is best relaxed hoor, ik hoef niet iedere dag te schijten, sterker nog, vroegah.... op scouting kamp (wat begon op zaterdag ochtend) hadden we zo'n smerige plee met een gat in de grond, dan moest ik pas op donderdagquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Drie dagen? Fak.
Ramadan hequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:30 schreef Appelknaller het volgende:
Dat is redelijk ernstig, drie dagen niet schijten
dat doen de meeste homo's die laxeertabletten eet, en om 8 uur een anusspoeling doenquote:
Lekkah.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Djahani het volgende:
Ik heb op vakantie iemand in me huisje gehad die een week lang zen poepje niet had gedaan.
Dat neem ik direct van jou aanquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat doen de meeste homo's die laxeertabletten eet, en om 8 uur een anusspoeling doen
Tijdens de ramadan eten ze alleen als de zon niet schijnt, dus dan mot je nog steeds schijten lijkt mequote:
ik trek conclusies gast... conclusies...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat neem ik direct van jou aan
Tante, ben jij dit?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Djahani het volgende:
Ik heb op vakantie iemand in me huisje gehad die een week lang zen poepje niet had gedaan.
dan kloppen jou conclusies niet, ik schijt niet iedere dag en zou dus een volgevreten moeten zijn? mijn BMI is gewoon gezond (groen), dus niet te dikquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik trek conclusies gast... conclusies...
3 x schijten per dag.. of je bent een dik vies vet volgevreten schaap..
tja.. of wat ik net schetste
dankjequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo bespaar je wel flink wat toiletpapier en dus bomen, goed bezig TS!
Stop! nee, GEZONDE mensen kennen dit nietquote:
nope...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef editoor het volgende:
Ik heb altijd, dat het de eerste keer normaal gaat en dat tweede of derde keer zeer gaat doen. Meer mensen die daar last van hebben?
En al dat gewicht extra dan? je auto zal toch echt meer gaan verbruiken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo bespaar je wel flink wat toiletpapier en dus bomen, goed bezig TS!
ik dacht dat dat alleen bij het baffen was, vraag maar aan frans bauerquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef beelz het volgende:
Shit happens (twice a day, if you're lucky).
Als je niet schijt, dan krijg je poliepen.
Wel eens een flow. Ik kon daarna gelijk douchen want de spetters zaten tot op mij kont.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef Biskwie het volgende:
[..]
nope...
heeft iemand wel eens een one-piece-flow gehad?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pics van je billen na die stenen drol?
En dan was die plee helemaal ranzig?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:30 schreef Biskwie het volgende:
[..]
is best relaxed hoor, ik hoef niet iedere dag te schijten, sterker nog, vroegah.... op scouting kamp (wat begon op zaterdag ochtend) hadden we zo'n smerige plee met een gat in de grond, dan moest ik pas op donderdag
Wat voor formaat reet kont heb jij?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk gevoel geeft dat als die er eenmaal uit is. Zou graag vaker harde kak willen hebben maar heb meestal zachte waardoor er per keer een halve rol doorheen gaat.
smallquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Wat voor formaat reet kont heb jij?
weet ik hetquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:35 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Waar schijt jij dan je schijt heen dat je per keer een halve rol nodig hebt![]()
om de dagquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Klacht klopt niet.![]()
Mensen die het gek vinden een paar dagen niet te schijten.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef Teezie het volgende:
Meisjes die toegeven dat ze ooit poepen: wil je dat alsjeblieft niet doen?
Nee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:43 schreef Teezie het volgende:
[..]
Edit het nou maar! Ik heb het expres niet gequote
Zorgt dat voor constipatie dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet je maar geen heroïne gebruiken ben je niet zo geconstipeerd.
Minder bier zuipenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb er juist last van dat ik elke ochtend heel erg nodig moet schijten en dat er vervolgens alleen natte drab uitkomt
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroin#Effectsquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:59 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Zorgt dat voor constipatie dan?Nou snap ik eindelijk waar het bij mij aan ligt
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij branden een kaarsje voor alle inscheurende anusjes over de hele wereld![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef Biskwie het volgende:
[TK] Tickets voor de constipatie show
dicht, jammerquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef Biskwie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:52 schreef Biskwie het volgende:
Ik denk dat je best kans op een ban hebt nuquote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef Biskwie het volgende:
[TK] Kaartjes voor de mega blubber powerrace
heb gister shoarma en bier gehad, dus het is feest
He Ts, als je tijdens het bouten (van die dikke jetser off course) een harde plasser krijgt weet je iig dat je een flikker bent.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef Biskwie het volgende:
Je kent het wel, je hebt ff geen zin (en dus niet de aandrang) om te schijten, na 3 dagen ga je toch maar op de pot zitten, en dan komt er toch een dikke jetser uit zetten. Geen natte zooi maar keiharde poep met een behoorlijke doorsnee. Het doet gewoon pijn aan je ster.
klacht: na 3 dagen begint poep hard te worden en begint het pijn te doen.
antiklacht: droge poep geeft minder sporen, en je bent snel klaar met vegen
1 woord: GATVERDAMMEquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.ratemypoo.com/bestof.html
http://www.ratemypoo.com/top.html
Je moet kleien met de drollen die je hebtquote:Op zondag 6 september 2009 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.ratemypoo.com/bestof.html
http://www.ratemypoo.com/top.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |