Heeft je buuf geen oprit ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Mijn buurvrouw is ook zo. Minstens een halve meter uit de kant...
En precies in het midden van een vak waar 2 auto's passen.....
Die vind ik persoonlijk nog veel irritanter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef BreakSpear het volgende:
Minstens zo irritant is het als mensen een halve auto ruimte parkeerplek openhouden aan de voor- en achterkant van hun auto, met als gevolg dat je 's avonds niet altijd je auto kwijt kunt in je straat!
Als het daadwerkelijk slechts 20cm ruimte in totaal zou zijn was je er nooit uitgekomen zonder te botsen, zelfs niet als je auto slechts 1,5m breed zou zijn. Dus waarschijnlijk lul je een klein beetje uit je nek nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Lol. Ik had hem vorige week ook geparkeerd langs de straat. Word ik 's ochtends om 7 uur wakker, half 8 loop ik naar de auto. Staat er ineens een auto voor en achter, met aan beide kanten nog geen 10 cm ruimte. Wtf man, ben serieus 15 minuten aan het steken geweest door die tering lijers
Weet niet hoe breed en/of lang de wagen is. Heb een Opel Vectra B uit 97.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk slechts 20cm ruimte in totaal zou zijn was je er nooit uitgekomen zonder te botsen, zelfs niet als je auto slechts 1,5m breed zou zijn. Dus waarschijnlijk lul je een klein beetje uit je nek nu.
Dat hoop ik dus ook een keer. Mensen zijn gewoon te lui om te lopen en zouden de auto het liefst in de woonkamer zetten om zo min mogelijk te lopen. Stel je toch eens voor dat je moet lopen om bij je deur te komen. En natuurlijk geen agent te zien als er zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat is hier in de staat ook. Om de hoek is een hele grote parkeerplaats, maar de bewoners van de huizen die geen oprit hebben vinden allemaal dat hun auto recht voor de deur moet staan. Dus aan twee kanten van de straat worden de auto's geparkeerd.
Ik hoop altijd dat er een vrachtauto door moet, die zijn eigen breedte net verkeerd inschat en van beide auto's de zijkant in puin rijdt
Ts is een vrouwquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:24 schreef Marurk het volgende:
TS kan niet parkeren. Nooit last van (gehad).
Dat doe ik hier in het winkelcentrum ook. Lekker zo asociaal mogelijk 2 plekken in beslag nemen. Waarom? Omdat die parkeervakken veel te smal zijn. Moet me in allerlei acrobatische houdingen wringen om mijn auto uit te komen anders. En als het te druk is moeten mensen maar niet allemaal op hetzelfde moment boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bij de Albert Heijn hier gisteren, bijna iedereen nam 2 plekken in beslag waardoor het onmogelijk was een normaal plekje te vinden
Ook een goede: de auto op de stoep voor hun huis parkeren omdat op de openbare parkeerplaats waar ze normaal staan toevallig iemand anders zijn auto heeft geparkeerd en dat terwijl er genoeg andere parkeerplaatsen vrij zijn...tja maar dan moet je wel 10 meter naar je huis lopen! Nee fijn dat als ik 's avonds de honden wil uitlaten en de trap afloop (ik woon in een bovenwoning) die auto bijna voor de trap op de stoep geparkeerd staat zodat ik allerlei stunten moet uithalen om er langs te komen en de neiging krijg om eens fijn tegen die auto te staan schoppen (maar ik ben te braaf daarvoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook een keer. Mensen zijn gewoon te lui om te lopen en zouden de auto het liefst in de woonkamer zetten om zo min mogelijk te lopen. Stel je toch eens voor dat je moet lopen om bij je deur te komen. En natuurlijk geen agent te zien als er zoiets gebeurt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef karr-1 het volgende:
Bij mij had allang de spiegel er af gelegen of een flinke kras op de zijkant gestaan. Dan maar wat minder braaf.
Parkeren op de stoep mag toch niet eens? Kun je niet gewoon de politie bellen of zo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat deden anderen toen ze de auto dubbel parkeerden (ja ze gingen naast de auto staan die op "hun" parkeervak stond) , sindsdien parkeren ze op de stoep
en heb er dus last van
.
Zou ik kunnen doen ja.....oh wacht is al een paar keer gedaan door buurtgenotenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Parkeren op de stoep mag toch niet eens? Kun je niet gewoon de politie bellen of zo?
Lieg niet. Als anderen heel ver van de stoep staan is het fysiek onmogelijk er zelf wel strak langs te parkeren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee TS kan idd niet parkeren, maakt geen fuck uit als je kan parkeren
Thuis heb ik een eigen parkeerplek, maar als ik ergens anders parkeer ik altijd breed, ik heb het al een paar gehad dat iemand anders zijn deur in mijn auto parkeerdequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:59 schreef Repeat het volgende:
Langs de straat ja, en dan een halve meter van de stoeprand afstaan.
Hierdoor is het dus godsonmogelijk om je auto daar straks langs de stoep tussen te zetten zonder met je motorkap de achterkant van de andere auto te pwnen. Gevolg is een onwijs gekloot, puur omdat er een paar incompetente debielen te achterlijk zijn om hun auto netjes neer te zetten
Verwachte reactie: TS kan niet parkeren.
Asoquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Thuis heb ik een eigen parkeerplek, maar als ik ergens anders parkeer ik altijd breed, ik heb het al een paar gehad dat iemand anders zijn deur in mijn auto parkeerdedaarbij uiteraard geen naamkaartje achterlaatend.
sindsdien is breed neerzetten die auto. Het interesseert me dan ook geen fuck als ze mij raar aankijken.
Ik ga dan altijd net naast zo'n aso staan. Druk ik mijn auto zo krap mogelijk tegen de bestuurderskant van die breedparkeerder, ze zullen het leren!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bij de Albert Heijn hier gisteren, bijna iedereen nam 2 plekken in beslag waardoor het onmogelijk was een normaal plekje te vinden
Als iemand dat bij mij zou doen, geef ik 'm graag een lesje terug in de vorm van een verticaal lopende deuk van mijn deur in zijn bijrijderskant!quote:Op zondag 6 september 2009 07:48 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd net naast zo'n aso staan. Druk ik mijn auto zo krap mogelijk tegen de bestuurderskant van die breedparkeerder, ze zullen het leren!
Gaat je bij mij niet lukken! Ik parkeer zo kort erop dat je je bestuurdersdeur niet hard genoeg open kunt slaan om schade te veroorzaken.quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen, geef ik 'm graag een lesje terug in de vorm van een verticaal lopende deuk van mijn deur in zijn bijrijderskant!
Dat lukt je dan niet. Ik zou 'm dan ook zo strak zetten dat je spiegel bijna tegen mijn auto komt dus dat je er niet fatsoenlijk tussendoor kan. Moet je maar normaal parkeren.quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou doen, geef ik 'm graag een lesje terug in de vorm van een verticaal lopende deuk van mijn deur in zijn bijrijderskant!
Typerend inderdaad. Die auto helemaal rechts staat al niet ideaal en die Peugeot staat gewoon ruk. Snappen mensen dat nou echt niet of zijn ze gewoon te lui om nog een keertje te steken en het kreng netjes te plaatsen?quote:
Hey dat lijkt wel in Drachten?quote:
Ik vraag me af hoe sommige mensen aan hun rijbewijs komen. In de bushbush hoef je niet te kunnen parkeren want er is ruimte zat. Niets mis mee maar hoe het CBR dan zo idioot komt om het jungle rijbewijs om te ruilen voor een NL exemplaar ontgaat me volkomen..quote:Op zondag 6 september 2009 00:31 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Allemaal zo herkenbaar
Ik woon in een straat waar je ook langs de weg moet parkeren. Sommige van onze (allochtone)buren kunnen ook geen auto parkeren.
Ik parkeer met mijn golf ook altijd zo, zolang mensen geen respect hebben voor andermans auto.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |