Dat was om aan te geven dat mijn kennis van het RTS genre daar stopte.....quote:
DING DING DINGquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Bennekom?
Is daar ook al een TBSkliniek?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
DING DING DING
Je hebt me te pakken
Letterlijk want ik woon er
Ik denk eerder Wolfheze, daar lopen ook krankzinnigen 'naar de trein'.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is daar ook al een TBSkliniek?
Jehova congres centrum, komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is daar ook al een TBSkliniek?
Ah daar moet dus regelmatig iemand met het pannenkoekmes over de rails schrappen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder Wolfheze, daar lopen ook krankzinnigen 'naar de trein'.
Vaker dan ons lief isquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah daar moet dus regelmatig iemand met het pannenkoekmes over de rails schrappen?
Jij bent zo'n cleaner van beroep?quote:
The day culminates in a live telethon event on BBC One, starting in the evening and going through into the early hours of the morning, but other money-raising events take place. As the name suggests, the day involves the wearing of plastic/foam red noses which are available, in exchange for a donation, from Sainsbury's and Oxfam shops.quote:
Ja wel eens in London geweest toen het was. En veel mensen lopen die dag ook met een rode neus rond.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Lijkt me wel een mooie feestdag.
Moet eigenlijk ook ingevoerd worden in Nederland net zoals Towel Day.
Aaaaah flauwquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
BasOne kennende zal dit wel een Magic Gathering zijn.....
Ik vond zo'n oud kasteel wel een mooie locatie voor het wereldkampioenschap Magic.....quote:
Heb dat ooit eens geprobeerd maar ik kan er gewoon niet inkomen in die kaart spellen, Magic, Doomtrooper, Yu-Gi-Oh hell zelfs pokemonquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond zo'n oud kasteel wel een mooie locatie voor het wereldkampioenschap Magic.....
plaats goed festival foutquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:29 schreef Burnett het volgende:
Edinbrough Festival
The Highland Games?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
plaats goed festival fout
Het is Edinburgh Castle
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
De militaire taptoe OID?
Nee, het is een liefdadigheidsnetwerk maar ook wel een old boys network....quote:
BasOne +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |