Musicmeter.nl ook. Gisteravond ook al btw.quote:
Kleine storing dusquote:Er hebben de laatste 2 weken geen af- en bijschrijvingen plaats gevonden op deze rekening
Nee hoor, hij werkt hier, ook met Tele2 adslquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef its_me_ het volgende:
Vodafone.nl onbereikbaar via tele2 adsl?
Wat vreemd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor, hij werkt hier, ook met Tele2 adsl
Uuh ik heb een 20mbit abonnement, welke dat precies is weet ik niet. Ik heb compleet, met tv en telefonie en internetquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:04 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Wat vreemd.
Heb je een Lite abonnement zonder bellen via een KPN lijn?
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef ReWout het volgende:
MSN down?
Skype doet het gewoon.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef RiDo78 het volgende:
Volgens mij heeft Skype niet echt veel zin vandaag; ook de website is niet vooruit te trappellen. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Soms bokken de video's wat, maar gaat over het algemeen wel goed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Arn0 het volgende:
Doet Youtube het goed bij jullie? Pingen lukt wel, maar de pagina laadt gewoon niet.
ik kan er ook niet op via BBeyond. http://www.downornot.com zegt overigens dat geenstijl up is.quote:
Hier nergens last van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef xyz123 het volgende:
Je kan wel merken dat iedereen nu op Youtube zit, aangezien het erg langzaam is. Vooral sinds 1080p video is het steeds langzamer. Kunnen ze er daar geen serverpark bij bouwen ofzo? 's Avonds altijd tergend traag (terwijl ik gewoon een 20 Mbit lijntje heb).
Kut hotmail!!!quote:
Hey ja en een paar seconden terug nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |