Met dank aan Belgiequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:08 schreef MouzurX het volgende:
Nasychroniseren is sowieso KUT.
Echt he, wie dat heeft veroorzaakt, dat alles nu ineens nagesychroniseert is mag een trein koppen.
Ik ben lang niet de enige op dit forum die er weleens langszapt.quote:
Ik moet toegeven dat zelfs nickelodeon voornamelijk saai is.. alleen de programma's na 5 uur enzo zijn een beetje leuk. (dus met ned en drake and josh enzo)quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben lang niet de enige op dit forum die er weleens langszapt.
Een groot gedeelte durft het niet eens toe te geven.
Best triest eigenlijk wat maakt het nou uit. Het is niet dat er doordeweeks op dat tijdstip iets beters op TV is.
Alleen om 12 uur dukes of hazzard @ rtl4
Die tekenshizzle zap ik ook altijd meteen weg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat zelfs nickelodeon voornamelijk saai is.. alleen de programma's na 5 uur enzo zijn een beetje leuk. (dus met ned en drake and josh enzo)
De rest zijn allemaal van die rare japanse animatie actige series. Meestal met een enorm vaag tekenstijltje en nog niet eens leuk ook.
En nu ga jij mij eens precies uitleggen wat daar mis mee is.quote:
Ik zou zeggen, open er een topic overquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu ga jij mij eens precies uitleggen wat daar mis mee is.
Edit: Nickelodeon: klaag hier!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over
Nee, ik vraag aan jouw wat er mis is met het feit dat ik Nickelodeon krijg.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open er een topic over
En wat komt er na nickelodeon op dezelfde zender?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef IJsblock het volgende:
Nickelodeon......![]()
Een echte baas kijkt American Dad of Family Guy op Comedy Central.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |