Niks! Hij komt vers op de, lijst erbij. Morgen al te bestellen maar over een poosje komt hij voor vast in de retro.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Is sonic death monkey een retro? wat heb ik gemist
quote:
Zie pb.quote:
Een maandquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef -Peach het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat je de forumparty bestellingen thuis krijgt?
Ah, vandaar dat mijn 6 pakketten er nog niet zijn.quote:
Ik was vandaag in de Lush-Kalverstraat en heb me keurig gehouden aan 1 jelly voor shmoopekind die mee was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:42 schreef Mirjam het volgende:
ik was bij de lush, de mini's hebben ze kennelijk alweer afgeschaft.
jammer.
Aaaaw.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn verstandskies komt door, ik heb behoefte aan een lush-bad.
ik was ook in de kalverquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de Lush-Kalverstraat en heb me keurig gehouden aan 1 jelly voor shmoopekind die mee was.
Viel niet mee, ik werd door 3 verschillende verkoopsters weliswaar vriendelijk, maar toch best opdringerig aangesproken of ze konden helpen.
En dan toch ongevraagd dingen laten zien of meelopen om te kijken of ze met toch niet echt heel eventjes ergens mee konden helpen.
Ik vond het storend.
oh, ik veel later, tegen kwart voor zesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef shmoopy het volgende:
Huh?
Hoe laat? Ik was er rond een uur of 11-half 12.
Ik vind die andere (prinsengracht?) eigenlijk veel prettiger. Er werkt daar een wat gezet meisje, schat van een mens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de Lush-Kalverstraat en heb me keurig gehouden aan 1 jelly voor shmoopekind die mee was.
Viel niet mee, ik werd door 3 verschillende verkoopsters weliswaar vriendelijk, maar toch best opdringerig aangesproken of ze konden helpen.
En dan toch ongevraagd dingen laten zien of meelopen om te kijken of ze met toch niet echt heel eventjes ergens mee konden helpen.
Ik vond het storend.
Die slachtofferrol levert me altijd dingen opquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Aaaaw.
Ik heb de hele tijd zo'n zin om iets naar je op te sturen.
Maar dan heb je track and trace he... Kunnen we zien wie er loopt te prutsen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Deallio.
Ik zou dat pakketje bij Dipkip haast gaan ophalen. Zo'n sp valt nog mee, maar als dat pakket kwijtraakt ben ik bang dat er mínstens gewonden gaan vallen bij de TNT.
Ik heb je gemist vandaag.quote:
oh noes, stel je voor, dat je die folders zo had weggegooidquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ladies and gentlemen, I've got 'm.
Ik zag 'm weer niet dus had m'n brievenbus al dicht, maar ik kon Lush ruiken.bleek hij verstopt in een reclamefolder te zitten. Grote kans dat hij er gisteren al lag, toen zwoer ik ook dat ik Lush rook
.
Had zomaar gekundquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh noes, stel je voor, dat je die folders zo had weggegooid
Ik weet het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef -Peach het volgende:
Hey Cat! Heb ik, omdat ik alleen normale Lush heb besteld, toevallig kans dat mijn spullies eerder komen??
Oud nummer denk ik... Heb een stalker dus een paar keer van nummer gewisseld, probeer iedereen te smsen maar misschien een keer gemist. Zal je ff pmen wat het nu is. Oh en ik betaal wel pakketverzendkosten voor de spullen ok?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb je gemist vandaag.Ik had je vanmorgen nog een sms gestuurd over je spullies. Had je die nog gezien of heb ik een heel oud nummer?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik las gisteren een topic op het IF getiteld 'hoe ruikt Vanillary op jouw huid' en getuige het aantal 'pis' replys heb ik wel een idee hoe goed Vanillary loopt
quote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij rook het niet naar pis maar naar verbrand plastic *behulpzaam is*
Je kan het uiteraard ook gewoon op je kleding spuiten als het reageert met je huid
Wow, is dat echt als het in contact komt met huid dan?quote:Op zondag 13 september 2009 13:01 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij rook het niet naar pis maar naar verbrand plastic *behulpzaam is*
Je kan het uiteraard ook gewoon op je kleding spuiten als het reageert met je huid
quote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Cat22 het volgende:
Het eerste deel van mijn party order is binnen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |