quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef karr-1 het volgende:Ik denk dat Merel het op de juiste manier uitdrukt. Ik heb nog steeds een bepaald gevoel voor mijn ex, al is dat niet meer hetzelfde als het destijds was. We hebben een aantal jaren samen doorgebracht en dat zal altijd bijzonder voor me blijven. Ik heb dan ook geen spijt van die jaren, maar ik heb er ook geen spijt van dat ik er een einde aan gemaakt heb.
Hoe mijn ex over mij denkt weet ik niet, ik heb hem niet meer gezien of gesproken sinds het uit is gegaan.
zulke dingen vraag ik me ook wel eens af.
zou ze nog wel eens aan me denken, hoe denkt zij over de gang van zaken van destijds.
en vooral...is ze eerlijk tegen mij geweest.
ik heb namelijk het sterke vermoeden dat ze vreemd is gegaan en heb daar dan ook wel goede redenen voor.
maar daar kom je toch de eerste jaren niet echter of helemaal nooit.
dat is ook zo jammer van een relatiebreuk, je bent vaak niet meer eerlijk tegen elkaar.
ik hou nog steeds van mijn exen en zal altijd door het vuur gaan voor ze.
een ex zie ik af en toe, heb met haar familie nog zeer goed contact en inmiddels woont ze al samen en heeft ze een hele lieve leuke vriend.
daar ben ik dan ook heel blij om, bij de breuk met die ene ex kon ik achteraf ook wel vrij snel inzien dat we meer hele goede vrienden waren dan wat anders.