Heeft je buuf geen oprit ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Mijn buurvrouw is ook zo. Minstens een halve meter uit de kant...
En precies in het midden van een vak waar 2 auto's passen.....
Die vind ik persoonlijk nog veel irritanter.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:21 schreef BreakSpear het volgende:
Minstens zo irritant is het als mensen een halve auto ruimte parkeerplek openhouden aan de voor- en achterkant van hun auto, met als gevolg dat je 's avonds niet altijd je auto kwijt kunt in je straat!
Als het daadwerkelijk slechts 20cm ruimte in totaal zou zijn was je er nooit uitgekomen zonder te botsen, zelfs niet als je auto slechts 1,5m breed zou zijn. Dus waarschijnlijk lul je een klein beetje uit je nek nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Lol. Ik had hem vorige week ook geparkeerd langs de straat. Word ik 's ochtends om 7 uur wakker, half 8 loop ik naar de auto. Staat er ineens een auto voor en achter, met aan beide kanten nog geen 10 cm ruimte. Wtf man, ben serieus 15 minuten aan het steken geweest door die tering lijers
Weet niet hoe breed en/of lang de wagen is. Heb een Opel Vectra B uit 97.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk slechts 20cm ruimte in totaal zou zijn was je er nooit uitgekomen zonder te botsen, zelfs niet als je auto slechts 1,5m breed zou zijn. Dus waarschijnlijk lul je een klein beetje uit je nek nu.
Dat hoop ik dus ook een keer. Mensen zijn gewoon te lui om te lopen en zouden de auto het liefst in de woonkamer zetten om zo min mogelijk te lopen. Stel je toch eens voor dat je moet lopen om bij je deur te komen. En natuurlijk geen agent te zien als er zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat is hier in de staat ook. Om de hoek is een hele grote parkeerplaats, maar de bewoners van de huizen die geen oprit hebben vinden allemaal dat hun auto recht voor de deur moet staan. Dus aan twee kanten van de straat worden de auto's geparkeerd.
Ik hoop altijd dat er een vrachtauto door moet, die zijn eigen breedte net verkeerd inschat en van beide auto's de zijkant in puin rijdt
Ts is een vrouwquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:24 schreef Marurk het volgende:
TS kan niet parkeren. Nooit last van (gehad).
Dat doe ik hier in het winkelcentrum ook. Lekker zo asociaal mogelijk 2 plekken in beslag nemen. Waarom? Omdat die parkeervakken veel te smal zijn. Moet me in allerlei acrobatische houdingen wringen om mijn auto uit te komen anders. En als het te druk is moeten mensen maar niet allemaal op hetzelfde moment boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bij de Albert Heijn hier gisteren, bijna iedereen nam 2 plekken in beslag waardoor het onmogelijk was een normaal plekje te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |