is ook erg goed
Dat maakt TCP/IP, maar is nog steeds onderdeel van.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Boudewijn de Groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |