Als ik met de trein naar Groningen moet en weer terug ben ik sowieso een dag bezig ben ik bangquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam was samen met Tilburg, Eindhoven en Enschede in de race voor Het Glazen Huis, maar allevier verloren de strijd van Groningen.
Hopelijk organiseert NS het nachtvervoer, want je zou maar de laatste trein missen en dan moet je tot 5:00 wachten. Dan word je flink gepwnd.
Door Ramon de Stagiair?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ooh morgen word ik gebeld door BNN trouwens
Op zo'n roestvrij stalen bankje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... dan kan je toch lekker slapen op zo'n knusse stationsbankje?
Ik moet er ook 2,5 uur voor reizen in het beste geval. Per doorkomst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik met de trein naar Groningen moet en weer terug ben ik sowieso een dag bezig ben ik bang
Hoe raad je het zoquote:
Ik wacht de verdere mededelingen af, maar evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik bied bij deze een slaapplaats bij LB aan.
Geen idee of zij er ook zo over denkt
Ah dat is aardig van je!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik bied bij deze een slaapplaats bij LB aan.
Geen idee of zij er ook zo over denkt
*
Wat het ook nog 'leuker' kan maken is de tussentijdse uitzending van 'De Slimste Mens Ter Wereld', een Belgische humoristische kennisquiz.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
*disclaimer vorige post: er kunnen geen rechten worden verleend aan bovenstaande.
Heel sterk stukje iddquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Nee
BV: Bakker ik wil graag een bruin brood.
Bakker: Wat voor?
BV: Bruin brood. 2 woorden. How difficult can it be!
Ah... ja iik had een topic geopend over de maximumsnelheid voor fietsen in GC: Maximumsnelheid van 30km/h voor fietsersquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Timur doorzoekt dit forum wel vaker rond als hij een interessante vraag wil hebben.
Als ze nou eens dat naast elkaar fietsen eens zouden aanpakken.... heel vervelende trend is dat zeg......quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah... ja iik had een topic geopend over de maximumsnelheid voor fietsen in GC: Maximumsnelheid van 30km/h voor fietsers
Met daarbij drie minizakjes anijsegeltjesdropquote:Omdat ik alleen nog maar nieuwe dropjes maak en ontdek hebben ze bij Van Slooten iemand aangesteld die de kwaliteit van mijn dropjes in de gaten moethouden. Mochten er klachten zijn over mijn dropjes dan gaat dit direct naar de kwaliteitsmanager toe enzullen zij deze klacht grondig onderzoeken en consument op de hoogte stellen van hun bevindingen.
Nee, al zaten er wel genoeg leuke stukjes tussen, maar hij valt toch een beetje in de herhaling na zoveel showsquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
vond dit niet vis zn beste show
quote:
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Heeft elke cabaretier dat niet? Hans Teeuwen, Herman Finkers, Youp van 't Hek. Op een gegeven moment herhalen ze dingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Hawaii_Tim
Ben je zondag weer op tv?
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Bij deze de reminder. Ik zit op dezelfde plek als vorige week
Najib Amhali is ook een en al herhaling.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze allemaal wel natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje op van 't Hek uitgekeken bijvoorbeeld
Het is de laatste aflevering van het jaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze aflevering moesten we echt kijken toch?
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is de laatste aflevering van het jaar
Ze hebben heul geen tafeltjequote:Op zaterdag 5 september 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je dus tot volgend seizoen daar aan dat tafeltje zitten?
Deskje dan....quote:
Morgenavond op dit tijdstip weet je datquote:
Okay!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgenavond op dit tijdstip weet je dat
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben er nog hoor. Maar ik ga wel zo slapen ...
PAS OP MET DE KRAAN....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was bezig met opruimen, laat nu de gootsteen vollopen. Omdat hij redelijk vol staat met afwas zal dat niet al te lang duren schat ik zo
Hij is Soempie niet hoor.....quote:
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stel dat hij nu ineens weg moet,,,,
Ik heb geen onderburen, ik woon op de onderste verdiepingquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja dan weten we wie de volgende winnaar van de blunderaward is.......
quote:
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben een beetje aan het opruimen, waaronder oud papier. Vind ik een kaart die dubbelklapt. Bijna direct in het oud papier gegooid, maar toch even kijken waarvoor het was. Het bleek een verjaardagskaart te zijn waar nog 50 euro aan vast was geplakt. Flinke opluchting dat ik nog even heb gekeken
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgenquote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je probeert ons op het verkeerde been te zetten he?Doen alsof 50 euro je nog wat kan schelen.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Met 50 euro kan mijn nieuwe Corvette toch zeker weer voor 20 km brandstof krijgen
quote:Op zondag 6 september 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die lieve Soempie doet ook genoeg dingen goed hoor! Ze is echt niet wat alles betreft onhandig, dus pest die arme meid niet zo
Welterustenquote:Op zondag 6 september 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sweet, ik moet nog gaan slapenheb mn eerste fraternity party gehad, eerste illegale biertje,
Ik wou dat mij dat eens luktequote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik heb 10 uur geslapen, dus ik denk dat ik het wel ff nodig had
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnigquote:Op zondag 6 september 2009 09:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wou dat mij dat eens lukteIk kom nooit verder dan 7 uur
Daar hebben ze koffie voor uitgevondenquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als ik nooit meer dan 7 uur zou slapen werd ik heel chagrijnig
dat helpt ook maar tot op zekere hoogtequote:Op zondag 6 september 2009 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar hebben ze koffie voor uitgevonden
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig vanquote:Op zondag 6 september 2009 09:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat helpt ook maar tot op zekere hoogte
Maar die meid dan weer wel waarschijnlijkquote:Op zondag 6 september 2009 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders vergrijp je je toch aan een leuke meid? Daar word ik niet chagerijnig van
Lijkt me ook een zwaar bestaanquote:Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet bij PD, alle vrouwen vallen voor hem![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het zou me niets verbazen als hij nu z'n laatste veroveringen van vannacht de deur aan het uitwerken is en dat hij daarom geen tijd heeft om te posten
Om hem nou meteen een zacht gekookt ei te noemen...quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat hij/zij eerst nog ontbijt wil (met een zcht gekookt eitje)
He? Wat?quote:Op zondag 6 september 2009 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:
Wacht even hoorIs dat allemaal tegen mij?
Heerlijk, die sarcasmequote:
Nou... ik zat eerst de hele tijd in KLB, maar ik vind het daar niet meer zo leukquote:Op zondag 6 september 2009 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe ben jij hier trouwens terecht gekomen?
Ik ben blij dat je het naar je zin heb gehadquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Leukquote:Op zondag 6 september 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister zo'n toffe dag gehadgefilmd op het huwelijk van de beste vriendin van mijn zus
ze zijn echt het liefste stel dat ik ken
en supertof, we hebben 's nachts staan dansen op rage against the machine en Nirvana![]()
ik was de bob en ik ben daar achteraf wel blij mee, moet namelijk zo werken en heb dus geen katermaar ben wel gaar
Preciesquote:Op zondag 6 september 2009 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LeukHuwelijken zijn mooi, vooral als het dus ook nog met een mooi feestje gaat en niet alleen maar suf zitten en handjes geven aan het bruidspaar
Klinkt als een vette bruiloft inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
Nice!!!quote:Op zondag 6 september 2009 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Preciesen zo'n stel is het dus helemaal niet
de bruid stond in haar mooie jurk gewoon te springen op killing in the name
stonden we met z'n allen MOTHERFUCKER te schreeuwen
![]()
The right course of actionquote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
soms moet je, geen ontkomen aan.quote:Op zondag 6 september 2009 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt als een vette bruiloft inderdaad![]()
Ik was een paar weken geleden aanwezig bij echt een hele suffe bruiloft![]()
Dus toen heb ik het maar op een zuipen gezet
Ik zal verder m'n mond houden, want straks leest er iemand meequote:
Om 14.00 uur een potje voetballen, dus ben me nu aan het aankleden en mn tas aan het inpakkenquote:Op zondag 6 september 2009 12:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Zijn er nog individuen die nog boeiende dingen gaan doen vandaag?
Kan boeiend zijnquote:
Ah dan wens ik je veel plezier :pquote:Op zondag 6 september 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Om 14.00 uur een potje voetballen, dus ben me nu aan het aankleden en mn tas aan het inpakken
gaat wel lukken denk ik.quote:Op zondag 6 september 2009 12:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan boeiend zijn
[..]
Ah dan wens ik je veel plezier :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |