Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
M'n C-schijf begint aardig vol te raken, dus ben ik zooi aan het overzetten naar mn externe harde schijf, waar ik nog ruim 300 Gb aan ruimte vrij heb. Ik probeer nu een bestand van 8Gb over te zetten, maar ik krijg een melding dat er onvoldoende schijfruimte is, wat na een vrij lastige rekensom niet echt de bedoeling is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise. Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende: Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Op zaterdag 5 september 2009 15:04 schreef __Saviour__ het volgende: die harde schijf is waarschijnlijk fat32. Die kan zulke grote bestanden niet aan. Zet de schijf om naar NTFS
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Met winzip kan je een bestand over meerdere zipfiles verspreiden. Je haalt dan misschien geen compressie, maar je kan je bestand dan wel overzetten. Ook kan je dan het bestand weer gemakkelijk uitpakken als je dat nodig hebt.
Volgende keer je harddisk op NTFS formatteren. Of EXT3 als je 'm ook onder Linux nodig hebt.