abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72500631
Inca, ook bij onze kinderwagen (mura) zit gewoon een dekentje en een soort van ding wat je op de bak zelf kan ritsen. Ik was van plan om er dan gewoon een lakentje van de wieg bij te doen en klaar. Of, als het echt koud is de voetenzak van de maxicosi of een wrapper van lodger... lijkt me warm genoeg.
Ssserpente, verschil moet er zijn, ik kan heel goed op mijn rug liggen (gelukkig, want zo ontspant mijn bekken het beste) maar ik kan dan weer absoluut geen stuk meer lopen. Een klein eindje, zo'n 200 meter, is wel de max. En dan voel ik het de hele dag verder...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72502006
Yeaahh Murp en Murpinnetje! Gefeliciteerd met Eva!!!!

Mefke

Wat vervelend dat je nu ineens allemaal kwaaltjes krijgt Serpente

Onze babykamer is bijna af Het wordt zo gezellig!! Alleen nog wat dingetjes ophangen en ik zoek nog een poster van Dikkie Dik, maar waar oh waar kun je die krijgen? In postershops op internet in ieder geval niet!
Als alles opgehangen is ga ik foto's posten hoor
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 6 september 2009 @ 22:20:46 #203
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72502524
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:37 schreef Ssserpente het volgende:
Je bent lekker bezig, Trix!

Doe je rustig aan?

Jawel, en dank je wel Je bent een lieverd!

Amaranta, wij hebben op de bak zeg maar wel een soort van dekje met een rits, maar dat ligt niet echt over de baby heen zeg maar, daar zit ruimte tussen. We hebben die slaapzak wel bij de wagen gekregen, maar ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat die misschien wel bedoeld zou zijn voor in de buggy en niet voor het prille begin Al zie ik nu dat Mefke me alweer uit de brand heeft geholpen!

Mefke, natúúrlijk! We hebben een hele mooie en warme voetenzak voor in de maxi-cosi (hij staat nu in het bruin ook in het vraag- en aanbodtopic, volgens mij heeft Huupsje die net gekocht, wij hebben deze in het blauw) en van hetzelfde merk hebben we strakjes ook een wrapper. Dat is wel een goeie, die kunnen we vast ook heel goed in de kinderwagen gebruiken. De voetenzak is in elk geval , ik kan er de hele dag wel mee knuffelen (en ik wil er ook heel graag één in maxi-formaat, ik heb het 's-nachts op Lowlands altijd zo koud in de tent)

Twinkly, leuk, bijna klaar al!! Ben benieuwd, ga jij ook foto's posten? Een Dikkie Dik poster, hmmm.. Ik zou beginnen bij de Expo, maar die hebben ook alleen maar veel verkochte posters volgens mij :S Ik zal mijn ogen openhouden voor je

En Happy, een kinderwagen aan het uitzoeken, dat vond ik echt heel spannend! Veel plezier en succes, fijn dat jullie in elk geval al een goede schifting hebben kunnen maken
3!
  zondag 6 september 2009 @ 22:36:54 #204
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_72503306
*meldt*

in de vakantie komt mijn vriendin terug naar de tent lopen (rennen)

Zij: "kwib, ik heb 2 streepjes!!"
Ik: "wha? Streepjes? 2? huh?"
Zij: -laat Predictor ding zien-
Zij: "kijk maar, het 2de streepje is er. Lichtroze, maar het is er."
Ik: -kijkt naar apparaat-
Ik: "Dat lichtroze is het Teststreepje. de Controle streep is donkerpaars. Duidelijk, je bent zwanger"

* kwib wordt dus papa (als het allemaal goed gaat uiteraard. Maar ik ben een positieve denker )
1ste echo is gemaakt. Uitgerekend op 26 april 2010

Ik kan niet wachten tot die kleine te wereld komt
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_72503779
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:36 schreef kwib het volgende:
*meldt*

in de vakantie komt mijn vriendin terug naar de tent lopen (rennen)

Zij: "kwib, ik heb 2 streepjes!!"
Ik: "wha? Streepjes? 2? huh?"
Zij: -laat Predictor ding zien-
Zij: "kijk maar, het 2de streepje is er. Lichtroze, maar het is er."
Ik: -kijkt naar apparaat-
Ik: "Dat lichtroze is het Teststreepje. de Controle streep is donkerpaars. Duidelijk, je bent zwanger"

* kwib wordt dus papa (als het allemaal goed gaat uiteraard. Maar ik ben een positieve denker )
1ste echo is gemaakt. Uitgerekend op 26 april 2010

Ik kan niet wachten tot die kleine te wereld komt
gefeliciteerd van een verse vader
pi_72504429
Murp en Murpvrouw, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Eva

Kwib, feli met de zwangerschap ik hoop dat je vriendin een fijne tijd tegemoet gaat.

Hier is alles wel ok. Heb eigenlijk het grootste deel van het weekend geslapen maar dat was kennelijk nodig. Ik kan me trouwens aansluiten bij Ymme en Mamma_pappa, want ik ben vandaag ook 17 weken ver
Nog 4 hele weken wachten tot de echo
  zondag 6 september 2009 @ 23:06:48 #207
95408 Incantrix
pi_72505097
Kwib, wat gaaf, gefeliciteerd!! Leuk dat je mee komt praten

Octopussy, hopelijk ben je nu dan ook lekker uitgerust En 17 weken, da's ook een mooie
3!
  zondag 6 september 2009 @ 23:10:38 #208
95408 Incantrix
pi_72505348
Owja, en wat ik dus ook nog kwam zeggen: welterusten allemaal!
3!
pi_72506096
Gefeliciteerd Kwib, wat geweldig!!

@Ymme, ben jij niet morgen 17 weken? Volgens mij zijn we allebei op 15 feb. uitgerekend...

Hier een goed weekend achter de rug, ondanks dat nog steeds in het buitenland is. Heb vandaag gezellig met wat vrienden doorgebracht en morgen weer werken...
Morgen lekker 17 weken!!! Joepie. Ben benieuwd hoe de andere dames groeien. Ik heb het idee dat ik enorm hard aan het uitdijen ben.....
  zondag 6 september 2009 @ 23:53:53 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_72507671
Whaaa, geen nare krampen in mijn buik gehad vandaag, maar wel rusteloze benen. Alsof er nog niet genoeg spataderen op zaten

Maarja, allang blij dat mijn buik inderdaad rustig blijft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 september 2009 @ 05:40:18 #211
95408 Incantrix
pi_72510394
DJRandall, lekker doorgroeien jij, dat is het plan toch? Een mooie buik kweken en de foto's posten in het dikbuikjestopic!

Troel, hoop dat jij en je benen nu rust hebben

En zal ik nog eens een poging wagen tot in slaap komen? Wallen kan ik vnvnd niet gebruiken hoor Ik ga het bos in met lief en zwangere vriendin voor foto's (mijn broertje maakt ze) bij van die felle lampen Blauwe kringen moeten allemaal weg
3!
pi_72510479
Incantrix, nieuwe nachtbraker in spé?

Ik kwam even om tips. Ik heb zo'n enorme last van mn bekken. Maar echt alleen de rechterhelft, loopt door tot mn schaambotje. Voelt af en toe echt aan alsof ik uit elkaar getrokken word. Lopen is echt te pijnlijk, net als liggen en zitten. Staan gaat redelijk, maar alleen als ik dood en doodstil sta. Omdraaien in bed en opstaan na het slapen is echt de hel. Heeft er iemand een tip om hier van af te komen? Ik heb namelijk echt geen zin om nog 4 weken zo door te moeten want ik kan echt helemaal niks
Lotte!
Noah!
  maandag 7 september 2009 @ 06:54:08 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72510515
goedemorgen

ben niet eens de 1e

welkom Kwib! en gefeliciteerd!!!

en ik heb vandaag een hele drukke dag voor de boeg, en is ook nog de allereerste werkdag na de vakantie.. en ik kon niet in slaap komen van8...
zal vanavond wel helemaal gesloopt zijn haha....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72510878
Kwib gefeliciteerd!

Linda: even een bekkenfysio bellen. Kan je vaak zonder doorverwijzing heen en wordt meestal volledig vergoed. Die mensen hebben goede ideeën

Veel succes dan vandaag BJ Ik zeg: koffie!

Oja: tip vor de mensen die nu decaf drinken ipv koffie en dat eigenlijk te slap vinden (aangezien je gen dark-roast/mokka en adere hippe smaakjes hebt in decaf ) : theelepeltje pure cacao erdoor Nog gezond ook!
pi_72511152
quote:
Op maandag 7 september 2009 06:36 schreef Linda2205 het volgende:
Incantrix, nieuwe nachtbraker in spé?

Ik kwam even om tips. Ik heb zo'n enorme last van mn bekken. Maar echt alleen de rechterhelft, loopt door tot mn schaambotje. Voelt af en toe echt aan alsof ik uit elkaar getrokken word. Lopen is echt te pijnlijk, net als liggen en zitten. Staan gaat redelijk, maar alleen als ik dood en doodstil sta. Omdraaien in bed en opstaan na het slapen is echt de hel. Heeft er iemand een tip om hier van af te komen? Ik heb namelijk echt geen zin om nog 4 weken zo door te moeten want ik kan echt helemaal niks

Ik heb van de bekkentherapeute de tip gekregen om voordat je een beweging begint eerst je dwarse buikspieren aan te spannen: je onderbuik intrekken. Dus voordat je van de bank opstaat eerst naar voren wiebelen, dan de buikspieren aanspannen en dan opstaan. Voordat je begint met lopen eerst buikspieren aanspannen en dan ook blijven doorlopen, slenteren is heel slecht. Bij traplopen span je de spieren de hele tijd aan, ondertussen misschien even stoppen, en tree voor tree. En tijdens het duwen of trekken van bijvoorbeeld een winkelwagen span je die spieren de hele tijd aan.
Normaal spannen mensen de dwarse buikspieren automatisch aan maar tijdens de zwangerschap worden ze vaak geheel uitgeschakeld en dat zorgt voor pijn omdat het bekken dan gaat wiebelen.

Ik hoop dat het helpt!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72511326
Murp, van harte met jullie dochter Eva!

Krib, van harte met jullie 2e streepje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72511484
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:18 schreef freecell het volgende:
Oja: tip vor de mensen die nu decaf drinken ipv koffie en dat eigenlijk te slap vinden (aangezien je gen dark-roast/mokka en adere hippe smaakjes hebt in decaf ) : theelepeltje pure cacao erdoor Nog gezond ook!
Klinkt lekker, moet ik zeker een keer proberen....

Zo, ik heb vannacht als een roosje geslapen. Hoefde er niet eens uit om te plassen en heb me verslapen voor mijn werk..... dus goedemorgen dames!!
  maandag 7 september 2009 @ 09:17:56 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72511565
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Yeaahh Murp en Murpinnetje! Gefeliciteerd met Eva!!!!

Mefke

Wat vervelend dat je nu ineens allemaal kwaaltjes krijgt Serpente

Onze babykamer is bijna af Het wordt zo gezellig!! Alleen nog wat dingetjes ophangen en ik zoek nog een poster van Dikkie Dik, maar waar oh waar kun je die krijgen? In postershops op internet in ieder geval niet!
Als alles opgehangen is ga ik foto's posten hoor
Probeer eens een kinderboekenwinkel. Die hebben ze vaak, al zijn het regelmatig reclame-posters voor bepaalde boeken.
Volgens mij heb ik er vorig jaar nog 1 weggegooid in de klas. (hou zelf niet zo van dikkie dik)
  maandag 7 september 2009 @ 09:22:05 #219
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72511631
murp en murpvrouw gefeliciteerd met Eva

vandaag 37w2d, net weer goedgekeurd door verlos en ik kruip nog ff lekker terug in bed met wat friends dvd's.....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72511634
Murp, gefeliciteerd met jullie dochter Eva! En hopelijk mogen ze snel naar huis. Wat een flinke meid trouwens!

Incantriksie, wat ben je aan het spoken geweest vannacht! Nu wel moe zeker?

Kwib, gefeliciteerd met je aanstaande papa-schap!

Linda, wat vreselijk naar dat je zoveel prijn hebt. Ik heb geen advies voor je maar je krijgt wel een dikke van mij!

En dan alle berichtjes over beddengoed. Elke keer denk ik dat ik alles nu wel heb en dan kom ik er achter dat ik er nog lang niet ben. Ik denk dat ik maar een extra maandje zwanger blijf, want ik moet nog veel te veel regelen, aanschaffen, opruimen, inrichten etc…

Hier een goede nacht achter de rug, maar een minder fijn begin van de maandag. Moest staan in de trein. Je kunt natuurlijk ook nauwelijks zien dat ik 8 maanden zwanger ben… grrr.. Ja ik weet het, het is ook mijn eigen schuld, ik ben te eigenwijs om mijn mond open te trekken, maar elk hobbeltje en bochtje voelde ik in mijn bekken. Vervolgens moest ik nog een roteind lopen naar mijn werk, wat normaal net gaat, maar nu was het zwaar door het staan in de trein. Op mijn werk vervolgens in de lift op de knop voor de verkeerde verdieping gedrukt en toen alsnog een verdieping naar beneden gegaan via de trap. Ik geloof dat ik de rest van de dag moet bijkomen in mijn bureaustoel. Gelukkig is dit mijn laatste week. Donderdagmiddag heb ik ein-de-lijk verlof!!

Verder gaat het trouwens prima hoor. Lekker weekendje bij vrienden in Brabant doorgebracht. Was heerlijk!

Fijne dag allemaal!
  maandag 7 september 2009 @ 09:23:05 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72511649
kwib gefelilciteerd, geniet ervan

Troel, gelukkig is je buik rustig gebleven.
  maandag 7 september 2009 @ 09:27:07 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72511720
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:22 schreef DJRandall het volgende:
Gefeliciteerd Kwib, wat geweldig!!

@Ymme, ben jij niet morgen 17 weken? Volgens mij zijn we allebei op 15 feb. uitgerekend...

Hier een goed weekend achter de rug, ondanks dat nog steeds in het buitenland is. Heb vandaag gezellig met wat vrienden doorgebracht en morgen weer werken...
Morgen lekker 17 weken!!! Joepie. Ben benieuwd hoe de andere dames groeien. Ik heb het idee dat ik enorm hard aan het uitdijen ben.....
ymme postte gisteren of eergisteren al dat ze 17 wk was/is
  maandag 7 september 2009 @ 09:28:41 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72511751
Smogs
Linda, misschien toch eens kijken of je geen fysio/massage kunt krijgen? Als je al zo ver bent helpen oefeningen niet meer echt verlichten, hooguit voor versteviging na de bevalling... (k** hè? Die continue pijn...:*)

nieuwe zwangeren welkom!!!

en sorbootje, je moet echt voor jezelf opkomen hoor!!! Gelukkig ook al bijna verlof klinkt alsof je er aan toe bent.

Heb ff vluchtig eroverheen gelezen dus hou het kort zo Heb nl haast met het kamertje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72511802
Ja weet ik Rocka, daar baal ik dan uiteindelijk ook het meest van... dat ik niet assertief genoeg ben om gewoon om een zitplaats te vragen. Een soort misplaatste trots ofzo...

Maar idnerdaad, ik kan echt niet wachten tot ik verlof heb. Ben er helemaal klaar mee. Met mijn werk sowieso.Het kan me totaal niet meer boeien.
  maandag 7 september 2009 @ 09:33:25 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72511832
Ik kijk gewoon net zo lang iemand aan tot ze opschuiven of opstaan
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')