quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu ga jij mij eens precies uitleggen wat daar mis mee is.
negeer japsnars. Kutuserquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Juist!![]()
Maar waarom..Japsnars is er benieuwd naar
De ketel verwijt de pot....quote:
En ik vroeg het toch aan jou?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Juist!![]()
Maar waarom..Japsnars is er benieuwd naar
houd je muilquote:
Was ik ook niet van plan, ik hoef een discussie niet zo nodig buiten een topic te plaatsen en er een nieuwe voor te openen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:27 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik gunde hem niet het plezier van het openen van een nieuw topic
Niet tegen jouw, neequote:
Spartaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:26 schreef o.us het volgende:
Nickelodeon
Jetix
Televisie kijken
TV
Kijken
Leven
Ademen
Bestaan
Als jij ziek bent en je de pleuris verveelt en de vuelta niet live wordt uitgezonden en alle journaals al hebt gezien. Wat zou jij dan kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Omdat het tekenfilmpjes/series zijn die bedoeld zijn voor kinderen?
houd je muil zei ik tochquote:
Naast tv kijken is er niets anders te doen wanneer je ziek bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij ziek bent en je de pleuris verveelt en de vuelta niet live wordt uitgezonden en alle journaals al hebt gezien. Wat zou jij dan kijken?
Teleshopping of een serie op Nickelodeon.
Sowieso kijk ik die bagger tekenfilmpjes daar niet want die zijn allemaal wel retekansloos
Boehoe, je hebt mijn dyslectie gespot.quote:
wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, je hebt mijn dyslectie gespot.
Indien je nu (zoals ik bij sommige zie gebeuren) wil gaan kankeren dat ik het gewoon als lame excuus gebruik, ik zal binnenkort wel de testresultaten in mijn fobo zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |