Hetzelfde als bij een 4 hoekige alleen dan extra driehoekjes als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:06 schreef labbit het volgende:
Zoals de titel al zegt... hoe pak je een achthoekige doos in? iemand een how to?
Een extra vierkant?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij een 4 hoekige alleen dan extra driehoekjes als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Stop het in een vierkante doos en pak die in.
Next.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Market_Garden het volgende:
acht hoekige cadeautjes inpakken, waarom heb je acht cadeautjes?
Nu is 'ie niet meer grappig...quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef erikkll het volgende:
inderdaad zeg. Hoe kom je aan ACHT hoekige cadeautjes? Dat je één hoekig cadeautje koopt is tot daar aan toe, maar na die ene zou je toch moeten na gaan denken over het inpakken. Jij koopt nog eens zeven hoekige cadeaus bij!
Transparant papierquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gewoon in ruim papier doen en dan bovenaan het cadeaupapier vastmaken met lintjes? Zegmaar net zoals een plant in transparant papier zit meestal
Kun je lacherig over doen, maar het bestaat wel.quote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon eerst zo vouwen als een vierkante, en dan net doen alsof je opnieuw een vierkante gaat inpakken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |