abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72730457
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Maar dat was Uluru enzo toch zeker nog niet...? (al hoop ik van wel natuurlijk ) *gaat kijken of het al van cc afgeschreven is*
En de rest van mijn quote:
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Cat22 het volgende:
Het eerste deel van mijn party order is binnen!

Ik viel steil achterover (figuurlijk dan) toen ik de DHL bus zag. Besteld op donderdag, maandag binnen! Zo snel hebben ze het nog nooit gedaan. En het was ook nog allemaal heel. Er zaten geen specials bij, alleen regulier spul, dus ik verwachtte hem ook deze week.

Uiteraard toch weer een probleempje: er zat geen Charity Pot bij, wel de gratis Vanillary.
CP stond op de lijst en is daarna doorgestreept. Ik heb ze gemaild, eens kijken wat de reactie is.
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen idee wat Grote Harry met mijn order gaat doen... Ik had lijsten klaarliggen om het zo voordelig mogelijk te splitten in gewoon en retro + partay spul, maar die hoefde ik niet aan Grote Harry te geven, die zei gewoon van ik regel t wel.
Grote Harrie zal vast 3 parfums (en hopelijk CP's) in één doos laten gooien of zo.

Ik heb nog geen antwoord van Lush. Als ik morgen niks gehoord heb gaat er een CC naar Customer Service en Grote Harry en Tony. Ik wil weten waar ik aan toe ben.

Morgen minimeet met Peach!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72731435
Ja misschien wel. Hij heeft niks gezegd over extra verzendkosten, maar hij moest ook nog de 10% korting verrekenen dus misschien heeft hij het met elkaar verrekend. Ik geloof dat ik het maar gewoon moet afwachten
pi_72731803
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En de rest van mijn quote:

Daar had ik overheen gelezen Maar dan is het normaal hoor, hier wel tenminste, dat ik het na 3 dagen al heb wanneer ik het met DHL laat versturen
pi_72732691
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Daar had ik overheen gelezen Maar dan is het normaal hoor, hier wel tenminste, dat ik het na 3 dagen al heb wanneer ik het met DHL laat versturen
Mijn DHL heeft dat nog noooit klaargekregen.

Ik stond ook echt bij de deur van
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72734022
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn DHL heeft dat nog noooit klaargekregen.

Ik stond ook echt bij de deur van
Dat kan ik me voorstellen dan Maar hier toch echt een paar keer meegemaakt, wat wel weer tricky is omdat het verleidelijk is om DHL te kiezen als ik onder de 2kg zit. Maar toch doe ik dat liever niet, want stel je voor dat ik niet thuis ben en het pakket in Tokyo op moet gaan halen
pi_72738404
Ik stuur mn vriend dan naar Tokyo haha, ja schatje als ik straks mn rijbewijs heb doe ik het hoor
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:50:12 #257
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72738895
Oh jullie stashes, ik ben trots dat de verslaving immer doorgaat .
Ooit had ik ook zoveel, nu heb ik alleen nog wat douchegels en zeepjes.
Vorige week nog even de Lush in Maastricht in gedoken, alleen even de geur opsnuiven
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72738935
ik heb nog enorm veel van 'vroeger' staan, de geur neemt wel af, da's wel jammer
soms heb ik zo'n opleving, dan ga ik ineens weer van alles gebruiken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 19:53:58 #259
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72739030
Ik ben nu aan het douchen met Yummy Yummy Yummy, en die gebruik ik ook wel eens als shampoo omdat mijn haar dan naar snoepjes ruikt . Ik moet mijn zeepjes ook weer gaan gebruiken, mijn badkamer ruikt er wel vaak naar .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72739058
ik heb immer een heerlijk geurende badkamer
en nachtkastje, daar ligt een heavanilly (ofzo) en een glitterbug in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72760278
Ik ruik naar vanille en caramel. Ik ben er nog niet uit of Vanillary een geurtje is wat ik vaak zou wilen dragen, maar het is beter dan pis.
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:14:40 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_72760375
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ruik naar vanille en caramel. Ik ben er nog niet uit of Vanillary een geurtje is wat ik vaak zou wilen dragen, maar het is beter dan pis.
wat een vergelijking
pi_72761668
Ik verwoord alleen maar de reviews van anderen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:29:35 #264
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72762486
Ik zal straks es ruiken
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72762603
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:29 schreef -Peach het volgende:
Ik zal straks es ruiken
Maar goed dat ik dan ook wat op m'n polsen heb gespoten.
pi_72767537
Yay voor niet naar pis ruikende Vanillary

Ik mocht vandaag voor t eerst weer douchen heb olive branch genomen, leek me slimmer dan iets sterk citrussigs qua prikken. Voelde er niks van echt fijn om je weer lekker schoon te voelen.
pi_72768045
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Yay voor niet naar pis ruikende Vanillary

Ik mocht vandaag voor t eerst weer douchen heb olive branch genomen, leek me slimmer dan iets sterk citrussigs qua prikken. Voelde er niks van echt fijn om je weer lekker schoon te voelen.
Yay voor niet prikkende TOB!

Peach is huiswaarts gekeerd met haar Lush en vond me erg Vanilly ruiken. Zal ze vast zelf nog hier komen zeggen. Leuk je ontmoet te hebben!
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:31:34 #268
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72769987
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Peach is huiswaarts gekeerd met haar Lush en vond me erg Vanilly ruiken. Zal ze vast zelf nog hier komen zeggen. Leuk je ontmoet te hebben!
Pfff kaktrein, 15min vertraging! Had nog best een kopje thee kunnen drinken
En je rook idd gewoon naar vanille! Niks geen pis
Vond t gezellig en je katten zijn echt allemaal
pi_72770086
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:35 schreef Cat22 het volgende:
Het is ook echt voorbeeldig aan het genezen moet ik zeggen. En mn vriend vind het me stoer staan, hechtingen
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:42:15 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72770359
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

hechtingen
Wahebbiedaan?
pi_72772598
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:42 schreef -Peach het volgende:
Wahebbiedaan?
Dom gedaan 4 hechtingen in mn arm. Maar volgens mij wordt het maar een klein streepje qua litteken, het leek veel erger. Bloedde als een rund en je kon zo mn arm in kijken tot waar dat gelig witte spul zit

Ooooh Cat ik kreeg net je pakketje OMG OMG dankje dankje dankje echt zooo lief gewoon!!!
pi_72772709
Ah gatver

Beterschap
Tap tap tap
pi_72773769
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dom gedaan 4 hechtingen in mn arm. Maar volgens mij wordt het maar een klein streepje qua litteken, het leek veel erger. Bloedde als een rund en je kon zo mn arm in kijken tot waar dat gelig witte spul zit

Ooooh Cat ik kreeg net je pakketje OMG OMG dankje dankje dankje echt zooo lief gewoon!!!
Fijn dat het aangekomen is! Hopelijk hou je van appel (ik wist het echt niet) en dit zijn de goede bathmelts. Niet die ew ew ew plak plak vieze smerige dingen.
pi_72773792
Trouwens: vanillairy update: 8 uur na het opspuiten ruik ik het nog steeds! Dat hebben andere parfums nog niet klaargekregen.
pi_72779478
Jaaa ik hou van appel, ik denk dat ik er vanavond een in bad doe. Inmiddels mag ik toch wel weer langer in bad lijkt me als ik mn arm buitenboord hou?

En ik hou ook van tramp als mn 1/3 karma die bij de wasbak ligt op is ga ik die gebruiken dus over een half jaar ofzo
pi_72782373
wat ruikt er naar appel
Tap tap tap
  dinsdag 15 september 2009 @ 21:34:37 #277
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72782479
Las ik daar nou appel melts???????????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72783806
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Dipkip het volgende:
Jaaa ik hou van appel, ik denk dat ik er vanavond een in bad doe. Inmiddels mag ik toch wel weer langer in bad lijkt me als ik mn arm buitenboord hou?

En ik hou ook van tramp als mn 1/3 karma die bij de wasbak ligt op is ga ik die gebruiken dus over een half jaar ofzo
Gooi ze d'r alletwee in joh. Doe ik ook.

En voor de fans: deze komen van Purple Sparkle Crafts (even scrollen naar de hartvorminge melts met het drop down menu. )

Tramp, dat wist ik.
  woensdag 16 september 2009 @ 00:04:44 #279
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_72789353
Die emotibombs waren toch relaxed voor in je kledingkast?

Anyway, die heb ik besteld omdat ik toch al bezig was want de Angels on bare skin was op. Ik doe zo min mogelijk aan mijn huid want dan is ie t mooist, maar dat spul is echt geniaal. Zelfs mijn overgevoelige velletje wordt daar blij van.

Dus ik heb besteld:

2x Angels on bare skin
1x zo'n emotibomb, weet niet meer hoe die heet
1x een karma bubbelding
1x big shampoo voor een vriendin
1x sugar babe scrub, om te kijken of die t beter doet dan de zoutscrub die ik normaal gebruik

Verder vind ik dat t tijd wordt dat die lui een zonnebrandcreme op de markt brengen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_72792858
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:04 schreef -Mellow- het volgende:
Die emotibombs waren toch relaxed voor in je kledingkast?
Daar doen ze het leuk ja, een BBS of ballistic wil ook wel. Op het IF ging trouwens pas een gerucht dat de emobombs eruit gingen. Maar dat is weer ontkracht door the powers that be.
quote:
Anyway, die heb ik besteld omdat ik toch al bezig was want de Angels on bare skin was op. Ik doe zo min mogelijk aan mijn huid want dan is ie t mooist, maar dat spul is echt geniaal. Zelfs mijn overgevoelige velletje wordt daar blij van.

Dus ik heb besteld:

2x Angels on bare skin
1x zo'n emotibomb, weet niet meer hoe die heet
1x een karma bubbelding
1x big shampoo voor een vriendin
1x sugar babe scrub, om te kijken of die t beter doet dan de zoutscrub die ik normaal gebruik
quote:
Verder vind ik dat t tijd wordt dat die lui een zonnebrandcreme op de markt brengen
Zonnebrandcreme staat al langer op veel verlanglijsjtes. Maar dan zit je met bepaalde stofjes (weet niet hoe ze heten) die voor de factor zorgen maar niet op diervriendelijke manier geproduceerd kunnen worden. Er is wel een gezichtscreme met een factor, hoe heet die ook alweer?

* is een beetje blond hedenochtend*

Peach: het Charity pot probleem is opgelost! De inpak Oompa Loompa's hadden zich vergist. Zij meenden dat je alleen een gratis CP kreeg als je nieuwe retro of party bestelde. Maar het gold gewoon voor elke order die op partydag gemaakt werd. Harry zorgt dat er een extra CP bij de rest van mijn bestelling gedaan wordt. Ik kan de rest van je bestelling dus niet in een vlop opsturen.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:09:24 #281
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72792973
Ooh oke! Hoeveel kost een pakket denk je? Want ik bedacht me op de terugweg, als dat nou goedkoper is dan een treinkaartje, waarom niet! Maar misschien heb ik dan eindelijk mn voordeelkaart en is een kaartje weer goedkoper
pi_72793107
Pakket versturen kost 6,75 euro.
Of ik zou je CP moeten ziplocken want dan past het in een vlop, maar dan heb je het potje dus niet.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:25:20 #283
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72793302
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:16 schreef Cat22 het volgende:
Pakket versturen kost 6,75 euro.
Of ik zou je CP moeten ziplocken want dan past het in een vlop, maar dan heb je het potje dus niet.
Hm. Treinkaartje kostte 9,50 Kijken wel ff als je alles binnen hebt
pi_72794946
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:03 schreef Cat22 het volgende:

Zonnebrandcreme staat al langer op veel verlanglijsjtes. Maar dan zit je met bepaalde stofjes (weet niet hoe ze heten) die voor de factor zorgen maar niet op diervriendelijke manier geproduceerd kunnen worden. Er is wel een gezichtscreme met een factor, hoe heet die ook alweer?

* is een beetje blond hedenochtend*

Paradise regained toch?
pi_72798930
Ultralight heeft een SPF. Ik gebruik die gewoon ook voor mn lichaam.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:29:09 #286
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_72802610
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Ultralight heeft een SPF. Ik gebruik die gewoon ook voor mn lichaam.
Weet je ook welke factor? Ik kan het op de site niet vinden namelijk
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 16 september 2009 @ 15:15:16 #287
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_72804087
Ik heb nog een bestelling gedaan.
Een vriendin van me is vandaag jarig en ik bedacht net dat het wel leuk is om een pakketje te laten bezorgen, dus voor haar:

-Angels on bare skin
-Honey I washed the kids
-Vanilla powder
-Happy hippy douchegel

Ben benieuwd want volgens mij is ze nog niet bekend met Lush
pi_72804400
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef -Mellow- het volgende:
Weet je ook welke factor? Ik kan het op de site niet vinden namelijk
Factor 15 geloof ik
  woensdag 16 september 2009 @ 16:23:50 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_72806873
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Factor 15 geloof ik
oh jammer, ik wil minimaal factor 30.
Heb tot dusver nog niet echt een goede zonnebrandcreme gevonden, eentje die lekker ruikt, goed intrekt en geen vet laagje achterlaat dus...
pi_72808669
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb nog een bestelling gedaan.
Een vriendin van me is vandaag jarig en ik bedacht net dat het wel leuk is om een pakketje te laten bezorgen, dus voor haar:

-Angels on bare skin
-Honey I washed the kids
-Vanilla powder
-Happy hippy douchegel

Ben benieuwd want volgens mij is ze nog niet bekend met Lush
Da's gemeen, straks word ze Lush-verslaafd
pi_72839582
Keeeeeeeerst

Post gevonden op het franse forum met de kerstproducten, er achter tussen haakjes wat ik heb gevonden aan vertalingen / info.

Allez liste de la collection de Noël :
- Blanche comme neige (witte ballistic met appelgeur)
- Artifizz (ballistic, zo te zien oranje, geur onbekend)
- Arsene Lutin (rood-witte BBS, geur onbekend)
- Bain de Minuit (blauwe BBS, geur onbekend)
- Pierre de Lune (zo te zien een bruine BBS met een glittertje)
- Père Sumo (roze-witte ballistic in de vorm van chocolate santa, fruitig)
- Mini Lush Pud (zo te zien gewoon lush pud van vorig jaar maar misschien kleiner?)
- Bouboule de Neige (ik denk dat dit snowdrops zal zijn)
- Réveillon (christmas party)
- Jingle spells
- Sucre d'orge (cancy cane)
- Des souliers de Rubis (ruby red slippers)
- Etoile fondante (misschien twinkle?)
- Pile ou Face
- Bal masqué (zo te zien een gezichtsmasker)
- Sexy Boy (massage bar in de vorm van gingerman, ruikt naar chocola en citrus)
- Une souris Rose (rozensuikerscrub, zitten gelige stukjes in, misschien een soort melt?)
- Snow fairy, parfum solide
- gel douche (snow fairy douche gel dus)
- Le tsar des Neiges (blauwe zeep lijkend op 13 unlucky for dirt maar met een mannelijker geur en oa appel)
- Snowcake
- Au délice des anges (angels delight)
- Strawberry Santa
- Tchin-tchin (snow showers jelly)

Er zijn ook nog halloweenproducten lijkt me dus hopelijk komt er dan witches ball en magic enzo...

Hier staan foto's
www.galerie.veganpower.fr
pi_72839803
  donderdag 17 september 2009 @ 14:48:41 #293
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72840019
Mag de site niet in! Heul kei vals. Anders had ik mn Franse vertaalskills erop los kunnen laten, kheb toch niks te doen
pi_72840061
Ik ben echt zooo benieuwd he.. Die appelbruisbal wil ik en die massagebar

En ik ben heel benieuwd naar die donkerblauwe BBS met dat maantje er op, ik vind dat zo'n prachtige kleur in je badwater, van dat diepe azuurblauw...
pi_72840114
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef -Peach het volgende:
Mag de site niet in! Heul kei vals. Anders had ik mn Franse vertaalskills erop los kunnen laten, kheb toch niks te doen
Fuuuck zie je wel, ik wou nog printscreenen... Kan ik die plaatjes nou nog ergens uit mn temp files halen? Vast niet he
  donderdag 17 september 2009 @ 14:56:33 #296
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72840266
Euh....weenie?
pi_72840483
Maar de lijst hier zal in ieder geval niet verwijderd worden.
pi_72840784
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef Cat22 het volgende:
Maar de lijst hier zal in ieder geval niet verwijderd worden.
Precies! Desnoods maak ik een paint van wat ik op de foto's gezien heb
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 15:14:45 #299
43556 miss_dynastie
pi_72840892
Oh ja magic en the witches was halloween, er is nog hoop
pi_72840983
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja magic en the witches was halloween, er is nog hoop
En pumpkin soap!! Verder weet ik het niet... Misschien krijgen we Ghost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')