quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu ga jij mij eens precies uitleggen wat daar mis mee is.
negeer japsnars. Kutuserquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Juist!![]()
Maar waarom..Japsnars is er benieuwd naar
De ketel verwijt de pot....quote:
En ik vroeg het toch aan jou?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Juist!![]()
Maar waarom..Japsnars is er benieuwd naar
houd je muilquote:
Was ik ook niet van plan, ik hoef een discussie niet zo nodig buiten een topic te plaatsen en er een nieuwe voor te openen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik gunde hem niet het plezier van het openen van een nieuw topic
Niet tegen jouw, neequote:
Spartaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef o.us het volgende:
Nickelodeon
Jetix
Televisie kijken
TV
Kijken
Leven
Ademen
Bestaan
Als jij ziek bent en je de pleuris verveelt en de vuelta niet live wordt uitgezonden en alle journaals al hebt gezien. Wat zou jij dan kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Omdat het tekenfilmpjes/series zijn die bedoeld zijn voor kinderen?
houd je muil zei ik tochquote:
Naast tv kijken is er niets anders te doen wanneer je ziek bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij ziek bent en je de pleuris verveelt en de vuelta niet live wordt uitgezonden en alle journaals al hebt gezien. Wat zou jij dan kijken?
Teleshopping of een serie op Nickelodeon.
Sowieso kijk ik die bagger tekenfilmpjes daar niet want die zijn allemaal wel retekansloos
Boehoe, je hebt mijn dyslectie gespot.quote:
wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, je hebt mijn dyslectie gespot.
Indien je nu (zoals ik bij sommige zie gebeuren) wil gaan kankeren dat ik het gewoon als lame excuus gebruik, ik zal binnenkort wel de testresultaten in mijn fobo zetten
Nee. Slapen doe ik al de hele tijd en huiswerk was allang en breed af.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Naast tv kijken is er niets anders te doen wanneer je ziek bent?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:33 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wat een kutsmoes
je snapt de boodschap echt niet heh; zwijg gewoon
Krijg terminale prostaatkanker, het is geen smoes.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:33 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wat een kutsmoes
je snapt de boodschap echt niet heh; zwijg gewoon
kunnen dyslecten nu ook al boeken lezenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Slapen doe ik al de hele tijd en huiswerk was allang en breed af.
Het enige dat dan echt overblijft is een beetje tv-kijken op de bank of een boek lezen en dat laatst had ik nou even geen zin in
Moet zeggen dat ik bijna nooit tv kijk, maar als ik me echt verveel gooi ik er een dvd in of iets dergelijksquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij ziek bent en je de pleuris verveelt en de vuelta niet live wordt uitgezonden en alle journaals al hebt gezien. Wat zou jij dan kijken?
Teleshopping of een serie op Nickelodeon.
Sowieso kijk ik die bagger tekenfilmpjes daar niet want die zijn allemaal wel retekansloos
Altijd alquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
kunnen dyslecten nu ook al boeken lezen
edit: vuile leugenaar
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ik vroeg het toch aan jou?
Blijkbaar weet je zelf niks te bedenken en ben je dus gewoon zonder na te denken aan het meeblerren met de rest van de kudde in hoop voor een beetje roem.
Ja doe maar. Je hebt er namelijk nog geen 1 gepost in dit topic.quote:
Je weet overigens niet waar je mee spot...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Krijg terminale prostaatkanker, het is geen smoes.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja doe maar. Je hebt er namelijk nog geen 1 gepost in dit topic.
Dus als je dyslectisch bent typ je opeens een w extra?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, je hebt mijn dyslectie gespot.
Indien je nu (zoals ik bij sommige zie gebeuren) wil gaan kankeren dat ik het gewoon als lame excuus gebruik, ik zal binnenkort wel de testresultaten in mijn fobo zetten
jouw schrijven met een lichte vorm van dyslectiequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd al
Daarnaast is het maar een lichte vorm
Ik heb wel zo'n idee en het is de closest thing richting een doodsverwensing dat nog is toegestaan op fokquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Je weet overigens niet waar je mee spot...
Doe nu nou maar gewoon. Je maakt een topic erover aan en hebt nog niks erover gepost.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Dan moet ik even wachten, anders valt het onder SC
Ja eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus als je dyslectisch bent typ je opeens een w extra?
I lol'dquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, ja.
Je haalt klinkers door de war en gooit dingen grammaticaal in de war.
Maar dat zou jij waarschijnlijk nooit begrijpen
O wacht eensquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
jouw schrijven met een lichte vorm van dyslectie
liegende faalhaas
word me altijd verweten. Ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht eens
[ afbeelding ]
Jij bent zeker PHPMyStyle he, klein kutmormel
Waarom geef je niet gewoon toe dat je niet je best hebt gedaan op school?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, ja.
Je haalt klinkers door de war en gooit dingen grammaticaal in de war.
Maar dat zou jij waarschijnlijk nooit begrijpen
Wie is hier nou het jochquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
word me altijd verweten. Ik ben geen kloonvraag remlof die heeft bewijs.
Kutjoch
Dit heeft echt geen ruk met mijn kennis te makenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon toe dat je niet je best hebt gedaan op school?Wat brabbel jij een onzin zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |