Murp, gefeliciteerd met jullie dochter Eva! En hopelijk mogen ze snel naar huis. Wat een flinke meid trouwens!
Incantriksie, wat ben je aan het spoken geweest vannacht! Nu wel moe zeker?
Kwib, gefeliciteerd met je aanstaande papa-schap!
Linda, wat vreselijk naar dat je zoveel prijn hebt. Ik heb geen advies voor je maar je krijgt wel een dikke

van mij!
En dan alle berichtjes over beddengoed. Elke keer denk ik dat ik alles nu wel heb en dan kom ik er achter dat ik er nog lang niet ben. Ik denk dat ik maar een extra maandje zwanger blijf, want ik moet nog veel te veel regelen, aanschaffen, opruimen, inrichten etc…
Hier een goede nacht achter de rug, maar een minder fijn begin van de maandag. Moest staan in de trein. Je kunt natuurlijk ook nauwelijks zien dat ik 8 maanden zwanger ben…

grrr.. Ja ik weet het, het is ook mijn eigen schuld, ik ben te eigenwijs om mijn mond open te trekken, maar elk hobbeltje en bochtje voelde ik in mijn bekken. Vervolgens moest ik nog een roteind lopen naar mijn werk, wat normaal net gaat, maar nu was het zwaar door het staan in de trein. Op mijn werk vervolgens in de lift op de knop voor de verkeerde verdieping gedrukt en toen alsnog een verdieping naar beneden gegaan via de trap. Ik geloof dat ik de rest van de dag moet bijkomen in mijn bureaustoel. Gelukkig is dit mijn laatste week. Donderdagmiddag heb ik ein-de-lijk verlof!!
Verder gaat het trouwens prima hoor. Lekker weekendje bij vrienden in Brabant doorgebracht. Was heerlijk!
Fijne dag allemaal!