En de rest van mijn quote:quote:Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat was Uluru enzo toch zeker nog niet...? (al hoop ik van wel natuurlijk
) *gaat kijken of het al van cc afgeschreven is*
quote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Cat22 het volgende:
Het eerste deel van mijn party order is binnen!![]()
Ik viel steil achterover (figuurlijk dan) toen ik de DHL bus zag. Besteld op donderdag, maandag binnen! Zo snel hebben ze het nog nooit gedaan. En het was ook nog allemaal heel. Er zaten geen specials bij, alleen regulier spul, dus ik verwachtte hem ook deze week.
Uiteraard toch weer een probleempje: er zat geen Charity Pot bij, wel de gratis Vanillary.
CP stond op de lijst en is daarna doorgestreept. Ik heb ze gemaild, eens kijken wat de reactie is.
Grote Harrie zal vast 3 parfums (en hopelijk CP's) in één doos laten gooien of zo.quote:Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee wat Grote Harry met mijn order gaat doen... Ik had lijsten klaarliggen om het zo voordelig mogelijk te splitten in gewoon en retro + partay spul, maar die hoefde ik niet aan Grote Harry te geven, die zei gewoon van ik regel t wel.
Daar had ik overheen gelezenquote:
Mijn DHL heeft dat nog noooit klaargekregen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezenMaar dan is het normaal hoor, hier wel tenminste, dat ik het na 3 dagen al heb wanneer ik het met DHL laat versturen
Dat kan ik me voorstellen danquote:Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn DHL heeft dat nog noooit klaargekregen.
Ik stond ook echt bij de deur van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ruik naar vanille en caramel.Ik ben er nog niet uit of Vanillary een geurtje is wat ik vaak zou wilen dragen, maar het is beter dan pis.
Maar goed dat ik dan ook wat op m'n polsen heb gespoten.quote:
Yay voor niet prikkende TOB!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Yay voor niet naar pis ruikende Vanillary![]()
Ik mocht vandaag voor t eerst weer douchenheb olive branch genomen, leek me slimmer dan iets sterk citrussigs qua prikken. Voelde er niks van
echt fijn om je weer lekker schoon te voelen.
Pfff kaktrein, 15min vertraging! Had nog best een kopje thee kunnen drinkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay voor niet prikkende TOB!![]()
Peach is huiswaarts gekeerd met haar Lush en vond me erg Vanilly ruiken. Zal ze vast zelf nog hier komen zeggen.Leuk je ontmoet te hebben!
Het is ook echt voorbeeldig aan het genezen moet ik zeggen. En mn vriend vind het me stoer staan, hechtingenquote:
Dom gedaanquote:
Fijn dat het aangekomen is!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dom gedaan4 hechtingen in mn arm. Maar volgens mij wordt het maar een klein streepje qua litteken, het leek veel erger. Bloedde als een rund en je kon zo mn arm in kijken tot waar dat gelig witte spul zit
![]()
Ooooh Cat ik kreeg net je pakketje OMG OMGdankje dankje dankje echt zooo lief gewoon!!!
Gooi ze d'r alletwee in joh. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Dipkip het volgende:
Jaaa ik hou van appel, ik denk dat ik er vanavond een in bad doe. Inmiddels mag ik toch wel weer langer in bad lijkt me als ik mn arm buitenboord hou?
En ik hou ook van trampals mn 1/3 karma die bij de wasbak ligt op is ga ik die gebruiken dus over een half jaar ofzo
Daar doen ze het leuk ja, een BBS of ballistic wil ook wel. Op het IF ging trouwens pas een gerucht dat de emobombs eruit gingen. Maar dat is weer ontkracht door the powers that be.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef -Mellow- het volgende:
Die emotibombs waren toch relaxed voor in je kledingkast?
quote:Anyway, die heb ik besteld omdat ik toch al bezig was want de Angels on bare skin was op. Ik doe zo min mogelijk aan mijn huid want dan is ie t mooist, maar dat spul is echt geniaal. Zelfs mijn overgevoelige velletje wordt daar blij van.
Dus ik heb besteld:
2x Angels on bare skin
1x zo'n emotibomb, weet niet meer hoe die heet
1x een karma bubbelding
1x big shampoo voor een vriendin
1x sugar babe scrub, om te kijken of die t beter doet dan de zoutscrub die ik normaal gebruik
Zonnebrandcreme staat al langer op veel verlanglijsjtes. Maar dan zit je met bepaalde stofjes (weet niet hoe ze heten) die voor de factor zorgen maar niet op diervriendelijke manier geproduceerd kunnen worden. Er is wel een gezichtscreme met een factor, hoe heet die ook alweer?quote:Verder vind ik dat t tijd wordt dat die lui een zonnebrandcreme op de markt brengen
Hm. Treinkaartje kostte 9,50quote:Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef Cat22 het volgende:
Pakket versturen kost 6,75 euro.
Of ik zou je CP moeten ziplocken want dan past het in een vlop, maar dan heb je het potje dus niet.
Paradise regained toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef Cat22 het volgende:
Zonnebrandcreme staat al langer op veel verlanglijsjtes. Maar dan zit je met bepaalde stofjes (weet niet hoe ze heten) die voor de factor zorgen maar niet op diervriendelijke manier geproduceerd kunnen worden. Er is wel een gezichtscreme met een factor, hoe heet die ook alweer?
* is een beetje blond hedenochtend*
Weet je ook welke factor? Ik kan het op de site niet vinden namelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ultralight heeft een SPF. Ik gebruik die gewoon ook voor mn lichaam.
Factor 15 geloof ikquote:Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef -Mellow- het volgende:
Weet je ook welke factor? Ik kan het op de site niet vinden namelijk
oh jammer, ik wil minimaal factor 30.quote:
Da's gemeen, straks word ze Lush-verslaafdquote:Op woensdag 16 september 2009 15:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb nog een bestelling gedaan.
Een vriendin van me is vandaag jarig en ik bedacht net dat het wel leuk is om een pakketje te laten bezorgen, dus voor haar:
-Angels on bare skin
-Honey I washed the kids
-Vanilla powder
-Happy hippy douchegel
Ben benieuwd want volgens mij is ze nog niet bekend met Lush
Fuuuck zie je wel, ik wou nog printscreenen... Kan ik die plaatjes nou nog ergens uit mn temp files halen? Vast niet hequote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef -Peach het volgende:
Mag de site niet in! Heul kei vals. Anders had ik mn Franse vertaalskills erop los kunnen laten, kheb toch niks te doen
Precies! Desnoods maak ik een paint van wat ik op de foto's gezien hebquote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef Cat22 het volgende:
Maar de lijst hier zal in ieder geval niet verwijderd worden.![]()
En pumpkin soap!! Verder weet ik het niet... Misschien krijgen we Ghost?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja magic en the witches was halloween, er is nog hoop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |