abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72515218
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zou ik daarom zo'n stuiterbal in mn buik hebben? * Vlindur gaat dr max maar naar 2 doen dan
En dan liever geen koffie dan decaf, want dat vind ik echt niet lekker hoor
vandaar dat schepje cacao
  maandag 7 september 2009 @ 12:08:59 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72515245
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:06 schreef lily het volgende:

Hoe dan ook; de vakantie is duidelijk voorbij en het is weer superdruk op mijn werk dus ik heb zeer weinig tijd voor Fok, helaas...

tot later meisjes
Zelfde hier, ik ga er vanaf morgen ook weer vol tegenaan .

Het zal wel rustig hier worden, nu niemand meer op z'n luie gat kan zitten .

En nu ga ik ook aan de slag, want mijn lijstje voor vandaag is nog maar nauwelijks geslonken. Adios .
  maandag 7 september 2009 @ 12:09:23 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72515253
Volgens mij maakt thee. koffie of decaf niks uit. Van alledrie niet teveel nemen dagelijks heb ik ergens gelezen.
Ik ga zoeken!!!
(Ben zelf nl nogal een koffieleut. En ik weet wel dat meer dan 4 koppen koffie per dag in relatie kan staan met een mk voor 12 wk)
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 september 2009 @ 12:09:38 #254
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72515260
Ik proef écht geen verschil met decaf, maar misschien komt het doordat ik suiker in de koffie heb.
Ik neem één bakkie per dag, geen decaf, maar van die caffé latte machiato of zoiets. Met melk schijnt de cafeïne minder krachtig te zijn.

Faja, succes bij de echo! Spannend altijd weer. Ik ken je gevoel van die zenuwen... had ik drie weken geleden ook... Over 4 weken heb ik weer een echo, en toch een beetje spannend weer. Ik zal blij zijn als ik die heb gehad.

Overigens ben ik vanochtend weer goedgekeurd bij de VK... 23 weken vandaag, begint er op te lijken.
  maandag 7 september 2009 @ 12:14:46 #255
190853 RockabeIIa
pi_72515406
wauw 23 weken alweer Tan!

Ik drink 1-2 soms geen koffie. Soms een espressootje, vaak een cappo of een Latte
Ik lees overal dat 4 koppen wel max is. En er zijn sterke aanwijzingen dat het ivm staat met een hoger percentage mk's in de eerste 12 weken maar ook met doodgeboortes... *slik*
pi_72515653
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Volgens mij maakt thee. koffie of decaf niks uit. Van alledrie niet teveel nemen dagelijks heb ik ergens gelezen.
Ik ga zoeken!!!
(Ben zelf nl nogal een koffieleut. En ik weet wel dat meer dan 4 koppen koffie per dag in relatie kan staan met een mk voor 12 wk)
decaf en kruidenthee/rooibosthee is geen probleem hoor, het is echt de cafeïne

De drie dingen waren koffie, thee en cola
pi_72515763
..wat ik van de vk begreep gaat het inderdaad om de cafeine. En dan kan je dus weer wel kruidenthee (maar weer niet alle en wel afwisselen) of je pakt decaf. Maar ja, ik vind decaf cola niet echt lekker, dus dan maar bijna geen cola. Geen idee hoeveel cafeine er trouwens in thee zit, valt toch wel mee? Douwe Egberts zelf zegt op hun site dat thee geen probleem is, dus daar zal wel niet heel veel inzitten, neem ik aan.

Aanvulling van Pickwick: gemiddeld cafeinegehalte in mg's:
1 kop thee (English Tea Blend) 30
1 kop Rooibos 0
1 kop koffie 80
1 glas cola (250 ml) 20
1 portie chocolade (30 g) 5-25

Hhh, geen koffie met chocolade dus?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72515770
Ik ben trouwens net even naar het winkelcentrum hier gewandeld met L. in de buggy. Echt in totaal half uurtje weggeweest oid, maar de laatste honderd meter kwam ik bijna niet meer vooruit.
EN nu voelt het echt of iemand me héél hard een trap in mijn onderrug heeft gegeven
  maandag 7 september 2009 @ 12:29:39 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72515778
Ik drink best veel cola
Vind mijn buik fijn, vooral als ik misselijk ben.
pi_72515787
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:09 schreef Tan het volgende:
Ik proef écht geen verschil met decaf, maar misschien komt het doordat ik suiker in de koffie heb.
Ik neem één bakkie per dag, geen decaf, maar van die caffé latte machiato of zoiets. Met melk schijnt de cafeïne minder krachtig te zijn.

Faja, succes bij de echo! Spannend altijd weer. Ik ken je gevoel van die zenuwen... had ik drie weken geleden ook... Over 4 weken heb ik weer een echo, en toch een beetje spannend weer. Ik zal blij zijn als ik die heb gehad.

Overigens ben ik vanochtend weer goedgekeurd bij de VK... 23 weken vandaag, begint er op te lijken.
De zenuwen zijn misschien totaal ongegrond bij mij, tenslotte heb ik nooit iets engs op eerdere echo's van de kinderen gezien en zijn ze op astma na kerngezond. Maar dat weefselstrengetje dat er te zien valt vindt ik dus dood eng. Wat nou als dat de groei van onze zoon hindert, of wat nou als deze kleine hooligan straks keihard er tegen aan schopt, kan het dan stuk en wat als het gaat bloeden in de vruchtzak? Ga ik natuurlijk straks ook allemaal aan de dokter vragen maar ik maak me er dus al een week lang druk over. Echo's blijven spannend, ook al is het leuk om je kleintje te kunnen bewonderen nog voor hij of zij geboren is maar toch heeft denk ik iedereen de angst "wat nou als er wel wat te zien valt". Nog 3 uur en een kwartier en dan mag ik aan de echo. Nog 4 uur en een kwartier en dan heb ik het achter de rug.
pi_72515818
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
..wat ik van de vk begreep gaat het inderdaad om de cafeine. En dan kan je dus weer wel kruidenthee (maar weer niet alle en wel afwisselen) of je pakt decaf. Maar ja, ik vind decaf cola niet echt lekker, dus dan maar bijna geen cola. Geen idee hoeveel cafeine er trouwens in thee zit, valt toch wel mee? Douwe Egberts zelf zegt op hun site dat thee geen probleem is, dus daar zal wel niet heel veel inzitten, neem ik aan.
In 2 kopjes thee zit ongeveer net zoveel als in één kopje koffie.
Voor een tabelletje, klik hier
pi_72515839
Kn me voorstellen dat je het spannend vindt hoor Faja! Hier veel succes straks!
  maandag 7 september 2009 @ 12:35:08 #263
190853 RockabeIIa
pi_72515903
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:29 schreef freecell het volgende:
Ik ben trouwens net even naar het winkelcentrum hier gewandeld met L. in de buggy. Echt in totaal half uurtje weggeweest oid, maar de laatste honderd meter kwam ik bijna niet meer vooruit.
EN nu voelt het echt of iemand me héél hard een trap in mijn onderrug heeft gegeven
Hete douche erop...
  maandag 7 september 2009 @ 12:35:19 #264
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72515906
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:29 schreef freecell het volgende:
Ai... helpt een warm kruikje tegen je rug hier niet tegen de pijn wat te verlichten?

Ik drink trouwens graag rooibosthee. Niet die van pickwick die is echt niet te pruimen, maar de vanillerooibos of gewone rooibos van de Tuinen die is superlekker, en heel zacht van smaak, iedereen die altijd riep geen rooibos te lusten lust die vanillerooibos wel. En rooibos is de enige thee die je echt onbeperkt mag drinken, is zelfs gezond
pi_72515920
Allemaal dank voor de succes wensen voor straks overigens.

BTW weet iemand wat er in vredesnaam in bloei staat deze periode. Ik wordt lichtelijk gestoord van mijn hooikoorts aanvallen. Ik heb al 2 pakjes zakdoeken er door heen gejaagd vandaag en blijf niezen.
pi_72515947
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
In 2 kopjes thee zit ongeveer net zoveel als in één kopje koffie.
Voor een tabelletje, klik hier
Ik was inderdaad net te laat met aanvullen...maar dat van die chocolade wist ik dan weer niet. Dat wordt ook nergens gezegd. Ach ja, de laatste tijd drink ik toch alleen maar brandnetelthee en daar zit helemaal geen cafeine in, dat is ook nog een idee natuurlijk. Moet je wel van brandnetelthee houden, maar ik moet zeggen, met kaneel erbij (zonnatura) is ie best te pruimen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 7 september 2009 @ 12:37:16 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72515959
Veel succes vanmiddag Faja.

Tan, weet jij eigenlijk het geslacht van jullie baby?
pi_72516334
Ik heb echt geen behoefte meer gehad aan koffie sinds ik zwanger ben, terwijl ik normaal echt een koffieleut ben.
Nu is het vooral veel thee wat ik drink, en soms chocomelk. Overigens ben ik wel helemaal gek van speculaas nu
pi_72516693
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Allemaal dank voor de succes wensen voor straks overigens.

BTW weet iemand wat er in vredesnaam in bloei staat deze periode. Ik wordt lichtelijk gestoord van mijn hooikoorts aanvallen. Ik heb al 2 pakjes zakdoeken er door heen gejaagd vandaag en blijf niezen.
Ik heb er idd ook last van. Volgens mij zwenkgras en nog een grassoort.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72517092
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:32 schreef Linda2205 het volgende:
Xenia, succes met de echo. Wel leuk, een keertje extra gluren! Hoop voor je dat ze gedraaid is. Hoeveel tijd heeft ze daar nog voor?
Ik ben net terug van de echo. Ze is nog steeds niet gedraaid. Ik moet uiterlijk morgen aan de vk laten weten of ik wil gaan proberen dat ze haar gaan draaien of als ik dat niet wil, word ik overgedragen aan de gyn en dan wordt het waarschijnlijk een keizersnede. Ik had zo gehoopt dat ze gedraaid was.
Heeft iemand hier ervaring met draaien?
pi_72517134
Faja succes straks bij de echo!
En Kwib gefeliciteerd en welkom!

Vroeg me vanmorgen af wanneer ik weer langs de vk mocht, en dat is donderdag al Word ik een uurtje later gebeld of ik donderdag een uurtje vroeger kan komen. Geen probleem, best prettig eigenlijk. Hoop dat de volgende keer wat minder tijd tussen de afspraken zit.
pi_72517147
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef Xenia het volgende:

[..]

Ik ben net terug van de echo. Ze is nog steeds niet gedraaid. Ik moet uiterlijk morgen aan de vk laten weten of ik wil gaan proberen dat ze haar gaan draaien of als ik dat niet wil, word ik overgedragen aan de gyn en dan wordt het waarschijnlijk een keizersnede. Ik had zo gehoopt dat ze gedraaid was.
Heeft iemand hier ervaring met draaien?
Hey, das een tegenvaller Maar waarom op voorhand al een keizersnede? Ik dacht dat je met een stuit toch wel via de normale weg mocht bevallen?
Lotte!
Noah!
pi_72517220
Ik heb geen ervaring met draaien ik weet wel dat een vriendin het heel erg pijnlijk vond en uiteindelijk draaide het kindje weer terug En ook ik vraag me af waarom geen stuitbevalling?
pi_72517257
Oei Xenia, das vervelend

Bij mijn schoonzus hebben ze gedraaid. Ze had er een blauwe buik en overal spierpijn van en een uurtje later lag de baby weer in stuit
pi_72517447
Dat klinkt helemaal niet fijn dus
Ik weet niet waarom geen stuitbevalling. Ze zei dat het waarschijnlijk een keizersnede wordt als ze niet draait. Maar stuitbevalling kan dus ook? Brengt dat nog extra gevaren met zich mee?
pi_72517552
Hier staat het eea. Tis natuurlijk niet hetzelfde als een "gewone" bevalling, maar volgens mij komt het toch wel redelijk vaak voor hoor, dat er op de normale manier bevallen wordt. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met iemand die op normale wijze bevallen is van een stuit-liggerdje
Lotte!
Noah!
pi_72517783
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Hier staat het eea. Tis natuurlijk niet hetzelfde als een "gewone" bevalling, maar volgens mij komt het toch wel redelijk vaak voor hoor, dat er op de normale manier bevallen wordt. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met iemand die op normale wijze bevallen is van een stuit-liggerdje
Bedankt. Ik ga me even goed inlezen.
Ik heb in ieder geval net een afspraak gemaakt a.s. vrijdag voor acupunctuur (moxa-therapie) om op die manier te proberen haar te draaien.
pi_72517809
Als ik nu voor de keus stond koos ik ook echt voor een stuit bevalling.
Een bevalling is zo mooi en met een keizersnede haal je toch dat gedeelte weg.
Bovendien viel een "gewone normale" bevalling mij zo erg mee dat ik het aan zou durven.
pi_72517832
Dank trouwens voor de kruiktip, ga ik zo even testen

Douchen gaat niet werken, ben alleen thuis met 2 dreumesen
pi_72517844
Ik dacht eigenlijk ook dat je bij een stuit nog altijd een vaginale bevalling kon doen, en dat het alleen een ks wordt indien het tijdens de bevalling niet goed dreigt te gaan. En een kindje kan toch zelfs nog draaien tot vlak voor de bevalling?

Ik heb in ieder geval een contra-indicatie voor het handmatig draaien van de baby, omdat dit gevaarlijk kan zijn als er aan je maag/darmen is geknutseld.
pi_72517898
Ja maar heel veel vrouwen die willen geen stuitbevalling.
  maandag 7 september 2009 @ 14:06:39 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72517994
Ik ben geen voorstander van draaipogingen. Ik ben van mening dat een kindje met een reden op een bepaalde manier in je buik is gaan liggen, en als het in een stuit ligt dan zal de baby daar een reden voor hebben.
Als ik voor de keus zou komen te staan zou ik in ieder niet draaien. Of ik een stuitbevalling aan zou gaan weet ik niet. Keizersnede is ook geen pretje namelijk.
  maandag 7 september 2009 @ 14:07:39 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_72518022
Hier weer een stickertje

Koppie keurig naar beneden, geen verdere bijzonderheden op de echo (behalve dat ik zeer ernstige twijfels heb bij sommige meetwaarden, maar alles blijft binnen de lijntjes, dus dat maakt niet zoveel uit). Hier dus geen zorgen meer over stuit, want inderdaad, ook hier geen gedraai aan de baby mogelijk.

Over twee weken weer en dan ben ik alweer 34 weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72518088
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen voorstander van draaipogingen. Ik ben van mening dat een kindje met een reden op een bepaalde manier in je buik is gaan liggen, en als het in een stuit ligt dan zal de baby daar een reden voor hebben.
Als ik voor de keus zou komen te staan zou ik in ieder niet draaien. Of ik een stuitbevalling aan zou gaan weet ik niet. Keizersnede is ook geen pretje namelijk.
Dan krijg je gewoon een dwarsligger

Troel, fijn dat je weer bent goedgekeurd
pi_72518114
Fijn Troel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 september 2009 @ 14:12:06 #286
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_72518129
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:41 schreef Xenia het volgende:
Dat klinkt helemaal niet fijn dus
Ik weet niet waarom geen stuitbevalling. Ze zei dat het waarschijnlijk een keizersnede wordt als ze niet draait. Maar stuitbevalling kan dus ook? Brengt dat nog extra gevaren met zich mee?
Mijn oudste 2 lagen in een stuit, er is niet geprobeerd om te draaien omdat de gyneacoloog letterlijk zei: "Het is een te grote irritatie van zowel baby als baarmoeder, en niemand zit op een spoedkeizersnee te wachten."
Bij een kennis (haar oudste is 8 weken jonger dan de mijne) is wel geprobeerd te draaien en is de baby ook rap weer teruggedraaid, denk dat ze niet voor niets zo liggen...
We zijn allebei gestart met een 'normale' stuitbevalling, zij heeft haar dochter gelanceerd (ondanks de stuit, ook dat is dus mogelijk ), bij mij is het uiteindelijk een keizersnee geworden ivm niet vorderende onsluiting (en een, bleek later, te smal bekken... ook een 'gewone' bevalling was dus niet gelukt).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 7 september 2009 @ 14:14:52 #287
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_72518201
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ja maar heel veel vrouwen die willen geen stuitbevalling.
Een stuitligging was voor mijn gyn geen aanleiding om meteen een keizersnee te plannen. Hoeveel heb je daarin te 'willen'?
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 7 september 2009 @ 14:25:02 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_72518454
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zou ik daarom zo'n stuiterbal in mn buik hebben? * Vlindur gaat dr max maar naar 2 doen dan
En dan liever geen koffie dan decaf, want dat vind ik echt niet lekker hoor
Als dat zo is wil ik niet weten hoe erg mijn stuiterbal zou stuiteren als ik wel koffie zou drinken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72518617
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Als dat zo is wil ik niet weten hoe erg mijn stuiterbal zou stuiteren als ik wel koffie zou drinken
Oh, dat geeft me weer wat rust * Vlindur maakt zo maar eens een Nescafe.
Ik had een hele vooraad van dat instandspul gekocht (Ammaretto, Latte Machiato, Wiener Melange enzovoort) en toen werd ik zwanger Ik heb nog 4 pakjes staan en die moeten toch wel op
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 7 september 2009 @ 14:37:04 #290
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72518757
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:

Tan, weet jij eigenlijk het geslacht van jullie baby?
Nee! En dat wil ik graag zo houden tot de geboorte

Overigens wist ik ook niet dat er cafeïne zit in chocolade Maar goed, ik eet geen 100 gram chocolade per dag, hooguit twee brokjes of zo.

[edit]:

Vond dit net op foodinfo.nl:
quote:
De hoeveelheid cafeïne varieert van 2 tot 23 milligram in een standaard 40 gram reep melkchocolade en 2 tot 7 milligram in een glas chocolademelk van 227 gram; beide hoeveelheden zijn gelijk aan een kopje cafeïnevrije koffie. Een stuk van 28 gram pure chocolade bevat 5 tot 35 milligram cafeïne, wat nog steeds ver beneden de 75 milligram cafeïne ligt die in een kop oploskoffie van 227 gram zit of de 140 milligram in een zelfde hoeveelheid verse koffie.
  maandag 7 september 2009 @ 14:51:53 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72519142
Ow Tan, ik had nog zitten lezen over je Tietze... wat naar zeg! Maar goed, wel fijn dat je nu weet wat het is.
Is er iets aan te doen trouwens? Of is het gewoon iets wat je uit moet zitten?
  maandag 7 september 2009 @ 14:53:05 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72519167
quote:
Op maandag 7 september 2009 05:40 schreef Incantrix het volgende:
Troel, hoop dat jij en je benen nu rust hebben

Ja, mijn benen zijn nu rustig. Heb al wel twee nieuwe spataderen kunnen ontdekken, dus hopelijk is het leed nu geleden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 september 2009 @ 14:53:57 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72519191
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ow Tan, ik had nog zitten lezen over je Tietze... wat naar zeg! Maar goed, wel fijn dat je nu weet wat het is.
Is er iets aan te doen trouwens? Of is het gewoon iets wat je uit moet zitten?
Uitzitten. Ik besprak het vanochtend nog even met de VK, ze bevestigde dat het Tietze is, maar dat het heel veel voorkomt. Het is vergelijkbaar met bekkeninstabiliteit, maar dan in de ribbenkast, door de verweking van het kraakbeen gaat de boel lastig doen.
pi_72519210
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, mijn benen zijn nu rustig. Heb al wel twee nieuwe spataderen kunnen ontdekken, dus hopelijk is het leed nu geleden
Dat zou prettig zijn!
En voelen je armen alweer normaal?
  maandag 7 september 2009 @ 15:00:55 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_72519344
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zou prettig zijn!
En voelen je armen alweer normaal?
Ja, ik moet nu echt weer op mijn armen drukken om het pijn te laten doen
Er zitten nog een paar plekjes die nog niet helemaal normaal weer zijn, maar het is nu gewoon goed te doen en ik hoef er geen rekening meer mee te houden: dus dat scheelt gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72519460
Dat scheelt inderdaad! En heb je al uitslagen ofhet aangeslagen is? Of nog niet?
  maandag 7 september 2009 @ 15:12:28 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_72519638
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef freecell het volgende:
Dat scheelt inderdaad! En heb je al uitslagen ofhet aangeslagen is? Of nog niet?
Nee, ik kon pas een week na infuus laten prikken, dus dat was vanochtend, de 18e krijg ik dan de uitslag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72519894
Dat duurt ook lang, 11 dagen wachten!
Lotte!
Noah!
  maandag 7 september 2009 @ 15:22:44 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_72519965
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Linda2205 het volgende:
Dat duurt ook lang, 11 dagen wachten!
Ja, maar sommige buisjes moeten dan ook helemaal naar Antwerpen om onderzocht te worden (snapte ik niet echt, voorheen ging het gewoon naar Delft). Ze kunnen niet alles zelf onderzoeken, dus dat is best vervelend.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72521069
Maar de meetwaarden die gezien werden in de echo waren wel weer binnen de normale waarden Troel?

Hier ook nog steeds een stuitertje. We moesten de laatste keer bij "Samen Bevallen" aangeven waar we het meest tegen opzien rond de bevalling. Dat is bij mij dat hij niet gedraaid is en dat ik dan een keizersnede moet, want ik wil echt bevallen: ik wil het meemaken. Een stuitbevalling vind ik eng, ik ben bang voor zuurstoftekort...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')